تعداد بازدید: 2656

توصیه به دیگران 0

شنبه 8 آذر 1393-10:3

جشنواره مجسمه های برفی در کیاسر برگزار می شود

نخستین جشنواره مجسمه ها و بازی های برفی مازندران، زمستان امسال در شهر کیاسر برگزار می شود.


 

مازندنومه، سرویس اجتماعی: خلیل انتظاری -شهردار کیاسر- اظهار داشت: نخستین جشنواره  برفی مازندران زمستان امسال با هدف طراحی، ساخت و اجرای مجسمه، حجم و سازه های برفی برگزار می شود.

این مسئول افزود: این جشنواره در راستای فرهنگ اسلامی و ایرانی با نگاه نو به ارزش های انسانی و ایرانی، یادآوری خاطرات قومی و بومی و ادبیات و آداب رسوم مازندرانی اجرا  می شود.

وی ادامه داد: نگرش ویژه به جاذبه های شهر کیاسر به عنوان محل برگزاری این رویداد به عنوان مقصد گردشگری زمستانه، جذب گردشگران زمستانی، ایجاد رقابت سالم و گسترش روحیه همکاری بین جوانان و علاقه مندان و معرفی و فروش صنایع دستی با برپایی غرفه و نمایشگاه از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

شهردار کیاسر با بیان اینکه ظرفیت گردشگری زمستانی در کیاسر فرصت ارزشمندی بوده که از آن استفاده نشده است، تصریح کرد: مناطق متعددی در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه وجود دارند که از نظر آب و هوایی مشابه مناطق برفی و سردسیر ایران مانند کیاسر هستند و به راحتی توانسته اند با استفاده از پتانسیل برف و کوهستان، گردشگری زمستانی خود را توسعه دهند.

انتظاری تاکید کرد: شهر کیاسر به دلیل برخورداری از جاذبه های طبیعی بکر و بی نظیر و آب و هوایی مناسب و زمستان برفی می تواند  به قطب گردشگری زمستانی در مازندران و کشور تبدیل شود.

 



    ©2013 APG.ir