تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 23 تير 1384-0:0

مجمع نمايندگان شمال با احمدي نژاد

مجمع نمایندگان استان های شمالي در دیدار با احمدی نژاد ،رییس جمهور منتخب، مهم ترین مسايل و مشکلات شمالي ها را با وی در میان گذاشتند.


 احمد ناطق نوری نماینده مردم نورو محمود آباد درباره این دیدار که در محل سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، تصریح کرد: نمایندگان این سه استان شمالی کشور در این  دیدار؛ وضع راه های ارتباطی این استان ها به ویژه راههای روستایی ، برخورداری اندک شهرها و روستاهای این استانها از توسعه و هم چنین کافی نبودن درآمد کشاورزان از محل تولیدات کشاورزی را برای رییس جمهور منتخب تشریح کردند.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مجلس همچنین استعدادهای بالقوه استانهای شمالی در زمینه منابع طبیعی ، معدنی و نیروی انسانی مستعد را برشمردند و توجه بیشتر به مشکلات این  استانها را به ویژه استقرار صنایع پایه با هدف توسعه منطقه و ایجاد اشتغال ، خواستار شدند.

وی افزود: آقای دکتر احمدی نژاد نیز در این جلسه با اشاره به آشنایی قبلی خود با مسايل و مشکلات این استان ها ، ابراز امیدواری کرد بعد از شروع به کار دولت جدید به این موارد رسیدگی  شود.

 ناطق نوری با بیان این که چنین جلسه ای در زمان دولت آقای خاتمی نیز برگزار شده و نتایج خوبی نیز به دست آمده بود ، تصریح کرد: در اين جلسه هم چنین مقرر شد با شروع به کار دولت مردمی آقای احمدی نژاد ، نشست دوم مجمع نمایندگان استان های شمالی  کشور ، با ایشان برگزار شود.(mehrnews)

عکس هاي "مهدي زارع" از اين ديدار را اين جا ببينيد: http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=206193

 



    ©2013 APG.ir