تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

شنبه 25 تير 1384-0:0

توكلي و احمدي نژاد به ديدار علي لاريجاني رفتند

رئيس جمهور منتخب به اتفاق احمد توكلي نماينده مازندراني و پر نفوذ مجلس به ديدار علي لاريجاني رفت.


aftabnews نوشت: رييس جمهور منتخب به دنبال دريافت پيام هايي دائر بر رعايت ميانه روي و اجتناب از افراط كاري، تصميم گرفته است به سراغ شخصيت هاي معقول سياسي برود. گفته شده است كه در اين ديدار، رئيس جمهور منتخب از بابت پاره اي نقارها در دوران انتخابات، از علي لاريجاني حلاليّت طلبيده است. هواداران احمدي نژاد در آغاز فعاليت انتخاباتي علي لاريجاني، حملات تندي را عليه او به خاطر استفاده از عنوان «آبادگري» سامان دادند.

اگر چه عنوان آبادگران (در تهران) و آفتاب (در شيراز)، از سوي شوراي هماهنگي جناح اصول گرا در جريان انتخابات شوراها درست شد، با اين حال مجموعه طرف داران احمدي نژاد در شهرداري معتقد بودند كه اين عناوين، به منزله جداشدن بخش هايي از بدنه اصول گرايان بوده و شواري هماهنگي و علي لاريجاني حق ندارند عنوان «آباد گران» را مورد استفاده قرار دهند. (نقطه آغاز اين حملات از زماني شروع شد كه علي لاريجاني در گفتگو با شرق، از برنامه آبادگرانه ي خود سخن گفت).
گفته شده است كه علي لاريجاني در برابر درخواست احمدي نژاد براي قبول پست معاون اولي، سكوت كرده و پاسخ را به بعد از بررسي و مطالعه بيشتر، موكول نموده است. از سوي ديگر گفته شده است كه هواداران احمدي نژاد صريحاً به وي گفته اند كه با دعوت به كار علي لاريجاني موافق نيستند. آنها مي گويند علي لاريجاني دنبال «دولت مدرن» است و اين هيچ سنخيتي با «كابينه امام زمان (عج)» ندارد.



    ©2013 APG.ir