تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 26 تير 1384-0:0

دريا: 6 قرباني در دو روز

درياي مازندران در 48 ساعت گذشته 6 قرباني گرفت.




  در روز 22 تير ماه يک تن در بابلسر و روز 23 تير يک تن ديگر در چالوس غرق شدند.
هم چنين در روز بيست و چهارم تير ماه دو تن در نوشهر، يک نفر در محمودآباد و يک نفر با هويت نامشخص در شهرستان چالوس در دريا غرق شدند.
مهندس بهزاد پورمحمد رئيس ستاد حوادث غيرمترقبه استان مازندران با بيان اين که 2 تن از غرق‌شدگان جزو مسافراني بودند که در کنار دريا چادر زده و در نيمه‌هاي شب اقدام به شنا کرده بودند، افزود: يکي از غرق‌شدگان با هيچ يک از فنون شنا آشنا نبوده است.
وي خاطرنشان کرد: تمامي قربانيان دريا در 2 روز گذشته مرد و جزو قشر جوان بين 20 الي 30 سال بودند.
رئيس ستاد حوادث غيرمترقبه استان مازندران با اعلام اين که غرق‌شدگان در دو روز گذشته اکثرا" در حاشيه طرح هاي سالم‌سازي دريا و بدون توجه به هشدارهاي ناجيان اقدام به شنا کرده‌اند تاکيد کرد: در هر طرح سالم‌سازي 3 الي 4 ناجي با تجهيزات مناسب قرار دارند که با مشاهده هرگونه تخلف و خروج از طرح به افراد هشدار مي‌دهند.
پورمحمد از استقرار ناجيان در 120 نقطه مشرف به خطر در درياي مازندران خبر داد و گفت: اين ناجيان با همکاري جمعيت هلال احمر استان مازندران و هيئت غريق‌نجات در روز 22 تير ماه جاري به صورت سيار تا پايان تعطيلات تابستاني مستقر هستند.
وي افزود: طرح هاي سالم‌سازي از ساعت 8 صبح الي 20 شب فعال بوده و همواره افراد را از وضعيت مناسب و يا غيرمناسب دريا مطلع مي‌کنند.(khorasannews)


    ©2013 APG.ir