تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 30 تير 1384-0:0

ساروي ها در پیام ارتباطات

ساروی های تیم ملی به تیم شهر خودشان یعنی پیام ارتباطات خواهند پیوست.



مصطفی میرعمادیان سرمربی فصل قبل این تیم که امسال نیز با همین سمت در کنار تیم ساروی خواهد بود ضمن اشاره به حضور دو ملی پوش اعزامی به بوداپست در تیم ارتباطات تاکید می کند:

مذاکرات اولیه را با تقی داداشی و مراد محمدی انجام داده ایم. در نظر داریم دو ساروی تیم ملی را در همین ساری نگه داریم. به نسبت سال گذشته تغییرات عمده ای در تیم خواهیم داشت، به طوری که شاید فقط سه تا چهار کشتی گیر فصل قبل امسال هم در اردو باشند. ما پارسال فرصت زیادی برای یارگیری نداشتیم و بالاجبار تیم را در لحظات آخر بستیم ولی امسال کار جذب کشتی گیر را زود آغاز کرده ایم.

پیام ارتباطات هم به زودی آمادگی رسمی خود را برای شرکت در لیگ برتر سال آینده به سازمان لیگ اعلام خواهد کرد. میرعمادیان در این باره می گوید:

بخشی از مبلغ قراردادهای فصل گذشته چند تن از عوامل تیم باقی مانده. پس از تسویه حساب با این افراد و همچنین پرداخت درصد فیلا برای جذب کشتی گیر خارجی اقدام خواهیم کرد. احتمالا الدار کورتانیدزه را مجددا در اختیار می گیریم. اگر بتوانیم یک 84 کیلوی خوب داخلی را جذب کنیم برای میان وزن دنبال یک روس یا گرجستانی خواهیم بود.

ارتباطات برای این فصل 250 میلیون تومان بودجه از هیات مدیره باشگاه درخواست کرده است. در این رابطه میرعمادیان توضیح می دهد:

در جلسه ای که این هفته در حضور مهندس فائقی مدیر عامل شرکت پست، زنجانیان رییس ورزش و احمد حسین زادگان مدیر عامل ارتباطات برگزار شد مباحث مربوط به بودجه تیم نیز مورد بررسی قرار گرفت و بودجه درخواستی ما به تایید رسید. حالا که بودجه تیم تعیین شده قرار است روز یک شنبه هفته آینده به همراه حسین زادگان و عسگری محمدیان جلسه ای برپا کنیم تا تیم را برای رقابت های فصل آینده ببندیم.(koshti)


    ©2013 APG.ir