تعداد بازدید: 3252

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 26 آذر 1393-10:47

بهبود شاخص های امنیتی/ سردار احمدی مقدم: سرقت در مازندران 12 درصد کاهش داشت

  فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران: پنج درصد از معتادان کشور را بانوان تشکیل می‌دهند/ شاید عده دیگری صحنه‌گردان حادثه سیدنی هستند/روند سرقت را تا نیمه سال مهار کردیم و این روند در آذرماه به شدت نزول کرد.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: صبح امروز سردار مسعود جعفری نسب در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی مازندران در حضور سردار احمدی‌مقدم، با اشاره به جاذبه‌های گردشگری مازندران، گفت: مردم مازندران پذیرای خیل زیادی از مسافران هستند و مازندران خانه دوم مردم دیگر استان‌ها است.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران با بیان اینکه شاخصه‌های امنیتی استان را ارتقا دادیم، متذکرشد: امروز نیروی انتظامی پرچمدار امنیت و آرامش است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم اظهارداشت: نیروی انتظامی در اجتماع عظیم اربعین با عزت و به نحو مطلوب به وظیفه خود عمل کرد.

وی افزود: اگر وضعیت الان نبود و استکبار موفق به انجام انفجار و ترور می‌شد، عظمت و جایگاه شیعه حفظ نمی‌شد.

 در ادامه این مراسم استاندار مازندران اظهارداشت: تلاش ناجا در برقراری امنیت در جامعه ستودنی است.

ربیع فلاح ادامه‌داد: نیروی انتظامی این افتخار را دارد که پاسدار ارزش‌های الهی، انسانی و امنیت مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه عملکرد خوبی در امنیت استان داریم، گفت: نقش نیروی انتظامی در پاکسازی مناطق پرخطر بی‌نظیر بوده است.

فلاح با اشاره به کاهش 35درصدی تصادفات در ایام نوروز و کاهش 9 درصدی فوتی تا به امروز، یادآورشد: حضور موثر نیروی انتظامی در طرح دریا، کاهش 52 درصدی غریق در استان را رقم زد.

در ادامه این مراسم سردار اسماعیل احمدی‌مقدم با بیان اینکه نیروی انتظامی، نیرویی نیست که اجازه دهد ناامنی به وجود بیاید و سپس برای ایجاد امنیت، ورود پیدا کند، گفت: از ابتدا از بروز بحران، پیشگیری می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور بهنگام نیروی انتظامی در بحران برف مازندران در کنار دیگر دستگاه‌ها، اظهارداشت: بحران برف می‌توانست فاجعه‌ای برای مازندران باشد.

وی با بیان اینکه مازندران استانی است که چندین برابر جمعیت خود، پذیرای گردشگران است، افزود: مازندران مشکلات خاص خود را هم اعم از زمین‌خواری، هجوم سرمایه‌ها، ترافیک، اسکان گردشگران و ... دارد.

احمدی‌مقدم با اشاره به اینکه نیروی انتظامی باید در سال‌های آینده حضور امدادی بیشتری در نجات غریق داشته باشد، گفت: نیروی انتظامی و دریابانی امسال هزاران نفر را از خطر غرق شدن، نجات دادند.

*روند سرقت را تا نیمه سال مهار کردیم

در ادامه سردار احمدی‌مقدم در نشست خبری اظهارداشت: نیروی انتظامی هر ساله از طریق نظرسنجی، اولویت‌‌ها و مطالبات مردم در کاهش جرائم را ارزیابی و بر اساس اولویت‌ها اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سال 93 مهم‌ترین موضوع رسیدگی به وضعیت سرقت بود، افزود: روند سرقت را تا نیمه سال مهار کردیم و این روند در آذرماه به شدت نزول کرد و تا پایان سال وضعیت بهتر می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در مازندران 12 درصد کاهش سرقت داشتیم، متذکرشد: در همه شاخص‌ها بهبود وضعیت داریم.

وی خاطرنشان‌کرد: در طول ماه به صورت متوسط 40 تا 50 تن کشفیات مواد مخدر داریم.

احمدی‌مقدم با اشاره به اینکه در ارزیابی عملکرد استان‌ها، اغلب استان‌ها به صورت میانگین نمره 86 از 100 را دریافت کردند، افزود: فرمانده انتظامی مازندران هم به عنوان فرمانده نمونه در جشنواره مالک اشتر ناجا معرفی شد که بیانگر عملکرد اوست.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه پنج درصد از معتادان کشور را بانوان تشکیل می‌دهند و بانوان ناخودآگاه به این دام می‌افتند، اظهارداشت: این کار عمدتا از طریق اشاعه اعتیاد در داخل خانواده، لذت‌جویی یا فریب خوردن برای لاغری یا موفقیت در امتحانات است.

وی درباره حادثه گروگانگیری سیدنی، اظهارداشت: دشمنان در آستان اربعین و همایش بزرگ ولایی، در صدد ایجاد اسلام هراسی و شیعه هراسی بودند.

احمدی‌مقدم با اشاره به اینکه همکاری خوبی با پلیس استرالیا در زمینه استرداد پناهجویان داریم، گفت: شاید عده دیگری صحنه‌گردان حادثه سیدنی هستند.


  • پنجشنبه 27 آذر 1393-6:49

    وجدانا اين سردار جعفري بسيار عالي كارميكنه دست مريزاد


    ©2013 APG.ir