تعداد بازدید: 2688

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 26 مرداد 1384-0:0

توکلي : با 3تا5 وزير مشکل داريم!

رئيس مازندراني مركز پژوهش‌هاي مجلس گفت: برخلاف برخي تصورات رأي مجلس در خصوص كابينه قابل پيش‌بيني نيست و بايد از پيش‌داوري و القاي پيش‌داوري‌ها نيز پرهيز كرد.




احمد توكلي-نماينده بهشهري مردم تهران-  تأكيد كرد: اظهار نظر درخصوص افراد فهرست معرفي شده بايد به حضور آنان در مجلس و شنيدن سخنان و برنامه‌هايشان موكول شود.


رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس گفت: نمايندگان منتظر روز رأي‌گيري، دفاع وزراي پيشنهادي و برنامه آنان هستند و بسياري از نمايندگان آراي شان در آن جلسه شكل مي‌گيرد. هر چند افراد به ميزان شناختشان از اسامي كابينه پيشنهادي به قضاوت‌هايي دست يافته‌اند.

توكلي تصريح كرد: ممكن است برخي وزرا پيشنهادي نتوانند نظر مجلس و نمايندگان را به خود جلب كنند در نتيجه موفق به كسب رأي اعتماد نمي‌شوند و اين اتفاق نبايد با تحليل‌هاي ناصواب همراه شود.

وي افزود: از نظر ما و رئيس‌جمهو‌ر‌، تشخيص مجلس در رأي به وزرا پيشنهادي تأمين‌كننده منافع كشور خواهد بود و اگر احتمالاً وزرايي رأي نياورند، با شناختي كه از آقاي احمدي‌نژاد داريم وي با معرفي افراد جديد به جاي كساني كه رأي نياورده‌اند به سرعت كار در كشور را آغاز خواهند كرد.

عضو شوراي مركزي فراكسيون اكثريت مجلس در پاسخ به اين سوال كه آيا رئيس‌جمهور در معرفي فهرست نهايي نظر مجلس و يا فراكسيون اكثريت را لحاظ كرده است يا خير، گفت: حداقل به نظر مي‌رسد در سه تا پنج حوزه نگراني‌هاي جدي وجود دارد.(farsnews)



    ©2013 APG.ir