تعداد بازدید: 2697

توصیه به دیگران 1

جمعه 12 دی 1393-15:43

حجت الاسلام رسولی جویباری:

دايره انقلابيون هر روز تنگ تر مي شود

امام جمعه میاندورود: بچه هاي انقلاب، رزمندگان و بسيجيان در حال فاصله گرفتن از هم هستند/دايره انقلابيون هر روز تنگ تر مي شود و افراد زيادي از گردونه نظام و انقلاب خارج مي شوند.


 

مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: حجت الاسلام سيدمجتبي رسولي جويباري در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه مياندورود به 18 دي و سالروز كشف حجاب رضاخاني در سال 1314 اشاره كرد و گفت: در اين روز عده اي از مردم براي حجاب جان شان را دادند، اما امروز متاسفانه وضعيت حجاب كشور ما در نظام اسلامي اصلا مناسب و در شان جمهوري اسلامي نيست.

وي با بيان اينكه نبايد از واقعيت فرار كرد و اينجا جاي غلو كردن و مانور دادن نيست، افزود: متاسفانه هر روز وضع بدتر مي شود و انسان مومن وقتي اين صحنه ها را مي بيند غصه دار مي شود.

حجت الاسلام رسولي با بيان اينكه متاسفانه وضعيت حجاب در مردها هم مناسب نيست، گفت: ما نيازمند تغيير در رفتار هستيم كه اين موضوع از فرد و خانواده شروع مي شود.

*در داخل كشور نيازمند وحدت هستيم

وي در بخشی از سخنان خود تصریح کرد: در كنار وحدت در جامعه اسلام در داخل كشور نيز نيازمند وحدت هستيم و متاسفانه شكاف تقريبا عميقي ايجاد شده است.

امام جمعه مياندورود با بيان اينكه بچه هاي انقلاب، رزمندگان و بسيجيان در حال فاصله گرفتن از هم هستند، افزود: متاسفانه دايره انقلابيون هر روز تنگ تر مي شود و افراد زيادي از گردونه نظام و انقلاب خارج مي شوند. بعضي ها متاسفانه دارند اين سفره را جمع مي كنند و بعضا دارند افراد را از سر سفره انقلاب بلند مي كنند كه اين درد بزرگي است.

وي با اشاره به زياد شدن مرز بندي هاي حزبي، غير كارشناسي و غير ديني افزود: اين امر به حدي پيش رفته است كه از مرز بزرگان عبور كرده است و بسياري از بزرگان ما را كه براي نظام و انقلاب و ارزشهاي انقلاب زحمت كشيده و خون داده اند، از سر سفره انقلاب بلند كرده اند.

حجت الاسلام رسولي ادامه داد: اين موضوع از مرز انقلاب عبور كرده و به سطح جامعه رسيده است كه متاسفانه بچه هاي جبهه و جنگ، خانواده شده و حتي خود شهدا را در برگرفته است.

وي گفت: اين مرزبندي ها به حدي عميق شده است كه خود شهدا را در برگرفته است و متاسفانه در برخي مناطق، شهدا را با اسم فلان، حزب فلان و طرفدار فلان معرفي مي كنند كه اين خيلي بداست.

*محور وحدت اسلام و ولايت فقيه است

امام جمعه مياندورود با بيان اينكه امروز جوان ها به دليل اين مرز بندي هاي نابجا اعتماد و اطمينان خود را از دست مي دهند، افزود: از روزي كه انقلاب آغاز شده است تنها يك محور براي ما متصور بوده است و آن اسلام و ولايت فقيه است.

وي گفت: تا زماني كه ما حول محور اسلام و ولايت فقيه حركت كنيم هيچ قدرتي نمي تواند ما را از اسلام جدا كند اما مشكل كار اينجا است كه به دليل همين مسايل حزبي است كه ما عملا در برخي از جاها دست از ولايت فقيه كشيده ايم.

امام جمعه مياندورود گفت: شعار خيلي قشنگ است، اما حول محور ولي فقيه بودن و حامي ولي فقيه بودن به اين معنا نيست كه ما شعار قشنگ بدهيم اما قدم ها را در جاي ديگري بگذاريم و كارهاي مان را به خاطر مسايل حزبي تحت عناوين منويات رهبري، كشفيات و ذهن خواني رهبري، ما به اين نتيجه رسيده ايم كه نظر آقا همينه، ما به اين نتيجه رسيديم كه آقا روي اين مسئله زوم كرده است، ارائه دهند! خود آقا الحمدالله عالم فرزانه، قوي، دقيق، سياسي، به روز و هوشمند در بين ما حضور دارد و با هيچ كس هم تعارفي ندارد.

این مسئول گفت: بنا نيست رهبر جمهوري اسلامي با كسي تعارف داشته باشد، چرا عده اي مي آيند به خاطر مسايلي كه خودشان مي خواهند تحت عناوين مختلف دم از رهبري مي زنند و خودشان را انقلابی ناب مي دانند و هر كسي را كه در مقابل تفكر و برداشت آنها حرفي بزند ضد انقلاب مي نامند.

وي با بیان این که بايد قدر نظام و ولي فقيه را دانست گفت: بايد مطيع و حرف گوش كن بود تا اختلافات برچيده شود.

 


  • دوشنبه 15 دی 1393-0:19

    برادر "ک"
    لطفا به ما قال بیشتر توجه کنید نه به من قال
    ضمنا ایشون در همه مقاطع اصل بی طرفی رو رعایت کردندو تحت تاثیر جریانات سیاسی قرار نگرفتند

    • پنجشنبه 18 دی 1393-16:7

      شما اگه پیگیر صحبت هاشون باشید متوجه میشید که اشتباه میکنید

    • شنبه 13 دی 1393-19:16

      سپاس ار حاج اقا رسولی

      • شنبه 13 دی 1393-15:55

        حاجی ته تک دور. ته مار شیر تره حلال. دمت گرم حاجی

        • شنبه 13 دی 1393-15:46

          نمی توان با ایجاد صف بندی های سیاسی وطرد کردن اکثریت به اتحاد رسید .مردم شریف ما همانطور که نشان داده اند در مقابل زیاده خواهی دشمنان سکوت نخواهند کرد.تاریخ نشان داده است جوانان ما با اهداء جان از ناموس ومملکت دفاع جانانه کردند

          • شنبه 13 دی 1393-9:21

            جانم فدای رهبرم..ما برای حضرت آقا جان میدهیم.اقای رسولی شما هم در خود جستجو کن چرا زیاد استقبال کننده نداری ؟؟؟؟؟؟؟؟


            ©2013 APG.ir