تعداد بازدید: 14588

توصیه به دیگران 4

پنجشنبه 17 شهريور 1384-0:0

مرگ پوپک

در پي‌ سقوط‌ اتومبيل‌ در جاده‌ چالوس‌ به‌ دره‌، هنرپيشه‌ سينما دو شبانه‌ روز در اعماق‌ دره‌ افتاده‌ بود.


پوپك‌ گلدره‌ يكي‌ از هنرپيشه‌هاي‌ جوان‌ سينما و تلويزيون‌ ايران‌ كه‌ به‌ علت‌ تصادف‌ رانندگي‌ در جاده‌ آمل‌ به‌ دره‌ سقوط‌ كرده‌ بود پس‌ از 2 شبانه‌ روز جست‌وجوي‌ خانواده‌اش‌ براي‌ يافتن‌ وي‌، سرانجام‌ پيكر نيمه‌جان‌ و مجروح‌ او را در اعماق‌ دره‌ پيدا كردند. اين‌ هنرپيشه‌ 34 ساله‌، هفته‌ گذشته‌ با اتومبيل‌ پاترول‌ خود در جاده‌ آمل‌ در حركت‌ بود كه‌ ناگهان‌ دچار سانحه‌ رانندگي‌ شد و با اتومبيلش‌ به‌ دره‌ عميق‌ سقوط‌ كرد.

از آن جا كه‌ خانواده‌ وي‌ از اين‌ تصادف‌ اطلاعي‌ نداشتند به‌ گمان‌ اين كه‌ وي‌ گم‌ شده‌ است‌ همه‌ جا را به‌ دنبالش‌ گشتند تا بالاخره‌ با پرس‌وجو از پليس‌ راه‌ منطقه‌ معلوم‌ شد وي‌ به‌ علت‌ تصادف‌ به‌ دره‌ افتاده‌ است‌. با توجه‌ به‌ اين كه‌ حدود دو شبانه‌ روز از جاده‌ گذشته‌ بود، ماموران‌ امداد و نجات‌ بعد از اين‌ مدت‌ موفق‌ شدند او را در ميان‌ بوته‌زار دره‌ پيدا كنند. اين‌ هنرپيشه‌ را كه‌ دچار حالت‌ كما شده‌ بود با گذشت‌دو روز از سقوط‌ از دره‌ بالا كشيدند و به‌ بيمارستان‌ انتقال‌ دادند. البته‌ هنوز اطلاع‌ دقيقي‌ از اين‌ موضوع‌ در دست‌ نيست‌ كه‌ چه‌ كسي‌ متوجه‌ اتومبيل‌ اين‌ هنرپيشه‌ زن‌ در ته‌ دره‌ شده‌ و جريان‌ را به‌ پليس‌ اطلاع‌ داده‌ است‌. در حال‌ حاضر وي‌ در كما بسر مي‌برد و در يكي‌ از بيمارستان‌هاي‌ تهران‌ بستري‌ است‌.

 پوپك‌ گلدره‌ در فيلم‌هاي‌ سينمايي‌ «سيندرلا»، «موج‌ مرده‌» و سريال‌هاي‌ تلويزيوني‌ «روياي‌ شيرين‌ دريا» و «مرواريد سرخ‌» به‌ ايفاي‌ نقش‌ پرداخته‌ بود.(etemaad)



    ©2013 APG.ir