تعداد بازدید: 2181

توصیه به دیگران 1

جمعه 18 شهريور 1384-0:0

وبلاگي براي مديريت آموزش استثنايى مازندران

نقل قول isna از مطلب mazandnumeدرباره معرفي يک وبلاگ مازندراني.


وبلاگ مديريت آموزش و پرورش استثنايى مازندران جزء آن دسته وبلاگ‌هايي است كه در آن مى‌توان به راحتى در كنار مطالب روزمره متن‌هاى ادبى و برگزيده مطالب جرايد را در كنار معرفى كتاب‌هاى منتشر شده در حوزه آموزش و پرورش كودكان استثنايى نيز مورد مطالعه قرار داد. هم چنين در اين وبلاگ مقاله‌هاى بسيارى كه بيشتر جنبه آموزشى دارند، گنجانيده شده است.

به گزارش خبرنگار سرويس «نگاهي به وبلاگ‌ها»ي ايسنا سايت http://www.mazandnume.com در خصوص معرفي اين وبلاگ نوشته است: در يكى از متن‌هاى ادبى كه برگرفته از كتاب گفت‌وگو با خدا است، مى‌خوانيم: «از خدا پرسيدم: به عنوان خالق ايشان مى‌خواهيد آنها چه درس‌هايى از زندگى ياد بگيرند.» گفت: «اينكه ياد بگيرند كه نمى‌توان ديگران را مجبور به دوست داشتن خود نمايند اما مى‌توان محبوب ديگران شد. اينكه ياد بگيرند كه ثروتمند كسى نيست كه دارايى بيشترى دارد بلكه كسى است كه نياز كمترى دارد. اينكه ظرف چند ثانيه مى‌توان زخمى عميق در دل كسانى كه دوستشان داريم ايجاد كنيم كه سال‌ها وقت لازم خواهد بود تا آن زخم التيام يابد. اين كه ياد بگيرند كسانى هستند كه آنها را هميشه دوست دارند اما بلد نيستند احساس‌شان را ابراز كنند يا نشان دهند.»

هم چنين در اين وبلاگ همان طور كه از نام آن مشخص است، قسمت عمده‌اى از مطالب اختصاص به اتفاقات در حوزه مديريت آموزش و پرورش كودكان استثنايى دارد، در اين وبلاگ به مناسبت‌هاى مختلف كارت‌هاى تبريكى گذاشته شده است كه اكثريت توسط كودكان مراكز استثنايى تهيه شده است.

نشاني وبلاگ به اين قرار است:http://specialedu.persianblog.com



    ©2013 APG.ir