تعداد بازدید: 3780

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 12 بهمن 1393-16:11

با حضور قائم مقام وزیر راه وشهرسازی؛

مجتمع 120 واحدی مسکن مهر بابلسر افتتاح شد

تعدادی از ساکنان مجتمع از ضعف شدید زیر ساختی این پروژه به شدت به قائم مقام وزیر راه و شهرسازی شکایت کرده، رسیدگی فوری به این موضوع را خواستار شدند.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، حامد رهی: مجتمع 120 واحدی مسکن مهر شهرستان بابلسر، صبح امروز با حضور احمد اصغری مهر آبادی قائم مقام وزیر راه، ربیع فلاح استاندار مازندران، سید علی اسد فرماندار بابلسر و تعدادی از مسئولان شهری،  استانی و اصحاب رسانه بهره برداری شد.

احمد اصغری مهر آبادی در  آیین افتتاح این پروژه با بیان اینکه با 7 هزار واحد مسکن مهر در استان مازندران عقد قرارداد داشته ایم، گفت: این پروژه که در بهمن ماه 1390 کلنگ ساخت آن زده شد، دارای زیربنای مسکونی 14 هزار و 400 متر مربع است و برای هر واحد تسهیلات 25 میلیون تومانی در نظر گرفته شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان این مطلب که طول پروژه 3 سال بوده است، اضافه کرد: 12 بلوک 10 واحدی که مجموعا 120 واحد می شود امروز و هم زمان با آغاز دهه ی مبارک فجر به بهره برداری رسید.

اصغری مهر آبادی با اشاره به این مطلب که کل تسهیلات پرداختی 30 میلیارد تومان بوده، تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی مازندران کارفرما و بانک مسکن هم بانک عامل این پروژه بوده است.

گفتنی است تعدادی از ساکنان مجتمع از ضعف شدید زیر ساختی این پروژه به شدت به قائم مقام وزیر راه و شهرسازی شکایت کرده، رسیدگی فوری به این موضوع را خواستار شدند.


  • دوشنبه 13 بهمن 1393-7:53

    اسد اصرار مي كرد فرماندار بابلسر بشه يكيش همين مسكن مهرش بوده كه به اعوان و اعقاب واگذار شده بود!!


    ©2013 APG.ir