تعداد بازدید: 2074

توصیه به دیگران 2

جمعه 17 بهمن 1393-14:59

فرماندار میاندورود:

عده ای فضاي كار و تلاش دولت را در اذهان عمومي تخريب مي كنند

قادری: متاسفانه امروز عده اي چهره ديگري از امام به نسل نو نشان مي دهند/حجت الاسلام رسولی: ما هنوز افرادي را داريم كه در ظاهر مسلمان و انقلابي هستند اما خلاف هاي اخلاقي و اقتصادي دارند و تا زماني كه اين افراد باشند نبايد انتظار وقوع كشور اسلامي را داشت.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: ارسطو قادري-فرماندار مياندورود-در سخنراني پيش از خطبه هاي اين هفته نماز جمعه مياندورود اظهار داشت: نسل جديد نيز با علاقه مندي به دين، عميق تر به آن مي انديشد و نظام بايد با سعه صدر و تحمل بالا با اين موضوع برخورد كند، چرا كه نسل نو اصل انقلاب و امام را پذيرفته است اما ممكن است در برداشت مشكلاتي داشته باشد كه بايد هدايت شود.

وي با اشاره به رويكرد امام راحل در پيشبرد اهداف انقلاب اظهار داشت: امام نه اهل تحجر بود، نه اهل ستيزه جويي محض و نه اهل روشنفكري خارج از قاعده، بلكه امام همواره بر مدار اعتدال حركت مي كرد.

قادري با بيان اينكه امام نه راه افراط را در پيش گرفت و نه تفريط كرد، افزود: متاسفانه امروز عده اي چهره ديگري از امام به نسل نو نشان مي دهند كه نياز است السابقون نظام در اين امر مداخله كنند.

وي با اشاره به انتخابات 24 خرداد ماه 92 و راي مردم به تغيير و همچنين تنفيذ اين راي توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: وقتي رهبري از دولت حمايت مي كند بر ما نيز فرض است كه از دولت حمايت كنيم.

اين مسئول عنوان داشت: دشمن همواره به دشمني خود ادامه مي دهد اما امروز دولت تاكتيتك هاي تقابل خود با آنها را عوض كرده است، چرا كه رويه قبل بي نتيجه بوده است.

فرماندار مياندورود ادامه داد: عده اي با نظرات و تراوشات فكري خود موضوع و فضايي را مطرح مي كنند كه اميد را به شكل ديگري نمايش مي دهند و فضاي كار و تلاش دولت را در اذهان عمومي تخريب مي كنند.

*26 بهمن مركز درمان بستر سورك افتتاح می شود

وي با اشاره به افتتاح پروژه هاي كوچك و بزرگ در مياندورود اظهار داشت: مهم ترين پرو‍ژه افتتاح مركز درمان بستر سورك است كه در 26 بهمن ماه با حضور وزير بهداشت و درمان افتتاح خواهد شد.

اين مسئول از افتتاح دو مدرسه در دارابكلا و لاليم به صورت ويدئو پروژكشن توسط رئيس جمهوری، امامزاده طيب و طاهر سورك و ساختمان دهياري بادله خبر داد و گفت: مرغداري گوشتي روستاي اناردين با اعتباري چهار ميليارد و 800 ميليون تومان و همچنين پل بين المزارع حلمسر با اعتبار 550 ميليون توماني در ايام دهه فجر خبر داد.

*همه دولت ها در موفقيت كشور سهيم هستند

حجت الاسلام سيد مجتبي رسولي جويباري در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه مياندورود گفت: ما به دنبال نفي و سلب رژيم شاهنشاهي بوديم و پس از آن نيز به دنبال ايجاد وضعيت مطلوب اسلامي هستيم.

وي اسلام ستيزي، مبارزه با ارزش هاي ديني و اسلامي، بي حرمتي به مسلمانان و مقدسات آنها و فسادهاي اخلاقي و اقتصادي را از جمله مشكلات رژيم شاهنشاهي عنوان كرد و ابراز داشت: ما در انقلاب خط بطلان بر روي همه انديشه هاي غلط كشيديم و نظام شاهنشاهي را ساقط كرديم.

حجت الاسلام رسولي ايجاد انديشه و رفتارهاي درست، صحيح و سالم و همچنين برقراري امنيت اخلاقي ،استقلال ، آزادي و قطع وابستگي به كشورهاي ديگر را از نتايج انقلاب اسلامي دانست و گفت: در استقلال ما مستقل ترين و آزادترين كشور جهان هستيم.

وي با بيان اينكه امنيت در كشور برقرار است و دغدغه هاي امنيتي و اقتصادي كمتر از قبل است افزود: دستاوردهاي بي شمار علمي، تكنولوژي، صنايع موشكي و هوا و فضا، سلول هاي بنيادين و فعاليت هاي هسته اي از جمله پيشرفت هاي نظام اسلامي بوده است.

امام جمعه مياندورود با بيان اينكه همه اين توانمندي ها نشان مي دهد كه ما در عرصه تغيير رفتار و رسيدن به اهداف نسبتا موفق عمل كرده ايم، گفت: فن آوري هسته اي دستخوش مسايل سياسي شده است، وگرنه در حوزه فني همه مي دانند كه فعاليت هاي هسته اي ايران صلح آميز است.

وي ادامه داد: غرب و امريكا با سياسي كردن اين مسئله ايران را به دام انداختند و تمام تلاش ما اين است كه از اين دام سالم بيرون رويم و تا زماني هم كه با محور ولايت و حمايت مرم گام بر مي داريم به پيروزي خواهيم رسيد.

حجت الاسلام رسولي به نقش همه دولت ها در رسيده به اين اهداف اشاره كرد و گفت:همه دولت ها در دستيابي به اين اهداف سهيم و دخيل بوده اند اما هر كدام فراز و نشيب داشته اند.

*از حرف هاي جناحي و حزبي دست برداريم

وي با اشاره به بعضي از مظاهر بي ديني، فسادهاي چند هزار ميلياردي و ايجاد فاصله طبقاتي در كشور ابراز داشت: مگر ما براي جمهوري اسلامي قيام نكرديم، پس چرا اين قضايا در جمهوري اسلامي وجود دارد؟

امام جمعه مياندورود با بيان اينكه رهبر معظم انقلاب در تحقق اهداف انقلاب به پنج مرحله اشاره كرده است افزود: انقلاب اسلامي،نظام اسلامي و تشكيل حكومت اسلامي از اهداف انقلاب بوده است كه ما هنوز در پارامتر سوم آن مانده ايم و براي تحقق كامل آرمان هاي امام و شهدا بايد دو مرحله تشكيل حكومت اسلام و بعد امت اسلام در دستور كار قرار گيرد.

وي ادامه داد: بايد گفت كه ما هنوز در ابتداي راه هستيم و براي تحقق كامل آرمان ها سال هاي سال زمان نياز است، چرا كه براي تشكيل كشور اسلامي نياز است كه همه مردم كشور اسلامي باشند.

حجت الاسلام رسولي با بيان اينكه اين به معناي آن است كه تمام حركات، سكنات و رفتارهاي مردم كشور بايد منطبق بر احكام دين باشد، افزود: متاسفانه ما هنوز افرادي را داريم كه در ظاهر مسلمان و انقلابي هستند اما خلاف هاي اخلاقي و اقتصادي دارند و تا زماني كه اين افراد باشند نبايد انتظار وقوع كشور اسلامي را داشت.

  وي ادامه داد: گاهي در دل دولت ها، نهادها و گاهي از انسان هاي شاخص و متخصص اين مسايل به وجود مي آيد چرا كه هنوز به اين مرحله نرسيديم و اگر همه دست به دست هم دهيم و متحد و مراقب باشيم، نتيجه حاصل خواهد شد.

خطيب جمعه سورك با بيان اينكه چشم پوشي به خاطر بعضي از مسايل نمي گذارد كه مردم يك نفس راحتي بكشند، گفت: بايد از اين حرف هاي مفت حزبي و جناحي بيرون بياييم چرا كه زماني موفق خواهيم شد كه همه با هم متحد باشيم.

وي ادامه داد: وحدت زماني شكل خواهد گرفت كه من خودم را دلسوزتر از شما و شما خودت را دلسوزتر از من ندانيد، چرا كه تا زماني كه هر كسي هر كاري بكند و هر حرفي به نفع خود و جناح خود مي زند، موفق نخواهيم شد.

امام جمعه مياندورود با بيان اينكه گاهي با دستان خود آب به آسياب دشمن مي ريزيم، افزود: گاهي از درون سر و صدا مي كنيم و دشمن هم از دور به ما مي خندد، ادعاي ام القراي اسلامي داريم اما با واقعيت فاصله داريم.

وي گفت: نگذاريد اين انشقاق و تفرقه بين ما اوج پيدا كند، هر چه زمان مي گذرد بايد اتحاد بيشتر شود و نبايد به خاطر منافع خودمان با آرمان امام و شهدا بازي كنيم.

اين مسئول با بيان اينكه مردم در 22 بهمن بدون توجه به اينكه چه كسي از چه حزب و جناحي است دست به دست هم مي دهيم و در راهپيمايي شركت مي كنيم چرا كه دشمن مترصد اين است كه ما را به اسم امام و انقلاب از هم جدا كند.



    ©2013 APG.ir