تعداد بازدید: 4051

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 20 بهمن 1393-22:21

سیدرمضان شجاعی:

همایش‌ تاریخ محلی بازنمايي هویت‌ فرهنگی ماست

بازدید نماینده ساری از مرکز اسناد و کتابخانه ملی مازندران و دبیرخانه همایش تاریخ محلی مازندران/ شجاعی: برای اولین بار از مرکز اسناد بازدید کردم و تحت تأثیر کارهای بسیار خوب فرهنگی آن قرار گرفتم.


مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: سید رمضان شجاعی -نماینده مردم ساری و میاندورود و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس- در بازدید از مرکز اسناد و كتابخانه ملی مازندران و دبیرخانه همایش بین‌المللی تاریخ محلی مازندران اظهار داشت: وجود چنین مراکز فرهنگی در استان باعث ترویج اندیشه و فرهنگ غنی مازندران خواهد شد و همایش‌ تاریخ محلی بازنمايي هویت‌های فرهنگی مردم است.

وی با بیان این که برای اولین بار از مرکز اسناد بازدید کردم و تحت تأثیر کارهای بسیار خوب فرهنگی آن قرار گرفتم، افزود: اطمینان دارم که این مرکز می‌تواند پاسخگوی خوبی برای علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ این استان باشد. و جا دارد که تمام مسئولان با نگاهی دلسوزانه و غیر سیاسی، اهتمام جدی نسبت به این مرکز داشته باشند،  چرا که مركز اسناد مي‌تواند شناسنامه و هویت تاریخی مردم مازندران باشد.

 نماينده مردم ساري از کافی نبودن فضای فیزیکی این مرکز اظهار نارضایتی کرد و قول مساعد داد که با تعامل با دیگر مسئولان هرچه زودتر مقدمات تدارك زمین براي  ساخت بنايي درخور مرکز اسناد را فراهم کند.



در این بازدید عباسعلي ابراهیمی  -مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران- نیز حضور داشت که او نيز اقدامات مرکز را پسندید و اظهار داشت: این مرکز، مهم‌ترین کانون فرهنگی استان است، زيرا کارهای علمی- تحقیقاتی و پژوهشی بسیار خوبی انجام می‌دهد تا جایی که بتوانم، برای اثربخشی بیشتر این مرکز از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

ابراهیمی اعلام آمادگی کرد که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند براي غناي بيشتر بخش مرجع، اقدام به تهيه كتاب‌هاي مرجع براي مرکز اسناد کند.

خاطرنشان می کنیم دبیرخانه نخستین همایش بین المللی تاریخ محلی مازندران در مرکز اسناد و کتابخانه ملی مازندران واقع در خیابان امیر مازندرانی، جنب فرمانداری واقع است.

این همایش 7 اسفندماه در ساری برگزار و ساعت 10 صبح روز سه شنبه نیز نشست رسانه ای شورای سیاست گذاری این همایش برپا می شود.


  • سه شنبه 21 بهمن 1393-14:2

    آقاي شجاعي آخرين ماهاي نمايندگي شان فعال شد.

    • سه شنبه 21 بهمن 1393-8:56

      چه رقابتی ؟!!!!!!!!!! آیا می توان با هزینه های میلیاردی آن گونه که آقای رحیمی معاون اول احمدی نژاد گفت که هزینه تبلیغات انتخابات کاندیداهای خاص را از محل اختلاس بیمه ایران پرداخت کردند ، رقابتی باشد ؟؟؟؟ آیا می توان از محل اختلاس میلیاردی سازمان تامین اجتماعی توسط آقای مرتضوی که به کاندیداهای و نمایندگان خاص پرداخت شد ، رقابتی باشد ؟؟؟!!! آن گونه که بابک زنجانی ، مشایی و ... بیت المال را را صرف افراد خاص کردند . بهتر است دستگاههای نظارتی و حراستی و امنیتی پاسخ دهند که کدام کاندیدا در اجرای فرمان مقام معظم رهبری به کانونهای قدرت و ثروت وصل نشد و یا از پست مدیریتی خویش بعنوان ستاد انتخابات استفاده نکرد ؟؟؟؟!!!! این اسامی 170 نفر ؟! 180 نفر نماینده و .... که توسط رسانه ها قبلا اعلام شده بود چه چیز را نشان می دهد ؟! رقابت ؟! ....


      ©2013 APG.ir