تعداد بازدید: 2493

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 23 شهريور 1384-0:0

اسدا... رضايي : نامه انصراف حسن رنگرز به دست ما نرسيده است

دبير جديد فدراسيون كشتي گفت‌: با آن كه گفته مي‌شود حسن رنگرز از تيم ملي كشتي فرنگي انصراف داده است، هنوز نامه‌اي در اين خصوص به فدراسيون ابلاغ نشده است.


اسدا... رضايي به yjc گفت:‌ امروز چهارشنبه در نشستي با رنگرز و حسيني، مدير كل تربيت بدني استان مازندران مشكل وي را بررسي كرده، نتيجه را اعلام مي‌كنيم.
گفتني است‌ بابك، مدير تيم‌هاي ملي كشتي فرنگي حضور رنگرز را در رقابت‌هاي جهاني بوداپست منتفي مي‌داند.

در اين حال ديروز jamejamdaily نوشت:روز دوشنبه خيلي ها به سالن محل تمرين تيم ملي کشتي فرنگي رفته بودند تا شاهد مبارزه حساس حسن رنگرز و حميد سوريان در وزن 55 کيلوگرم باشند ، غافل از آن که رنگرز از صبح روز گذشته به اردوي تيم ملي نرفت تا داستان جنجالي انتخاب يکي از اين 2 کشتي گير ، ساده تر از آن چيزي که مربيان تيم ملي فکر مي کردند ، حل شود.
کادر فني ابتدا تصميم گرفته بود حسن رنگرز ، قهرمان سال 2001 جهان را به مسابقات جهاني مجارستان اعزام کند اما نظر مربيان تغيير کرد و حميد سوريان را به عنوان ملي پوش وزن 55 کيلوگرم انتخاب کردند. با فشار اهالي کشتي مازندران مجددا نظر کادر فني تغيير کرد و قرار شد آماده ترين فرد ، راهي مسابقات جهاني شود و اين آماده ترين فرد قرار بود امروز و پس از يک کشتي 6دقيقه اي ميان رنگرز و سوريان انتخاب شود که رنگرز به جاي حضور در اردو نامه اي بلندبالا و انتقادآميز به محل تمرين فرستاد؛نامه اي که به خبرگزاري ها هم ارسال شد. او در بخشي از اين نامه به نامهرباني هايي که در اردو با آن روبه رو شده بود، اشاره کرده و دليل اصلي انصراف از تيم ملي را همين بي احترامي ها در اردوي تيم ملي مي داند. از تداوم حضورم در اردويي که جز رنج و نامهرباني براي من رهاورد ديگري ندارد، خودداري مي کنم.
شايد عدم حضورم در اين اردو باعث شود تا کادر فني تيم ملي کشتي فرنگي با آرامش خاطر بيشتري در فرصت باقيمانده در راه آماده سازي کشتي گيران مورد نظر خود بکوشند. به اين ترتيب حميد سوريان را بايد نماينده 55کيلويي کشتي فرنگي در مسابقات جهاني بوداپست دانست. 

 



    ©2013 APG.ir