تعداد بازدید: 2121

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 23 شهريور 1384-0:0

بنيانيان در ساري

دكتر بنيانيان- رياست حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي -طي ديداري از حوزه هنري مازندران با هنرمندان و پيش كسوتان و فرهيختگان مازندراني به گفت و گو نشست .


 در اين ديدار عصركه ديروز و با حضور دكتر فيروزآبادي ، مديركل روابط عمومي و امور بين الملل حوزه هنري و تعداد زيادي از هنرمندان در سالن آمفي تئاتر حوزه هنري مازندران انجام پذيرفت ، ابتدا محمد مهدوي مدير حوزه هنري مازندران طي سخناني گفت :  مازندران داراي مردمي سخت كوش و بلند نظر است و با مساعدت استادان ، هنرمندان و مسئولان توانستيم توفيقات خوبي را در سطح استاني ، ملي و بين المللي كسب نماييم . مهدوي ادامه داد : ما آمادگي كامل داريم به عنوان استاني نمونه ، مركز اجرايي كارهاي نمونه حوزه هنري بوده تا سبب ساز توسعه فرهنگ و هنر باشيم .

در ادامه اين ديدار سيد رحيم موسوي مسئول مركز آفرينش هاي ادبي حوزه هنري مازندران مقاله اي را در ارتباط با توسعه هنر ديني ارائه كرد و سپس ايرج اصغري پيش كسوت شعر و ادب مازندران ضمن بر شمردن تاريخچه اي از فرهنگ و ادب مازندران شعري را قرائت كرد .

ادامه اين ديدار همراه بود با اجراي گروه موسيقي حوزه هنري كه قطعاتي از موسيقي محلي مازندراني را به اجرا در آوردند . در پايان نيز دكتر بنيانيان طي سخنان با بر شمردن اهداف حوزه هنري در راستاي كشف و پرورش استعدادهاي فرهنگي و هنري گفت : ارتباط مسئولان فرهنگي با هنرمندان ضعيف باست ؛ ما بايد سعي كنيم تا ارتباط خود را با اين قشر از جامعه نزديك تر نماييم . وي افزود : ما نبايد اعمال مان به گونه اي باشد كه جوانان از هنر بيزار شوند وبايد جاذبه اي براي جذب و پرورش اين استعداها ايجاد کنيم .

 در پايان ، دكتر بنيانيان پيش نهاد كرد كه طي نشستي صميمانه در كنار هنرمندان ، از نزديك با آنان به گفت و گو و پرسش و پاسخ بنشيند كه مورد استقبال حاضرين قرار گرفت .

حوزه هنري استان مازندران - (email: hozeh_artsari@yahoo.com)



    ©2013 APG.ir