تعداد بازدید: 2226

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 24 شهريور 1384-0:0

نشست دكتر بنيانيان با هنرمندان مازندران

دكتر بنيانيان رئيس حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي در گفت و گويي با هنرمندان و فرهيختگان مازندراني به بررسي مسائل فرهنگي و هنري در اين استان پرداخت .


در اين نشست كه با حضور دكتر فيروزآبادي مديركل روابط عمومي و امور بين الملل حوزه هنري هم چنين محمد مهدوي مدير حوزه هنري مازندان و عده اي از نخبگان فرهنگ و هنر مازندران درحوزه هنري اين استان تشكيل شد ، دكتر بنيانيان ضمن بر شمردن چالش هاي فرهنگي و هنري و راه كارهاي رفع آن ، كشف استعدادهاي درخشان در شهرستان ها و نواحي ، اين امر را بسيار مهم دانست و اشاره كرد : عناوين مهم و محورهاي اصلي برنامه هاي حوزه هنري در سطح كلان توجه ويژه به هنر و هنرمندان شهرستان ها مي باشد . وي با ارائه الگويي اذعان نمود : ما تلاش مان در راستاي آسيب شناسي هنر و وضعيت هنرمند در جامعه ، به ويژه شهرستان هاست و برنامه اي در دست اجرا داريم ، كه بر طبق آن از اول مهرماه هر 15 روز يك بار به مراكز استان ها سفر كرده و در ديدارهاي صميمي و نشست هاي مختلف و متنوع با فرهيختگان و هنرمندان با چالش ها و مشكلات و موانع پيش روي آن ها بيشتر آشنا شده و در رفع آن با برنامه ريزي هاي دقيق و حساب شده خواهيم كوشيد .

در ادامه هنرمندان مازندراني ضمن بر شمردن مشكلات و موانع رشد فرهنگ و هنر منطقه و اشاره به محدويت هاي هنري در يك گفت و گوي صميمي و راهبردي از رئيس حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي خواستار رسيدگي جدي به مسائل و مشكلات مالي و بر طرف كردن موانع پيش روي هنرمندان شدند . در آغاز اين ديدار محمد مهدوي مدير حوزه هنري مازندران ضمن بر شمردن مشكلات و موانع مهم پيش روي هنرمندان از طرح بررسي مشكلات هنرمندان شهرستان ها كه از طرف دكتر بنيانيان ارائه شد استقبال كرده و هرگونه همكاري حوزه هنري مازندران و هنرمندان اين استان را در اين راستا اعلام نمود .

حوزه هنري استان مازندران - (hozehart_mn@yahoo.com)



    ©2013 APG.ir