تعداد بازدید: 2496

توصیه به دیگران 1

شنبه 26 شهريور 1384-0:0

شليك مرگبار درجاده بابل به قائم شهر

مهاجمان مسلح پس از حمله به يك خودرو، مرد جوانى را در مقابل ديدگان وحشت زده اعضاى خانواده اش با شليك گلوله از پاى در آوردند.


در جريان اين درگيرى خونين كه در جاده بابل - قائم شهر رخ داد، زن خانواده نيز بر اثر اصابت گلوله اى مجروح شده و به بيمارستان انتقال داده شد.
اين حادثه ساعت ۲۲ نيمه شب پنج شنبه ۲۰مردادماه سال جارى هنگامى رخ داد كه ۴ عضو يك خانواده سوار بر خودروى پيكان سفيدرنگ خود از شهر بابل به قائمشهر در حركت بودند.
< تهديد تلفنى
به دنبال وقوع اين حادثه به دستور بازپرس ويژه قتل دادسراى بابل تحقيقات پليسى در باره اين جنايت آغاز شد.
در جريان اين بررسى ها مشخص شد كه خانواده قربانى جنايت از يك هفته قبل از سوى افراد ناشناسى به صورت تلفنى تهديد مى شد. آنان در تماس هاى خود ادعا كرده بودند از «بهادر» - قربانى جنايت - انتقام سختى خواهندگرفت.
< درگيرى لفظى
عصر روز پنج شنبه ساعاتى قبل از وقوع حادثه مردى به نام «ش» در حالى كه به همراه سه تن ديگر سوار بر يك خودرو بودند در خيابان «اكبرين» بابل خود را به كنار خودروى آژانس تلفنى دايى اش رسانده و پس از درگيرى لفظى با وى، او را تهديد مى كند تا ساعاتى ديگر پسرش، « بهادر» را خواهند كشت. پدر قربانى جنايت كه از اين تهديد نگران و مضطرب شده بود به سرعت خود را به روستاى «چمازكلا»ى بابل رسانده و ماجراى تهديدها را به اطلاع شوراى محل مى رساند.
اعضاى شوراى محل با غيرعملى دانستن تهديدها او را آرام مى كنند ولى او ساعت ۲۱شب همان روز با مراجعه به كلانترى ۱۲ بابل شكايتى را دراين رابطه تنظيم مى كند.
< از دريا تا قهوه خانه آسمون
بعدازظهر روز پنج شنبه «بهادر» به اتفاق همسر و فرزندانش براى تفريح به سواحل محمودآباد و بابلسر رفته بودند، عصر همان روز با تلفن همراه يكى از دوستانش تماس گرفته و به او پيغام مى دهند كه براى جلوگيرى از وقوع هرگونه اتفاقى به محل سكونت خود مراجعه نكند.«بهادر» على رغم اين هشدار به قهوه خانه سنتى «آسمون» در كيلومتر ۱۰ جاده بابل به قائم شهر مراجعه كرده و از «ش» علت تهديداتش را جويا مى شود. در همين هنگام چند مرد مسلح به تبر و قمه به سمت خودروى او كه همسر و دو دخترش داخل آن نشسته بودند حمله كرده و اقدام به تخريب آن مى كنند.درجريان حمله مهاجمان به اين خودرو «نسرين» زن ۳۲ ساله خانواده بر اثر اصابت قمه به چشم راستش بى هوش شده و كف خودرو مى افتد.يكى از دوستان «بهادر » با مشاهده اين صحنه خودروى حامل خانواده «بهادر» را از محل درگيرى دورمى كند ولى ناگهان مهاجمان گلوله اى به سر «بهادر» شليك كرده و او را از پاى درمى آورند. همچنين زن جوان نيز مورد اصابت گلوله شليك شده از يك اسلحه ساچمه زنى قرار مى گيرد.دو دختر نوجوان قربانى جنايت كه از نخستين لحظه درگيرى خود را به زير صندلى عقب خودرو كشانده بودند پس از فرار مهاجمان از خودرو پياده شده و با فرياد از مردم كمك مى خواهند.
< انتقال به بيمارستان
با انتقال پيكر خون آلود زوج جوان به بيمارستان پزشكان اعلام مى كنند كه «بهادر » بر اثر اصابت گلوله جان سپرده است ولى زن جوان در جريان جراحى از مرگ نجات مى يابد. به گزارش خبرنگار ما در حالى كه تجسس هاى پليسى براى رديابى مهاجمان مسلح آغاز شده است تحقيقات پليسى انگيزه و علت اين درگيرى را اختلاف بر سر مسائل مالى و اختلافات خويشاوندى نشان مى دهد.(iran-newspaper)


    ©2013 APG.ir