تعداد بازدید: 2467

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 4 آبان 1384-0:0

محبوبه ديگر به مدرسه نمي رود

خبر تکميلي درباره قتل دختر 8 ساله بابلي(محمدجونيان)


 مردى كه با اغفال دختر ۸ ساله اى از راه مدرسه او را مورد تعرض قرار داده و به قتل رسانده بود، دستگير شد.
ساعت ۱۹ روز ۲۱ مهرماه سال جارى مردى پريشان خود را به كلانترى رسانده و گفت: دخترم محبوبه هر روز ساعت ۱۷ عصر از مدرسه به خانه مى آيد ولى امروز تا اين ساعت به خانه برنگشته است.با شكايت پدر محبوبه مأموران تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز كردند. آنان در حين تحقيق از يكى از همسايه ها متوجه شدند كه محبوبه را ساعت ۱۶ و ۳۰ دقيقه همراه با مردى كه تقريباً ۳۰ سال داشت ديده اند كه به طرف اداره قند و شكر مى رفته اند.

با اين اطلاعات مأموران تحقيقات خود را ادامه دادند تا اين كه ساعت ۱۳ ظهر روز بعد جسد محبوبه در حاشيه روستاى الله رودبار بابل كشف شد.جسد بلافاصله با دستور قضايى به پزشكى قانونى انتقال يافت و مأموران در حوالى روستا و محل كشف جسد به تحقيق پرداختند.يكى از روستاييان به مأموران گفت: ساعت ۱۸ و ۳۰ دقيقه روز قبل بود كه متوجه شدم پيكانى به رنگ آجرى كه پشت آن چراغ نورافكنى هم بود، بد پارك كرده است.
با دستور سردار حميدرضا حسين آبادى - فرمانده نيروى انتظامى استان مازندران - به پاسگاه ها و كلانترى ها تردد هر گونه پيكان آجرى رنگ كه چراغ عقب آن نورافكن داشته باشد زير نظر گرفته شد تا در صورت مشاهده توقيف شود.۲۳ مهرماه بود كه مأموران در جاده گنج افروز بابل خودرو پيكان را شناسايى كرده و راننده آن را كه مردى ۳۱ ساله بود، دستگير كردند.
اين مرد در حالى كه هر گونه آشنايى با محبوبه و خانواده اش را انكار مى كرد، گفت: من راننده آژانس و داراى خانواده هستم.مأموران وقتى متوجه خراشيدگى هايى كه روى دست هاى او بود، شدند، او را دوباره تحت بازجويى هاى فنى پليسى قرار دادند، اما اين مرد ۳۱ ساله سعى در گمراه كردن مأموران داشت.ولى وى وقتى كه مقدارى خون در صندوق عقب خودرواش كشف شد و اثر انگشتان محبوبه روى شيشه عقب خودرو پيكان به دست آمد، ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: دخترك را در راه مدرسه و خانه شان ديدم جلو رفتم و به او گفتم كه پدر و مادرش افطار خانه ما هستند و با پدرش دوستى دارم.

با اين حرف ها بود كه او به من اعتماد كرد و سوار ماشينم شد.وى ادامه داد: او را به طرف روستاى الله رودبار بردم و پس از اين كه به او تجاوز كردم او را به قتل رسانده و در حوالى روستا جسدش را رها كردم.با اين اعتراف كه نزد دادستان و قاضى شعبه سوم بابل صورت گرفت متهم به قتل روانه زندان شد.
به گزارش خبرنگار ما فولاد آملى - رئيس كل دادگسترى استان مازندران - با توجه به فجيع بودن اين جنايت و سابقه  دار بودن متهم و از آنجا كه اين جنايت در ماه مبارك رمضان صورت گرفته است دستور داد تا اين پرونده خارج از نوبت و به سرعت مورد رسيدگى قرار گيرد.



    ©2013 APG.ir