تعداد بازدید: 2609

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 10 آبان 1384-0:0

پارتي بازي ممنوع

مهدی پور رييس جدید هیئت کشتی مازندران: من باید بدانم مهدی حاجی زاده، تقی داداشی، حمید محمدنژاد و مراد محمدی و... با چه کسانی رفت و آمد دارند!


مهندس علی اعظم مهدی پور ريیس جدید هیئت کشتی مازندران برنامه های زیادی برای اداره کردن کشتی مازندران دارد. او قصد دارد مازندران را به دو قطب شرق وغرب تصمیم کند و برای هر قطب مسابقات جداگانه ای در نظر بگیرد. او می خواهد رقابتی سالم بین کشتی گیران مازندرانی راه بیندازد. مهدی پور از انتخابش و برنامه هایش می گوید:
کسانی که در مجمع به من رای دادند مصالح کشتی مازندران را در نظر گرفتند. همین مجمع که کلانتری را برای چهار سال ریاست در مازندران انتخاب کرد مدتی بعد به دلیل حرکاتی که در شان کشتی مازندران نبود، او را برکنار کرد. حالا من را انتخاب کرده اند، بنابراین قصد و غرض شخصی در این انتخابات نبود. قرعه به نام من افتاده و امیدوارم در شرایطی که در این کشتی همه با خوشحالی وارد صحنه می شوند اما با بدنامی می روند، من تا آخر با لبی خندان به کارم ادامه دهم.
ريیس جدید هیئت کشتی مازندران قصد دارد حاشیه های اطراف کشتی مازندران را از بین ببرد. او حرف جالبی دراین مورد می زند:
من با دوپینگ سخت مبارزه می کنم و همه قهرمانان حاضر در مازندران را کنترل خواهم کرد. من باید بدانم به عنوان نمونه مهدی حاجی زاده، تقی داداشی، حمید محمدنژاد و مراد محمدی و... با چه کسانی رفت و آمد دارند، برنامه تمرینی آن ها به چه صورت است و... در رسیدگی به این مورد مطمئن باشید که از افراد صادق و خاک خورده کشتی استفاده خواهم کرد. لحظه ای اجازه نمی دهم که کارکنان هیئت ها پارتی بازی کنند.
مشکلات مالی همیشه وجود داشته است. بنابراین باید با شرایط ساخت و از مردم کمک گرفت.

 در این زمینه هم که همیشه حرف وحدیث سر چگونگی مصرف شدن پول ها وجود داشته اعلام می کنم که همه از اوضاع مالی من خبر دارند. من با یک پیراهن و کت آمده ام و با همین هم کار را تمام می کنم. نمی گذارم دیناری از کمک های مردم و بودجه فدراسیون خرج مسائلی غیر از کشتی شود.(koshti)



    ©2013 APG.ir