تعداد بازدید: 3041

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 11 آبان 1384-0:0

در امتداد « سلمان»

سید عباس سجادی - شاعر و تهیه کننده برنامه تلویزیونی " در امتداد دریا " با موضوع زندگی و آثار شاعر متعهد و معاصر ، زنده یاد سلمان هراتی ، از اتمام ساخت این برنامه در گروه ادب و هنر شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد .


اين روزها سالگرد درگذشت زنده یاد " سلمان هراتی " - ازشاعران نسل دوم انقلاب اسلامی است. سال گذشته برنامه ای در خصوص نکوداشت وی در تنکابن - زادگاه و مدفن شاعر - برگزار شد و کلنگ مقبره این زنده یاد بر زمین زده شد . در این مراسم دوستان هنرمند و شاعران کشور نیز حضور داشتند .

 اکنون نیز ویژه برنامه نکو داشت سلمان هراتی با عنوان " در امتداد دریا " به تهیه کنندگی " عباس سجادی " از شبکه دو سیما گروه ادب و هنر آماده پخش است .

سجادی در این برنامه علاوه بر مراسم سال گذشته ، با خانواده این بزرگوار و دوستان و شاعران جوان نیز گفت و گویی داشته است و همچنین موسیقی هایی که از اشعار سلمان هراتی ساخته شده در این برنامه مورد استفاده قرار گرفته است .

" در امتداد دریا " در دو قسمت 30 دقیقه ای آخر هفته همزمان با سالگرد " سلمان هراتی " از شبکه دو سیما پخش خواهد شد .

 سجادی در این برنامه تلاش کرده است تا رویکرد نو و جدی شعری را در آثار سلمان هراتی ، علی رغم سن اندک شاعر ارزیابی و برجسته سازد و او را به عنوان یکی ازشاخصه های شعر انقلاب معرفی نماید که به صورت دقیق به مفاهیم بلند و متعالی پرداخته است .(mehrnews)



    ©2013 APG.ir