تعداد بازدید: 2287

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 12 آبان 1384-0:0

گوش هام رو بردند،هاي هاي...!

اطلاعات تازه اي از کنده شدن گوش سردبير يک نشريه محلي مازندران.


کنده شدن گوش سردبير يک هفته نامه محلي مازندران، بازتاب گسترده اي در رسانه و سايت هاي خبري داخلي و خارجي داشت.mazandnume هم روز نهم آبان ماه اين خبر را با تيتر«گوش سردبير در دست هاي سارقان! » پخش کرد.

بر اساس شنيده هاي تازه، سردبير هفته نامه درياسر (که به نادرستي در رسانه ها روزنامه آمده) "هاشم پور "نام دارد.وي که عضو اخراجي کميته انقلاب اسلامي است، فردي خوشنام نيست و داراي پرونده قضايي است. اين شخص در پست سردبيري نشريه درياسر هم رويه خود را تغيير نداد؛براي همين گفته مي شود وي از سوي برخي همدستانش تنبيه شده است.

هفته نامه درياسر سابقه و شمارگان چنداني ندارد.اين نشريه ابتدا در بابل چاپ مي شد اما مدتي است که در ساري دفتر ايجاد کرده است.

گفتني است:سردبير اين هفته نامه محلي به وسيله چهار نفر  ناشناس در پوشش مأموران قلابى آگاهى ربوده شده ، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

 سردبير درياسر پيش تر گفته بود: افراد ناشناس كه خود را مأموران آگاهى معرفى كردند، با كلاه كاسكت و مسلح به اسحله  كلاشينكف به زور وارد خودروى من شده ، در جنگل سارى مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند. وى افزود: سارقان پس از سرقت ماشين، پول و مدارك، گوشم را بريدند. هم اكنون تعدادى از افراد به عنوان مظنون دستگير شده اند.



    ©2013 APG.ir