تعداد بازدید: 10646

توصیه به دیگران 6

شنبه 23 اسفند 1393-4:42

بازدید نوروزی همکاران مازندنومه از خانه سالمندان ساری

مرکز نگهداری سالمندان ساری از سال 1378 مشغول ارائه خدمات است و حدود 70 سالمند در آن نگهداری می شود.


مازندنومه، سرویس مهرورزان: عصر جمعه تعدادی از همکاران مازندنومه به همراه خانواده های شان به بازدید نوروزی از مرکز نگهداری سالمندان ساری، رفتند.

کلنگ این مرکز در سال 1371 به زمین خورده شد و از سال 1378 نیز مشغول خدمت رسانی به سالمندان استان مازندران و خارج استان است.

بانی و سرمایه گذار مرکز نگهداری سالمندان ساری که در روستای پهنه کلا و در محیطی زیبا و چشم نواز قرار دارد، دکتر مهدی مقدسی -پزشک متخصص مغز و اعصاب- است.

خانه سالمندان ساری در3هزارمتر زیربنا و در وسعت 55هزار متر زمین ساخته شده است و هم اکنون حدود 70 سالمند در آن نگهداری می شوند.

این مرکز دارای 2قسمت مجزای عمومی و سوئیت است که در بخشی ازآن که به شکل سوئیت است، افراد دارای تمکن مالی بهتر نگهداری می شوند.



خانه سالمندان ساری 30 پرسنل دارد که به صورت شیفتی مشغول خدمات رسانی هستند.

سال گذشته نیز همکاران مازندنومه در آستانه سال نو از  مرکز توان بخشی معلولان ذهنی بالالموک قائم شهر بازدید کرده بودند.


  • کم سواد روستاییپاسخ به این دیدگاه 17 6
    دوشنبه 25 اسفند 1393-16:0

    با سلام و درود به دوست و برادر عزیزم آقای ( من ) فرا رسیدن سال نو را به شما و خانواده عزیزتان تبریک می گویم و امیدوارم که شما ( من ) همیشه سالم و تندرست باشید! دهانتان بوی گل محمدی می دهد که به بقیه فاسدین و مرتدین هم اشاره کردید! تحسین و آفرین به شما! البته آقای روحانی و دولتش را نشنیدیم! اگر مدرک و سند در رسانه ایی یا در مجلس و مبلغش را هم بفرمایید دهانتان را از دور می بوسم! و مردم عزیز مازندران هم آگاه خواهند شد! عرض کنم به حضور جنابعالی اگر این بنده حقیر کم سواد می نوشتم ( با سواد روستایی )! آیا شما به من خورده و اشکال نمی گرفتید که در کامنت هایتان و تحریرهایتان هیچ ویرایشی دیده نمی شود و در نثرتان هیچ نظم و ترتیبی وجود ندارد!!! عزیز برادر! باسواد را به بچه های مازند نومه و یا مثلا به عزیزانی می گویند که چندتا کتابی خوانند! مثل کانت و ولتر و اسپونزا و هگل و مارکس و انگلس و صادق هدایت و جلال اهل احمد و صادق چوبک و ... از همه مهمتر در بیخ گوش خودمان نیمای بزرگ و عزیزمان!!! ( آی آدم ها که بر ساحل نشسته شاد و خندانید!
    یک نفر در آب دارد می سپارد جان )! که در مباحثه و مناظره ها ( نه با چوب و چماق و اسلحه سرد و گرم)! حریف خود را با تکلمی زیبا و منطقی شکست دهند!!! برادر عزیزم شما باورتان نمی شود، زمانیکه از من می پرسند، در سال جدید چه آرزویی دارید؟ می گویم، امیدوارم، امیدوارم که 100% آخرتی و روز قیامتی هم وجود داشته باشد و من سید در کنار جدم پیغمبر و در پیشگاه خداوند متعال، همه این سوالها را بدون هیچ ترس و واهمه ایی از آقایان و آقا زاده خواهم کرد!!! دوست و برادر عزیزم ( از ته قلب )! مرا از خداوند متعال نترسانید!!!!! برای شما و خانواده عزیزتان بهترین آرزوها و شادی تندرستی پول و ثروت و ماشینهای لوکس را دارم! اما شما آرزو کنید که تک تک کودکانمان از روستا های دور دست تا ساری! با دستهای پینه زده و صورت حمام نگرفته و با لباس کهنه و قرضی و مغز خسته از سر مرزها گرفته تا ساری! با اتوبوس و یک تغذیه سالم رایگان و دکتر رایگان در مدارس! داشته باشند! نه در اتوبوسها کهنه یا آغول درس بخوانند! سند و مدرکش با ویدئو در یوتیب یافت می شود! در ثروتمندترین کشور دنیا!!!!!آرزوی پیروزی برای شما که وجدان خفته تان بیدار شد دارم!

    • سه شنبه 26 اسفند 1393-8:30

      آقای من ، منم مثل شما مخالف آقایانی هستم که روز تا شب به فکر خودشان هستند.ضمنا من سعی میکنم ساده و روان صحبت کنم و از چاپلوسی و تملق بدم میاید. آقای کم سواد روستایی محترم من میگم ما نباید یک طرفه به میدان قضاوت بریم.من میگم اگه احمدی نژاد اشتباه کرد همه دارن اشتباه میکنن .چرا جلوی اون آقایون رو نمیگیرن.بحث چند میلیارد تومانی آقای جهانگیری، اختلاس در چند نهاد و سازمانها و شرکتها و بانکها در این دولت، من میگم دزد دزده از بطن مادرش یا لقمه حرام دزدش کرده .شخص آقای احمدی نژاد یا آقای روحانی فی نفسه دلسوز نظام هستن ولی اگر کسی بخواهد شما را تخریب کند و آبروی شما را ببرد راحت با آبروی شما بازی میکند.من میگم قوه قضاییه در این مباحث داره مماشات میکنه و اینو که خدا شاهده من نظرات انتههایی کامنت شما رو از جان میپذیرم و میگم از لحاظ عاطفی و دوست داشتن اقوامم و هم وطنانم و... خیلی بهم نزدیکیم.از شما که برادر گونه بنده رو نصیحت فرمودید تقدیر و تشکر میکنم.انشاالله سال 1394 برای شما و خانواده محترمتان سال خوبی باشه .یا علی

      • سه شنبه 26 اسفند 1393-8:22

        من با بی سوادیم نوشتم .اما شما که خودتو کم سواد میدونی سعی کن حق به جانب نگیریو مثل فیلسوفا روش سقراطی نداشته باشی داداش

      • کم سواد روستاییپاسخ به این دیدگاه 15 9
        يکشنبه 24 اسفند 1393-14:21

        سلام و درود بر عزیزان زیبا و دانایان، با شرف به تمام معنی، انسانهای دلسوز مازندنومه که در همه مسائل جامعه پیشگام هستند و بدون هیچ تملق گویی و کاسه لیسی ( همچو دگر رسانه ها ) دلسوزانه همه چیز را زیر ذره بین قرار می دهند و به فکر محیط زیست و رشد فرزندان و مادرانی که جان وعمرشان را در راه وطن دادند و هیچ چیزی عایدشان نشد به جز کار و درد و بیماری و پیری زودرس، از این درآمد بیلیاردی نفت ( 120 میلیارد دلار در دوره آقای احمدی نژاد محو شد ) هیچکس نمی پرسد این پولها کجا رفته است!!!!! و ( اختلاس های میلیاردی در دوره همین آقا ) که دولت خود را امام زمانی و پاک ترین دولت دنیا می دانست!!!!! ما باید خدا را هزار ها بار شکر کنیم و انسانهای فرهیخته و با خرد و دلسوزی در سراسر شمال به ویژه مازندران عزیزمان همچو، دکتر مهدی مقدسی -پزشک متخصص مغز و اعصاب وجود دارند و به فکر کودکان و مادران عزیزمان هستند که جانشان و عمرشان را در راه وطن دادند! نورزتان خجسته باد و پیروز باشید!!! سپاس بی پایان به انسان باشرف و فرهیخته، دکتر مهدی مقدسی.

        • دوشنبه 25 اسفند 1393-8:58

          این دولت هم کم ماست نریخته.ضمنا فرزندان آقای هاشمی چی؟ فرزندان بقیه مسولان چی؟ چرا فقط احمدی نژاد میگید.مگه شخص خودش این کار رو کرد کسی که حرام خوری بلد باشه در زمان پیامبر هم دزدی میکنه .مگه خود آقای روحانی بده نه بد نیست منم بهش رای ندادم ولی در دولت ایشون هم خیلی اختلاس شد پ آقای روستایی کم سواد که خیلی هم با سوادی .خدا رو در نظر بگیریم و راحت با آبرو آدم بازی نکنیم چه این جناح باشه چه اون جناح

        • مجمدرضا نیکخواه - مداح اهل بیت پاسخ به این دیدگاه 14 0
          يکشنبه 24 اسفند 1393-9:38

          چرا نور خانه ها را با انتقال به مکان دیگر خاموش کردیم؟ چرا حج واقعی را از خود دور کردیم؟ چرا لبخند با عشق آنها را به گریه تبدیل کردیم؟ چرا دستهای صاف و نازنین آنها را به چروکی شدن سپردیم؟ چرا در زمان نیازشان دستان پر مهر ومحبتشان را ول کردیم؟ از همین جا دست پدر و مادر خودم که برای من و برادران و خواهرانم زحمت کشیدند را می بوسم .انشالله زیر سایه آنها بتوانیم از انوار الهی آنها استفاده کنیم خدا به شما برادر علی صادقی هم خیر بده

          • محمد عظیمیپاسخ به این دیدگاه 5 0
            يکشنبه 24 اسفند 1393-2:37

            درود بر فرهیختگان رسانه ارزشمند مازندنومه

            • روح الله شجاعیپاسخ به این دیدگاه 4 0
              يکشنبه 24 اسفند 1393-1:33

              سالم باشید چقدر حیف که من نبودم!

              • یکی از شما!پاسخ به این دیدگاه 6 1
                شنبه 23 اسفند 1393-12:35

                دم تان گرم! دست راست تان روی سر سایر همکاران رسانه ای.

                • شنبه 23 اسفند 1393-7:49

                  جای من خالی کاش میتونستم باشم...

                • شنبه 23 اسفند 1393-6:1

                  درود بر مازندنومه که در اینگونه موارد پیشرو است.
                  حقیقتا مازندنومه دارد فرهنگ سازی می کند.


                  ©2013 APG.ir