تعداد بازدید: 6189

توصیه به دیگران 6

يکشنبه 24 اسفند 1393-21:0

لطف الله آجدانی:

آيا مسئول ورود به استان و خروج از آن آقاي عبوري است؟!

مديركل آموزش و پژوهش استانداري مازندران: در شان يك شهردار نيست كه از حربه هاي تهديد استفاده كند/با خواندن اظهارات منسوب به آقاي عبوري براي مردم فهيم شهر ساري متاسف شدم/ اگر شهردار حرفي براي گفتن دارند در ميدان هاي مناظره و تريبون هاي دو طرفه بيان كند.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: چند روز قبل سخنراني شهردار ساري در جمع مردم كوي 22 بهمن خبرساز شد، به نحوي كه مهدی عبوري با ادبيات خاص خودش مديريت ارشد استان را تهديد کرد و ربیع فلاح را زير سوال برد.

پیش بینی می شد که این کنش شهردار جوان، واکنش هایی را از سوی مجموعه استانداری و به ویژه مديريت مستقيم مجموعه شهرداري ها و معاونت عمراني استانداري مازندران در پی داشته باشد که البته این گونه نشد!

پس از انتظار چند روزه ما و سکوت آقایان، با لطف الله آجداني-مديركل آموزش و پژوهش استانداري مازندران- به گفتگو نشستيم و از او درباره چرایی این اظهارات پرسیدیم.

مازندنومه: نظرتان را در خصوص اظهارات اخير شهردار ساري و اينكه اساسا آيا شهردار مي تواند در مقابل استاندار بايستد و چنين ادبياتي را به كار بگيرد، بفرمایید.

آجداني: به نظر مي رسد با رويكرد گفتماني شهردار محترم ساري در خصوص آنچه كه در رسانه ها در موضع گيري ايشان در خصوص استاندار به چشم مي خورد، چند نكته قابل ملاحظه است. قطعا به لحاظ حقوقي نشان دادند كه به درستي با اختيارات واقعي خود آشنايي ندارند، به دليل اينكه ايشان بايد به مردمي كه داراي شعور هستند توضيح منطقي و مستند ارايه كنند، اما نوع رفتار ايشان توهين به شعور مردم است، چرا كه بايد بيان كنند بر اساس كدام اصل و مبناي قانوني به خود اجازه دادند كه از حربه هاي تهديد و تضعيف عليه عالي ترين مقام استان استفاده كنند؟ كدام ماده قانوني به آقاي عبوري اجازه داد كه مقام ارشد استان را تهديد كنند كه كاري نكنيد كه حرف هايي را بزنيم و شما مجبور شويد شبانه استان را ترك كنيد؟! آيا مسئول ورود به استان و خروج از استان آقاي عبوري است؟

ثانيا در شان يك شهردار نيست كه از حربه هاي تهديد استفاده كند. اين ادعا كه ايشان مطرح كردند كه نگذاريد كه من در يك اجتماع چندهزار نفره حرف هايي را بگويم، اين سوال را برمي انگيزد كه لابد ناگفته هايي را ايشان دارند كه قابل طرح است. من به عنوان يك شهروند مازندراني از عبوري درخواست مي كنم كه ناگفته هاي خود را مدفون نكند. اگر ارزش گفتن دارد با شجاعت و صداقت مطرح كند. اگر استدلال و استنادي بر صحت گفته هاي ايشان وجود داشته باشد به شكل قانوني عمل خواهد شد و تنها در صورت بيان اين مطالب است كه مشخص مي شود چقدر ادعاهاي ايشان صحيح و يا اينكه بر اساس توهم است.

مازندنومه: فكر نمي كنيد ژست هاي شهردار و اين گونه حركات ايشان كه از جنوب شهر آغاز كردند، دقيقا مثال همان رفتار آقاي احمدي نژاد را تداعی می کند كه با تخريب و تضعيف چهره هاي برتر نظام از جمله آيت الله هاشمي رفسنجاني افكار عمومي را تحت تاثير قرار داد و از طريق همين حربه توانست به موفقيت برسد؟! فكر نمي كنيد اين حرفهاي شهردار جنبه انتخاباتي و تبلیغاتی دارد؟!

آجداني: من اعتقاد دارم كه بعد از تحركاتي كه به طور مستقيم يا غيرمستقيم منسوب به جناب آقاي عبوري در خصوص نامزدي يا تلاش ايشان براي نشستن بر مسند استانداري شنيده شده -كه البته بعيد به نظر مي رسد تلاش هايي صورت گرفته باشد- و اگر هم صحت داشته باشد تاكنون ناكام مانده است، ايشان را احتمالا به حضور در عرصه نمايندگي مجلس سوق داده است. حتي اگر جناب آقاي عبوري هم چنين نيت و انگيزه اي نداشته باشد، رفتارهاي ايشان اين شائبه را حداقل در ميان برخي از افراد جامعه به وجود آورده است كه با رويكرد انتخاباتي به اظهارات و رفتارهاي اين چنين پناه آورده است.

چيزي كه براي بنده به عنوان كسي كه آشنا به تاريخ و تحولات تاريخي جالب است، توجه به اين مطلب است كه ما در طول تاريخ با جرياني به نام لمپنيسم روبرو هستيم. لمپنيسم جرياني است كه يك سري ملاك ها و نشانه هايي براي خود دارد.

بنده ضمن احترام به جناب آقاي عبوري به صراحت و صداقت اشاره مي كنم كه نشانه هايي از جريان هاي لمپنيسم را مي توانيم در اين نوع از اشارات و گفته هاي ايشان در اختيار مخاطب قرار دهيم.

به نظر مي رسد عبوري اشتباه استراتژيكي را مرتكب شده و فكر كرده است كه مي توان با توسل به جريان و شعار بگم بگم هاي پوپوليستي كه در يك مقطع توسط آقاي احمدي نژاد جواب داده و اكنون با توجه به شرايطي كه پيش آمده است ديگر حناي بي رنگي است، به مطلوب و مقصود برسد.

 در واقع بنده اعتقاد دارم كه آقاي عبوري اگر حرفي براي گفتن دارند بايد به صورت خيلي منطقي و مستدل مطرح كنند كه هم گوشي براي شنيدن حرف هاي ايشان هست و هم حتما زباني براي پاسخ دادن به اظهارات ايشان وجود دارد.

ايشان از ضعف چند تن از مديران در استان ياد كردند، بدون اينكه نام و مستندي از ضعف مديران بيان كنند. بنده در اينجا به عنوان شخصي از مديران مجموعه بزرگ استانداري از حقوق شهروندي خودم رويكرد آقاي عبوري را نمي پسندم و شخصا در جايگاه حقوقي خودم خطاب به آقاي عبوري به صراحت عرض مي كنم كه اگر ايشان مرد تريبون هاي يكطرفه نيست، اگر شهامت نشستن در پاي ميز مناظره و تبادل انديشه را داراست، بنده شخصا به عنوان يك شهروند استقبال مي كنم كه در يك ميز مناظره به مخاطبان نشان دهم كه تا چه اندازه بسياري از اظهارات آقاي عبوري بي اساس و زاده توهم ايشان و يا كساني است كه جوي را به ايشان منتقل كرده باشند و ايشان هم در سايه اين قهرمان بازي ها باورشان شده باشد كه قهرمان هستند.

 من با خواندن اظهارات منسوب به آقاي عبوري براي مردم فهيم شهر ساري متاسف شدم. اعتقاد دارم كه بايد به اين واقعيت توجه كند كه اگر به خدمت گذاري به مردم اعتقاد دارد بايد راه همدلي و تعامل با مسئولان و در راس مسئول ارشد استان را در پيش رو گيرد.

مازندنومه: آقاي آجداني فكر نمي كنيد مماشات بيش از اندازه و سکوت بی معنای مسئولان و مديران استان ارشد استان باعث ایجاد چنین فضاهایی شده است؟

 آجداني: من اعتقاد دارم كه آقاي ربيع فلاح -استاندار دولت تدبير و اميد- شخصي است كاملا اخلاقي و تمام تلاش و كوشش خود را به كار مي گيرد كه از تنش هاي موجود بكاهد و اساسا تنش زا نباشد. بنده در اينجا مي پذيرم كه شايد اين حسن خلق و سلوك اخلاقي و معتدل استاندار در مواردي به دليل كم ظرفیتي برخي از آقايان مورد سوء استفاده قرار گرفته باشد.

مازندنومه: فكر نمي كنيد كه با دستگيري يكي از مفسدان اقتصادي که در ساري هم سرمایه گذاری هایی انجام داده بود، این اقدام نوعی فرار به جلو تلقي شود؟

بر اساس شواهد و قرائن اين شائبه به وجود آمده است. يعني اگر به طور قطعي نتوانيم در اين خصوص اظهار نظر كنيم اما با توجه به شرايطي كه به وجود آمده اين شائبه وجود دارد و بنده هم وجود اين امكان را رد نمي كنم.

مازندنومه: پيشنهاد شما به جناب عبوري و ساير مديراني كه در استان در حال فعاليت هستند و ادعاي خدمت به مردم را هم دارند، چيست؟

آجداني: ما در حالي كه مقام معظم رهبري، رياست محترم جمهوي و دولت تدبير و اميد در شرايط حساس كشور، مشكلات و موانع و توطئه دشمنان خارجي تلاش و تاكيد مضاعفي در ايجاد وحدت و همدلي جهت هم افزايي هر چه بيشتر مسئولان در خدمت به مردم را مد نظر قرار مي دهند، رويكرد شهردار علاوه بر اينكه خارج از حدود اختيارات قانوني خود است، ناديده گرفتن اين اهميت مورد تاكيد مقام معظم رهبري و ريیس جمهوري نيز مي باشد.

آقاي عبوري از ناگفته هايي سخن مي گويند و از بگم بگم هايي حرف مي زنند كه اينها زايده و به جاي مانده از داستان هاي مبتذل زمان آقاي احمدي نژاد است. بنده صرفا به عنوان يك شهروند آگاه به حقوق قانوني خود از جناب عبوري درخواست مي كنم كه اگر ناگفته هايي دارند كه به صلاح و مصلحت مردم است بيايند و بيان كنند. اگر حرفي براي گفتن دارند در ميدان هاي مناظره و تريبون هاي دو طرفه بيان كنند. بنده با توجه به اينكه احترام زيادي براي آقاي عبوري قايل هستم، اما بايد عرض كنم كه دانش آقاي عبوري براي توسعه شهر بسيار اندك است . ايشان در تمام مسير سخنان خود هر جا سخن از توسعه شهري به ميان آورد توسعه شهري او محدود شد به آسفالت كردن، پل ساختن و پارك ساختن. اگر نگاه، دريافت و ادراك ایشان  از فرايند توسعه تا اين حد پایین است به گمان من پيشنهاد مي كنم ايشان يك دوره كلاس آموزشي براي يادگيري فرايند توسعه و فكر توسعه محور ببينند.

*مطلب مرتبط:

خوانش عملگرایانه از توسعه


  • جمعه 29 خرداد 1394-12:53

    از بی تدبیری دولت امید عمین بس که امثال اقای فلاح استاندارن با این مشاورانشون واقعا چه کاری برای مازندران کردید؟
    حرف عبوری حرف مردم هست و جایگاش بیش مردم محفوظه نه مثل امثال ایشون که با حکم حکومتی اومدن

    • دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-14:13

      آقای عبوری داره کارشو میکنه قبول شهر ساری تغییر کرده درست .
      ولی ایشون مثل احمدی نژاد میمونه خودشو مردمی نشون میده ...خودش از خودش تشکر میکنه با اسم مردم. چرا وقتی چیزی نمیدونین ازش تعریف و تمجید میکنین از بس بدبختین

      • پنجشنبه 28 اسفند 1393-2:14

        بابیانات دکتر آجدانی موافقم...

        • چهارشنبه 27 اسفند 1393-9:54

          عبوری مساوی احمدی نزاد ساری

          • چهارشنبه 27 اسفند 1393-0:42

            درود بر جناب دکتر آجدانی.
            همانطور که فرمودید جناب عبوری به دلایلی فرار رو به جلو را برگزیدند و سوار بر قطاری شدند که چند نفر از مسولین ساروی در جلسات شبانه دولت قبل بر طبل اختلاف ساروی و بابلی می کوبیدند تا مدیران ساروی در استان حاکمیت کنند!! و همان آقایان ایشان را با توهم مقبولیت در ساری به جلو انداختند تا با شعارهای بگم بگم احمدی و بازی لمپنیسم تا جرات توهین به بالاترین مقام ارشد استان را به خود داده تا جایگاهی برای خود دست و پا کند.
            به نظر بنده سگوت جناب استاندار بهترین پاسخ به این وقاحت است.
            بنابراین جناب آجدانی " دمت گرم"

            • چهارشنبه 27 اسفند 1393-0:33

              بی تدبیری در دولت تدبیر وامید چه ربطی به اقای احمدی نژاد دارد خواهشا کاری به اقای عبوری نداشته باشید تازه شهر ساری شهردار پیدا کرده
              👇👇
              دلخوش به شعار اعتدالیم
              الحق که چقدر خوش خیالیم
              پیوسته دچار ضدحالیم
              بگذار که اندکی بنالیم
              وضعیت ما اگر که حاد است
              تقصیر ز احمدی نژاد است
              .
              از پاقدم شما حسن جان
              شد روزی و رزق ما دوچندان
              کلا متحول شده ایران
              اجناس شده چقدر ارزان
              گر قیمت گوشت و نان زیاد است
              تقصیر ز احمدی نژاد است
              .
              تو از سر مملکت زیادی
              منت به سر همه نهادی
              تو عاشق نقد و انتقادی
              یک دکتر خیلی باسوادی
              گر منتقد تو بی سواد است
              تقصیر ز احمدی نژاد است
              .
              تو شیخ همیشه دیپلماتی
              حلال تمام مشکلاتی
              واسه همه میکنی تو قاطی
              دلبسته به این مذاکراتی
              گر زحمت هسته ای به باد است
              تقصیر ز احمدی نژاد است
              .
              ای حاج حسن چقدر مردی
              با رانت و فساد در نبردی
              به به که تو واقعا چه کردی
              امروز اگر چنانچه فردی
              مشغول به سوء استفاده است
              تقصیر ز احمدی نژاد است
              .
              تو جنبه انتقاد داری
              کابینه با سواد داری
              شخصیتی چون جواد داری
              داعیه اقتصاد داری
              گر گیر به کار اقتصاد است
              تقصیر ز احمدی نژاد است
              .
              از برکت این کلید تدبیر
              اوضاع دوباره کرده تغییر
              روباه شده برای ما شیر
              البته حسن نداشت تقصیر
              گر دشمن مادوباره شاد است
              تقصیر ز احمدی نژاد است
              .

              • دوشنبه 14 ارديبهشت 1394-14:9

                اره تو که خبر نداری برو بخواب عمو

                شهرداری که خودش برای خودش بنر چاپ میکنه از طرف مردم از خودش تشکر میکنه کمبود احترام داره

              • سه شنبه 26 اسفند 1393-22:58

                آقای عبوری شهردار محترم در میدان عمل ثابت کرده است که کار یعنی چه. اونوقت یکی مثل آجدانی بلند میشه در مورد عبوری اظهار نظر میکنه!!!!!!!!!

                • سه شنبه 26 اسفند 1393-14:23

                  عبوری باید بداند وقتی سکوت به فریاد تبدیل میشود ،خیلی فریاد ها به طوفان میرسد ،شما از اینکه در شهر کار کردید وظیفه شماست چرا منت ؟!!!از اینکه اعتبار کسب کردید اینهم وظیفه است ،هنر مدیریت در این است !!ای کاش راهتان در همان سکوت و با عزت برادارنتان ادامه میدادید !!در اینجا مشاورانتان اشتباه کردند !!عبوری شهری باید از خوان ها عبور کند تا شئد عبوری سیاسی

                  • سه شنبه 26 اسفند 1393-14:21

                    ﻋﺒﻮﺭي ﻭاﺳﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺳﺎﺭﻱ ﻳﻪ ﻧﻤﺎﺩ..ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻴﻦ ﺗﺨﺮﻳﺒﺶ ﻛﻨﻴﻦ..ﻗﺪﺭ ﻋﺒﻮﺭﻱ و ﻭﺯاﺭﺕ ﻛﺸﻮﺭ ﻣﻴﺪﻭﻧﻪ..ﺧﻮﺑﻢ ﻣﻴﺪﻭﻧﻪ..ﺧﻮاﻫﺸﺎ ﺁﻗﺎﻱ اﺟﺪاﻧﻲ ﺩﺭﺳﺖ ﺻﺤﺒﺖ ﻛﻨﻴﻦ

                    • سه شنبه 26 اسفند 1393-13:48

                      افرین عبوری ضعیفترین استاندار کشور در مازندران مشغول کار می باشد

                      • سه شنبه 26 اسفند 1393-12:10

                        مشاور شهردار به این حرف های بچه گانه مش ماشالا جواب دندان شکن داده... مازند نومه اگه واقعا دنبال شر نیستی که معلومه تو هم داری حسودی میکنی اونو منتشر کن... عصر دوباره سر میزنم...

                        • سه شنبه 26 اسفند 1393-12:7

                          بر دو طرف این دعوا اشکال اساسی وارد است زیاد جدی نگیرید حواستون باشه آخرتتون را بخاطر دنیا دیگران تباه نکنید.
                          جوگیر نشید.

                          • سه شنبه 26 اسفند 1393-10:29

                            براي آقاي عبوري اين درس و آموزش لازم بود تا حد خود را بشناسد . ديگر عصر قلدر بازي به سر آمده. زنده باد دولت تدبير و اميد

                            • سه شنبه 26 اسفند 1393-9:47

                              مشکل ما ساروی ها اینه که یه عده اومدند تو شهر ما هفت تیر میکشن برای ساروی ها.انشااله عبوری استاندار میشه و هادی ابراهیمی نماینده.اونوقت خواهیم دید.............

                              • سه شنبه 26 اسفند 1393-9:37

                                آقای عبوری ترمزت بریده انگار. بزرگی و کوچکی از قدیم بوده. الانم هست. مراقب اطرافیانت باش که نندازنت ته چاه

                                • ﺩاﻧﺸﺠﻮپاسخ به این دیدگاه 20 18
                                  سه شنبه 26 اسفند 1393-0:30

                                  ﻣﻴﺪﻭﻧﻢ ﭘﻴﺎﻣﻢ و ﭘﺎﻙ ﻣﻴﻜﻨﻴﻦ.ﻭﻟﻲ اﻳﻨﻮ ﺑﺪﻭﻧﻴﻦ ﺁﻗﺎﻱ ﺁﺟﺪاﻧﻲ ﻣﺎ ﻣﺮﺩﻡ ﺳﺎﺭﻱ اﺟﺎﺯه ﻧﻤﻴﺪﻳﻢ ﺑﺎ ﺷﻬﺮﺩاﺭﻣﻮﻥ اﻳﻨﺠﻮﺭﻱ ﺻﺤﺒﺖ ﻛﻨﻳﻦ.ﻣﺎ ﻳه ﻣﻠﺖ ﭘﺸﺖ ﻋﺒﻮﺭﻱ ﻫﺴﺘﻴﻢ و ﻫﻴﭻ ﻭﻗﺖ ﭘﺸﺘﺶ و ﺧﺎﻟﻲ ﻧﻤﻴﻜﻨﻴﻢ.ﻣﻂﻤﻌﻦ ﺑﺎﺷﻴﻦ ﭘﺸﺘﻮاﻧﻪ ﻋﺒﻮﺭﻱ اﺯ ﻫﻤﻪ ﺷﻤﺎ ﺑﺎﻻﺗﺮﻩ.ﭼﻮﻥ ﻣﺎ ﻣﺮﺩﻡ ﭘﺸﺘﺶ ﻫﺴﺘﻴﻢ

                                  • دوشنبه 25 اسفند 1393-23:38

                                    آجدانی باید حد وحدود خودش را بشناسد

                                    • دوشنبه 25 اسفند 1393-21:44

                                      من اظهارات آقای عبوری را خواندم،کسانی که نخوانده اند بخوانند!
                                      ای کاش آقای آجدانی با این ادبیات در مقام دفاع از استاندار بر نمی آمد...
                                      این نوع دفاع کلیشه ای کمتر از حمله نیست!
                                      به نظرم سکوت استاندار بسیار نزدیکتر به عقلانیت بود تا این شکستن سکوت!
                                      سخنان آقای عبوری هم نکات و نقاط مثبت دارد و هم اشکالات و انتقاداتی بر آن وارد است...
                                      ولی باز هم....ای کاش آقای آجدانی اینگونه دفاع نمیکرد...

                                      • دوشنبه 25 اسفند 1393-19:45

                                        ریشه این اظهارات در فرماندار ساریست. بروید سراغ ریشه. او را برکنار کنید. آقا یونسی چقدر مدارا؟!

                                        • فیس بوک مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 14 1
                                          دوشنبه 25 اسفند 1393-19:36

                                          واقعا جای تاسف برای استان مازندران دارد که این مدیران در آن جویای نام هستند

                                          • رضا مخالف عبوری پاسخ به این دیدگاه 10 2
                                            دوشنبه 25 اسفند 1393-19:30

                                            آقا رضا فراموش کردین بگین یکی از شعارهای عبوری این بود که نیروهای بومی باید جذب شهرداری شوند و نیروهای غیر بومی باید دیپورت شوند اما حالا تعداد نیروهای غیر بومی قابل شمارش نیستند

                                            • رضا طرفدار عبوریپاسخ به این دیدگاه 16 3
                                              دوشنبه 25 اسفند 1393-19:28

                                              چه کسی عبوری را اذیت کرد؟ چه کسی در کار عبوری مداخله کرد ؟ چه کسی به خودش اجازه داد به عبوری حتی نصیحت کند ؟
                                              عبوری به واسطه اینکه برادر شهید هست و کسی به خانواده شهدا بی حرمتی نمیکنه و کاری به کارش ندارند جو گیر شده و خیلی از حرفهای گذشته را فراموش کرده و بهتر یکی به این بزگوار مشاوره بده که هرچقدر خانواده اش محترم باشند به خانواده و شخص آیت ا... هاشمی رفسنجانی نمی رسه و نهایتا رای دادگاه را درمورد مهدی هاشمی را این روزها دیدیم ، و اینکه در روز معارفه چه گفته بود که گفته بودند اتوبوسی به شهرداری نمیام ولی این روزها واگنهای قطار هم از حمل همراهان عبوری از ادارات مختلف به شهرداری عاجزند

                                              • دوشنبه 25 اسفند 1393-18:27

                                                درود بر دولت تدبیر و امید. عبوری باید حد خود را بشناسد.

                                                • دوشنبه 25 اسفند 1393-17:22

                                                  لمپنیسم را نباید به حساب شجاعت گذاشت.مسوولان استان باید جواب قاطعانه ای را به عبوری بدهند.جای تاسف است که معاونت عمرانی و مدیر کل دفتر شهری سکوت کرده اند.فکر کرده برنامه انتخاب شهردار است که برخیها را اجیر کند و جلوی ساختمان شورا به نفعش شعار دهند.وقتی پول شهروندان در برنامه های تبلیغاتی و شوهای نمایشی و جشن سکوت ها هزینه می شود و کسی اعتراض نمی کند باید چنین جسارتهایی را انتظار داشت.

                                                  • جغتایی شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 25 21
                                                    دوشنبه 25 اسفند 1393-12:18

                                                    آقای آجدانی...کارت شده حمله به مدیران ساروی..............

                                                    • دوشنبه 25 اسفند 1393-15:37

                                                      هرکی باید حدو شان خودش را بداند. ساروی و غیر ساروی نداریم. دوران بگم بگم تمام شد. شهرداری علیه استاندار قد علم کرده! عبیدزاکانی و ایرج میرزاکجایید که باید مثنوی طنز بنویسی بر این هجران!

                                                    • دوشنبه 25 اسفند 1393-11:27

                                                      بازمانده های احمدی نژادبهترازاین نمی تونند حرف بزنند همون هایی که باکاغذپاره خواندن تحریم ها پدرملت رادرآوردندوامروز هم بانزدیک شدن به انتخابات دوباره صداشون دراومده.بایدبپذیرندافکاراحمدی نژادی به زباله دان تاریخ پیوسته.ممنون از استاندار عزیزودوست داشتنی وهمکاران پرتلاشش.

                                                      • مازند نومه ساروي هستي !!!!پاسخ به این دیدگاه 17 21
                                                        دوشنبه 25 اسفند 1393-10:57

                                                        ساروي ها بدانين ازردیف بند ج تبصره 3 ماده واحده بودجه کل کشور برای کل شهرداری‌ها از محل پرداخت دیون به پیمانکاران 100 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد، سهم تهران 8 میلیارد تومان،سهم استان مازندران 2 میلیارد تومان و سهم شهرداری ساری به تنهایی 23 میلیارد تومان بوده است. حاليا ازآنجاييكه استاندارازشهردارعبوري عقب تره حالا ميگه نه اين بودجه 23ميلياردي را كه عبوري گرفت بده به من ببرمش محل زندگي ام هزينه تبليغاتي ..كنم چرا چرا استاندارمحترم براي پروژه هاي ساري چه كرد!!!؟؟

                                                        • دوشنبه 25 اسفند 1393-10:34

                                                          دمت گرم استاد

                                                          • پایتخت بهار نارنجپاسخ به این دیدگاه 24 19
                                                            دوشنبه 25 اسفند 1393-9:30

                                                            آقای کارشناس شما بهتره دنبال حاشیه نباشی به نفعتونه . به نظر بنده برادر ارزشی عبوری فکر و ذهنش مظلومیت مردم مرکز استانه. در ضمن اقدامات آقای عبوری مورد تایید مردم هست اگه فکر میکنید وظیفه شهرداری غیر از ساختن شهری بهتر برای مردمه برید شهرستان خودتون پیگیر شید

                                                            • بنده خداپاسخ به این دیدگاه 17 19
                                                              دوشنبه 25 اسفند 1393-8:54

                                                              وقتی که آقایان کسی رو که داره کار میکنه رو اذیت میکنن و با زبان آرام میگه نکنید مجبوره به زبان تند متوسل بشه

                                                              • دوشنبه 25 اسفند 1393-18:35

                                                                aghaye oboori ache hade khodeto negah kon... dore lompanism va populism gozashte

                                                              • دوشنبه 25 اسفند 1393-8:4

                                                                عبوري درك سياسيش ضعيفه ، مردم از شعار زدگي عبور كردند و به عملگرايي رسيدند.


                                                                ©2013 APG.ir