تعداد بازدید: 3563

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 25 اسفند 1393-20:10

نماینده قائم شهر:

در انتصاب دخالت نمی کنم/برای خاتمی احترام قائلم

سیدهادی حسینی: برخی زمان انتخابات چرخ خیاطی آورده و عده ای را در نساجی به اصطلاح مشغول کردند، در حالی که تولیدی در کار نبود/حمله کنندگان به مطهری را مذهبی و ولایی نمی دانم /بعضی از قوانین مجلس، گرانی را تشدید می کند/هر کسی را که برای سرمایه گذاری آوردیم به نتیجه نرسید/خاتمی برای من همواره مورد احترام بود و هست.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: هادی حسینی در دومین نشست رسانه ای خود با اشاره به وظایف نمایندگان در قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون، گفت: در مواردی که فکر می کنم نظر کارشناسی دارم ورود پیدا می کنم، عده ای بدون نظر کارشناسی هم ورود پیدا می کنند تا فقط در مجلس حرف بزنند.

وی افزود: در طرح ها و لوایح جزو نمایندگان اول و دوم استان هستم و بین من و احمدی در این زمینه رقابت است.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس با بیان اینکه تحقیق و تفحص حوزه نظارتی سنگین است، افزود: در موضوعات مختلف حدود 10 حوزه تحقیق و تفحص دولت قبلی و دولت یازدهم بودم که برخی از این موارد هنوز به نتیجه نرسیده است.

حسینی با اشاره به اینکه گذشته نساجی را می دانید، تصریح کرد: در دوران تبلیغات انتخابات حرفی از نساجی نزدم. نساجی در قائمشهر زمانی ایجاد شد و 6هزار نفر در آن کار می کردند که 13 هزار نفر جمعیت داشت و الان انتظار داریم با جمعیت 300 هزار نفری، نساجی راه بیفتد. این انتظار زیبایی نیست.

وی با بیان اینکه مداخله شدید سیاسی باعث شده بود نساجی به گل بنشیند، تصریح کرد: این اتفاق در جایی قفل شد، ما کار را به چند قسمت تقسیم کردیم. در ابتدای شروع به کارم گروهی از مسئولان شهر تشکیل دادیم تا مسائل را با هم پیگیری کنیم و سه سال است که این جلسات ادامه دارد.

حسینی با اشاره به اینکه الان کارخانه با صد درصد ظرفیت مانده کار می کند، یادآورشد: بعضی ها گفتند زمین فروختند و وام گرفتند و ... قائمشهر فضای خوشگلی دارد و نمی دانم چرا این اتفاق افتاد. گفتند زمین را فروختند و بدهی دادند و نمی دانم اگر صاحب ملکی، ملک خود را بفروشد و بدهی بدهد چه اشکالی دارد.

وی با بیان اینکه رسانه باید بداند چه کسانی نمی خواهند بگذارند مشکل شهر حل شود، افزود: ذهن ها به سمت فروش زمین معطوف شد و مشکل را از مسیر دیگری حل کردیم چون اگر متوجه می شدند شاید نمی گذاشتند مشکل رفع شود.

حسینی تصریح کرد: گام به گام می توانیم نساجی را به شرایط گذشته برسانیم و حتی بهتر شود. عده ای در زمان انتخابات چرخ خیاطی آورده و عده ای را به اصطلاح مشغول کردند در حالی که تولیدی در کار نبود. نساجی یک را اگر بتوانیم از شهر خارج کنیم چون در محل فعلی امکان توسعه ندارد.

* اصل را بر این گذاشتم که در انتصاب دخالت نکنم.

وی در پاسخ به سوال مازندندمه مبنی بر جزئیات بخشنامه معاون اول رییس جمهوری به وزیران درباره اینکه انتصاب‌ها با نظر نماینده دولت باشد و نه دیگران، گفت: اطلاعات زیادی درباره این بخشنامه ندارم چون اصل را بر این گذاشتم که در انتصاب دخالت نکنم. خودم هم زمانی مدیر بودم اجازه دخالت به کسی نمی دادم. دیروز کسی از من خواست تا فردی را به سمتی بگمارم اما من تمکین نکردم. دوستانم به من انتقاد دارند چرا در حوزه مدیریت دخالت نمی کنم. من در شهرستان دخالت نمی کنم،  اما در سطح استان هدایت صورت می گیرد.



حسینی در پاسخ به سوال دیگر مازندنومه درباره حوادث شیراز، تصریح کرد: دیروز در تذکرم در مجلس مطرح کردم و امروز هم این مسئله را اعلام کردم. ایجاد این ناامنی ها کار پسندیده ای نیست. صرف نظر از اینکه مطهری کیست و چه موضوعاتی مطرح می کند نباید فرصت نقد و سخنرانی را هر چند مخالف سیاست های ما باشد از افراد نخبه کشور بگیریم.

وی با اشاره به اینکه اگر این اتفاق در کشور بیفتد آیا سنگ روی سنگ بند می شود، خاطرنشان کرد: مطهری می گفت فحش های رکیکی دادند که یکی را هم نمی توان بر زبان آورد.

حسینی با اشاره به اینکه من اینها را مذهبی و ولایی نمی دانم چون آدم ولایی ناسزا نمی گوید و  چطور می توان به فرزند شهید مطهری گفت حرامزاده، ادامه داد: مطهری از کتک خوردن ناراحت نبود از فحش ها ناراحت بود. از باب دوستی ام با مطهری این حرف ها را نمی گویم. معتقدم اگر این اتفاق در کشور بیفتد نمی توان آن را جمع کرد. تاسف و تاثرم دارم از این قضایا. کسانی که فکر می کنند این اقدامات درست است حتما یک روز سر خودشان هم می آید.

*جویبار پایتخت خاویار می شود

وی با بیان اینکه هر پنج شنبه صبح تقریبا در یک شهرک صنعتی جلسه داریم، گفت: حدود هزار هکتار از اراضی سیمرغ زهکشی شد.

این مسئول ادامه داد: جویبار پایخت کشتی خواهد ماند و حتما پایتخت خاویار هم خواهد شد.

*از مذاکرات رضایت داریم

حسینی با اشاره به اینکه در مذاکرات پیشرفت می کنیم و حرکت به سمت جلو داریم، خاطرنشان کرد: 30 سال بدون آمریکا زندگی کردیم و هیچ اتفاقی برای ما نیفتاد اما معتقدم با دنیا باید ارتباط داشته باشیم ولی این ارتباط باید با رعایت مصلحت مردم باشد.

وی با بیان اینکه نمی توانیم بگوییم رابطه لازم نداریم در حالی که در جابه جایی پول و ... تحریم هستیم، گفت: دولت دارد تلاش می کند این ارتباط با رعایت مصلحت مردم حفظ شود.

حسینی با بیان این که از دولت تشکر می کنم، تاکید کرد: رهبری و مجلس بر روند مذاکرات نظارت می کنند و دولت گزارش های خوبی داشته است.

وی تصریح کرد: بهترین گزارش مربوط به چند روز گذشته است و لاریجانی هم در جلسه گزارش خصوصی ارائه  داده بود که رضایت از مذاکرات را نشان می داد.

این نماینده با اشاره به این که دیروز 250 نفر از نمایندگان از دولت در مذاکرات حمایت کرده و دولت را در دقت در مذاکرات تشویق کردند، افزود: حساسیت هایی هم در کنگره آمریکا اتفاق افتاده که امیدوارم به نفع جمهوری اسلامی تمام شود.

*فکر نمی کنم شاگرد بدی بوده باشم

حسینی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه چه کسی را اصلی ترین رقیب خود در انتخابات می دانید و چه نمره ای به نمایندگان استان می دهید، اظهار کرد:  هر رقیبی رقیب است و ما هیچ رقیبی را دست کم نمی گیریم. هنوز مشخص نیست چه کسی رقیب جدی است که راجع به آن حرف بزنیم.

وی استدلال کرد: انتخابات فراز و نشیب دارد و مسائل متعدد در انتخاب افراد نقش دارد. ممکن است کسانی که امروز تند می روند، روزهای آخر کم بیاورند.

حسینی افزود: من معلم نمایندگان نیستم که به آنان نمره دهم. من آن چه در توان داشتم گذاشتم و فکر نمی کنم شاگرد بدی بوده باشم. نمره من را باید از مردم بپرسید. خیلی از خودم راضی نیستم. بعضی وقت ها ساعت شبانه روز را  برای کار کردن، کم می آوریم.

*30 سال کار کردم که در مملکت دزدی نشود،

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا بر اقدامات دولت گذشته نظارت نکردید که آن اختلاس ها رقم خورد، ادامه داد: هنوز نوبتش نشده دزدی زمان ما را دربیاورند. دزدی ها مربوط به دولت های قبلی و نظارت مجالس قبل است.  حرف مردم حرف ما است. ما هم اعتراض کردیم و لیست خواستیم.

حسینی افزود: وزیر ورزش گفته 155 نماینده مجلس در فدراسیون ها مسئولیت دارند، ما رسیدگی کردیم دیدیم یک نفر بود. بعضی وقت ها حرف هایی که می زنند پایه و اساس ندارد.

این نماینده با بیان این که  فصل انتخابات شود هم نباید پول های بیهوده هزینه کرد، بیان داشت: 30 سال کار کردم که در مملکت دزدی نشود، به دقت می دانم کجا رانت و غلط است.

حسینی  درباره سرانه اعتبارات ورزشی حوزه انتخابیه خود، تصریح کرد: زمانی که از تربیت بدنی آمد بیرون سعی کردم هیچ دخالتی در آن نداشته باشیم، چون خودم شدیدا ناراحت می شدم کسی در کارم دخالت کند. هر کجا از من کمک خواستند کمک کردم. منطقه ما حتما بالاتر از سرانه خود اعتبار ورزشی دریافت کرده است.

* بعضی از قوانین مجلس، گرانی را تشدید می کند

وی در پاسخ به سوالی درباره گرانی، گفت: بخش زیادی از مشکلات ناشی از تحریم و بخشی هم ناشی از بی انصافی ما است. بدون اینکه کالا را گران تر بخرند، گران تر می فروشند. بخشی از آمار تورمی که بانک مرکزی اعلام می کند به نظرم واقعی نیست اما مکلف هستیم این آمار را بپذیریم.

نماینده قائم شهر ادامه داد: بعضی از قوانین مجلس، گرانی را تشدید می کند مثل بالا رفتن قیمت گاز، برق، بنزین و ... همچنین گرفتن نرخ ارزش افزوده. اینکه دولت می گوید کنترل نرخ تورم، به این معنا نیست که جلوی رشد قیمت ها را گرفته باشد.

حسینی افزود: سال 94 از جمله سال هایی است که بودجه آن را مبتنی بر نفت نبستیم. با توجه به اینکه سهم نفت را کاهش دادیم فکر می کنیم فرجی حاصل خواهد شد. اگر نتوانیم نفت را به خوبی بفروشیم مشکل چندانی نخواهیم داشت.

* انصاف را باید رعایت کرد

وی در پاسخ سوالی درباره اینکه چه اقداماتی انجام شده تا قائمشهر در چند سال آینده با مشکل آب آشامیدنی مواجه نشود، اظهار کرد: راجع به آب و فاضلاب قائمشهر با دولت و بانک توسعه اسلامی در حال مذاکره هستیم.

حسینی ادامه داد: اتفاقاتی در حال رخ دادن است و فاز 1و 3 را پشت سر گذاشتیم تا بتوانیم سد کسیلیان را استارت بزنیم. اگر عملیات اجرایی این سد شروع شود می توان امیدوار بود این مشکل برای قائمشهر به وجود نیاید.

این نماینده مجلس درباره وضعیت جاده های راه سازی، گفت: انصاف را باید رعایت کرد، اگرچه منتقد راه هستیم اما شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر فعالیت های دولت در حوزه بهداشت و درمان، تصریح کرد:  درباره حوزه بیمارستانی سال گذشته 11 هزار میلیارد و امسال 30 هزار میلیارد تومان برای بخش درمان اعتبار لحاظ کردیم و باید به دولت دست مریزاد گفت. صد تخت بیمارستانی جدید در قائمشهر راه اندازی می شود. برای ارتقای شرایط بیمارستانی در منطقه باید تلاش کنیم چون وضعیت خوبی نداریم.

این نماینده درباره جذب سرمایه گذار در قائمشهر یادآور شد: هر کسی را که برای سرمایه گذاری آوردیم به نتیجه نرسیده، اما اخیرا با وزارت نیرو و شهرداری و استانداری تفاهم نامه ای برای جمع آوری تیر برق های سطح شهر در حال نهایی شدن است تا شهر بدون تیر برق داشته باشیم.

وی با بیان این که در حال تشکیل شرکت توسعه عمران تلار هستیم، ادعا کرد: ایده کار از من بود که از رودخانه تلار استفاده بهینه در صنعت گردشگری داشته باشیم. سرمایه گذار قبول کرده سه هزار میلیارد سرمایه گذاری کند و همین مبلغ هم از محل سرمایه گذاری توسعه به طرح کمک شود که نمی دانم این اتفاق می افتد یا نه؟ از مشکلاتی که در توسعه و زیباسازی شهر داریم متحد نبودن دستگاه ها است.

*خاتمی برای من همواره مورد احترام بود و هست

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اقدام قوه قضائیه در ممنوع التصویر کردن رئیس دولت اصلاحات، اظهار کرد: اقدام قوه قضائیه می تواند قانونی باشد ولی عقلایی نبوده چون اگر می خواستند خاتمی را محدود کنند با این کار محدود نشده و در طول مدت صدور حکم، بسیاری رسانه ها عکس و حرف هایش را انتشار دادند. خانم ابتکار هم چند روز قبل در برنامه تلویزیونی که زنده نبود و ضبطی بود از او نام برد در حالی رسانه ملی  می توانست این بخش از سخنان ابتکار را حذف کند.

حسینی با بیان اینکه در دنیای امروز نمی توان کسی را محدود کرد و باید اجازه دهیم افراد تا جایی که خط قرمز نظام را رعایت کنند حرف بزنند، ادامه داد: خاتمی برای من همواره مورد احترام بود و هست چراکه امام  راحل، خاتمی را فرزند فرهیخته انقلاب می دانند و رهبری هم از ایشان به عنوان رئیس جمهوری مودب یاد کردند.

وی با اشاره به اینکه نمی توانیم قوه قضائیه را از حق خود منع کنیم ولی ما فکر می کنیم در ایران به جای داشتن چالش های این چنینی، نیازمند وحدت هستیم، چون کشور با ثبات، کشور رو به توسعه خواهد بود، گفت: دوستان خاتمی به گونه ای این  مسئله را درآغوش قوه قضائیه انداختند که ممنوع التصویر شود و بیشتر روی زبان ها بیاید.

*در مجلس حامی دولت اعتدال هستم

حسینی درباره رویکرد مجلس در مقابل دولت، اظهار کرد: در مجلس باید صدای مخلف دولت هم باشد. در مجلس اکثریت حامی عقلای دولت هستند. همانطور که از مطهری دفاع می کنیم اگر رسایی هم حرف خوب بزند، دفاع می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در مجلس حامی دولت اعتدال هستم و جزو 9 نفری بودم که از هاشمی خواستیم برای انتخابات بیاید و سپس با گروه 40 نفره به سراغ روحانی رفتیم، گفت:  اما دلیلی نمی شود اگر روحانی و وزیرش خطا داشته باشند ما مطرح نکنیم.

این مسئول تاکید کرد: با خیلی از وزرای دولت از قبل رفاقت دارم اما تذکر می دهم و وقتی نیاز به امضا برای سوال باشد امضا می کنم.


  • سیدهادی حسینیپاسخ به این دیدگاه
    پنجشنبه 6 فروردين 1394-17:4

    کامنت هایتان راخواندم

    • پنجشنبه 28 اسفند 1393-9:35

      جناب سید هادی حسینی
      حتما کامنت ها را میخونی ، اصلاح طلبی یعنی پاسخگو بودن
      لطفا پاسخ گو باشید

      • پنجشنبه 28 اسفند 1393-8:53

        براي توسعه بايد تفكر احمدي نژاديسم از بين بره.

        • چهارشنبه 27 اسفند 1393-22:26

          ولی رعیت و اسکندر مومنی نمایندگان دوره بعدی مجلس شورای اسلامی قائمشهر شک نکنید

          • چهارشنبه 27 اسفند 1393-18:42

            تحمیل مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری مازندران -ساری به سازمان جهاد پس کار کی بود؟؟؟!!!

            • چهارشنبه 27 اسفند 1393-7:50

              ...چه خبر اَجِت؟!!
              اَجِت = همان ورسك خودمونه.

              • چهارشنبه 27 اسفند 1393-9:52

                درد بر خاتمی سلام بر ............

                • چهارشنبه 27 اسفند 1393-7:30

                  احمدي نژاديهاي اطرافتون انقدر تابلو هستند كه بگوييد اصلاح طلب هستيد همه مي خندند.

                  • چهارشنبه 27 اسفند 1393-7:28

                    اقاي حسيني شما به بچه هاي پا برهنه سوادكوه رحم نكرديد . سكوتتان ظلم فراتري بود

                    • امیرزادهپاسخ به این دیدگاه 10 7
                      چهارشنبه 27 اسفند 1393-1:20

                      جناب حسینی داماد حضرتعالی جدیدا برای معاونت... معارفه شدن چرا میفرمایید در انتصابات دخالت ندارم و چند تا از انتصابات دیگر ......................

                      • سه شنبه 26 اسفند 1393-23:31

                        سىد هادى عزىز دوره قبل بهت تک راى دادم اما تو با اون عزل و نصب هات....اىندفعه خىلى از دوستدارانت بهت راى نمىدهن

                        • فریده یوسفیپاسخ به این دیدگاه 9 8
                          سه شنبه 26 اسفند 1393-22:20

                          آقای حسینی دور از هیاهو و جنجال به مردم منطقه خدمت می کنند. بد نیست یه کمی از بداخلاقی های مخرب فاصله بگیریم و دنیا را فقط از دریچه نگاه خودمان نبینیم. برادر عزیزم جناب جعفرخان این خوبه که نماینده ما همراه و همسو با ما برای آقای خاتمی احترام قایل باشد. آیا از نظر شما این رفتار قابل تقدیر نیست؟

                          • چهارشنبه 27 اسفند 1393-19:0

                            سلام خانم یوسفی
                            امروز و فردا دتقارن با انتخابات آتی چون دولت اعتدالی و اصلاح طلب است این آقا حق دارد در لو.ای خاتمی بروز کند او همکلاسی من بود و می شناسم

                          • سه شنبه 26 اسفند 1393-21:47

                            سلام دوستان
                            چرا اینهمه بد اخلاقی ! حرف های صادقانه و شفاف نماینده محترم را تفسیر به رای کردن زیبا نیست.
                            جلوی اختلاس را چرا باید حسینی بگیرد مگر ایشان در راس دستگاه نظارتی بودند؟ دایره اصلاحات اینقدر تنگ شده که جایی برای دیگران نیست یا اینکه اصلاح طلبان هم تمامیت خواه سدند.

                            • سه شنبه 26 اسفند 1393-21:17

                              درودبرشرافت اقای حسینی که درشهرخودش نشست خبری گذاشت ومثل نیازاذری دریک شهردیگرگزارش عملکردندادنماینده بابل به مردم ساری گزارش داد!!!!!!!نوبره بخدا!!!!!!

                              • محمد قاسم نژادپاسخ به این دیدگاه 9 11
                                سه شنبه 26 اسفند 1393-19:6

                                جانم فدای سیدهادی حسینی

                                • سه شنبه 26 اسفند 1393-14:13

                                  اعتدال ؟ تو ؟ !! مشائي ؟ تو ؟ روحاني ؟ تو ؟ كدام ؟ تو ؟

                                  • جعفر خائفیپاسخ به این دیدگاه 15 8
                                    سه شنبه 26 اسفند 1393-13:33

                                    سلام این حسینی همون مشاور احمدی نژاد است که 30سال داره جلوی دزدی را میگرفت؟چطور مشاور احمدی نژاد بود نفهمید دارند اختلاس میکنند این سی سال چطور مواظب بود ؟ راستی شنیدیم به خاتمی هم احترام میزاره عجب مگه تمام دوست و دشمن خاتمی نمیگن خاتمی انسان محترمی هست ؟ بیخیال شو جناب حسینی میخوای جویبار رو پایتخت خاویار بکنی؟ با کدام برنامه ات ؟چرا صدای مردم را نمیشنوی؟ شاید هم نشنیدن صدای مردم بخاطر این باشه که زمان احمدی نژاد تو پاستور خدمت میکردی؟

                                    • سه شنبه 26 اسفند 1393-13:9

                                      بوی موسم انتخابات آید همی

                                      • سه شنبه 26 اسفند 1393-12:36

                                        عجب! پس دم انتخابات حضرتشان داعیه اصلاحطلبی دارند
                                        که در انتصابات هم دخالتی ندارند!
                                        انشااله که ایشون راست میگن

                                        • سه شنبه 26 اسفند 1393-12:35

                                          آقا حسینی،حرفهای عتیقه تو آدم را بیاد آن ضرب المثل معروف می اندازد...چرا این شاخه و آن شاخه می پری،...،مطمئن باش،دستت حسابی رو شده است،و حنای تو دیگر رنگ ندارد................

                                          • اصلاح طلبپاسخ به این دیدگاه 6 10
                                            سه شنبه 26 اسفند 1393-10:9

                                            سلام.تشکر از سایت وزین مازند نومه، برای تبادل آزاد گپ و گفت سیاسی، آقای حسینی سوای از مسایل سیاسی، بنده ارادت دارم.
                                            اما شرفا شما در تمام انتصابات، بی نقش هستید!؟ بهتر نیست در این باره چیزی نمی گفتید!.
                                            چه قدر نمونه بگویم که شما در عزل ها مخالفت و در نصب ها دخالت دارید و کردید!
                                            اندکی، صادق باشیم. تاوان گفته ها و عمل کردهای نماینده گان محترم را صندوق ها تعیین می کنند.

                                            • سه شنبه 26 اسفند 1393-9:38

                                              سید هادی اصلا تو انتصابات دخالت نداره......مردم سیمرغ.جویبار.قایمشهر.سوادکوه بیدارن برادر.....

                                              • سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 13 11
                                                سه شنبه 26 اسفند 1393-8:42

                                                آقاي حسيني فيلم بازي نكنيد لطفا كاري براي مردم نكرديد.

                                                • لیلا صداقتی از قائمشهرپاسخ به این دیدگاه 3 7
                                                  چهارشنبه 27 اسفند 1393-8:22

                                                  پاسخ به فریده خانم یوسفی؛فریده جان مثل اینکه داداش هادی خیلی هوات داره،ظاهرا هیچ مشکل مالی و در آمدی نداری،همه چی برایت گل و بلبل است،خانم،خانم ها،بیآ از وضعیت اسف ناک و درد آور خانواده ها نیازمند نگاهی بینداز،تا ببینی در این شهر چه خبره،ظاهرا فقط خودت را می بینی،نسبت دیگر افراد بی احساسی،بنده خدا بصرف ابراز علاقه عمو هادی نسبت به جناب خاتمی،مشکلی حل نمی گردد،با حلوا حلوا گفتن،دهان شیرین نمی شود،بایست برای این مردم مظلوم کار کرد تا آنان درعمل تلاش و زحمات نماینده شهر خود را لمس نمایند،نه با تبلیغات کذایی و فریبنده،بخواهند،عوامفریبی نمایند......................


                                                ©2013 APG.ir