تعداد بازدید: 2594

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 19 آبان 1384-0:0

نقابدار جوان!

خبر تکميلي درباره اعدام جوان شرور ساروي(محمد جونيان)


جوانى كه با تهديد و ارعاب اقدام به تجاوز به چندين دختر و زن جوان كرده بود، چند روز پيش در ميدان خزر ساري در ملأ عام به دار مجازات آويخته شد.

 اواسط سال ۸۳ زنى با مراجعه به پليس اعلام كرد: صبح زود بود. شوهرم از خانه خارج شد. در اتاق بودم كه در يك لحظه متوجه شدم مردى قوى هيكل داخل اتاق شده است.زن با گريه گفت: در حالى كه به جز چشمان و دهانش پيدا نبود و بقيه صورتش را پوشانده بود ، با تهديد و ارعاب به من تجاوز كرد.با شكايت اين زن مأموران تحقيقات لازم را آغاز كردند. اين در حالى بود كه ۹ زن ديگر به پليس مراجعه كرده و از موردى مشابه اعلام شكايت كرده بودند.
< فريادهاى يك دختر
دخترك در حالى كه از مدرسه به طرف خانه شان مى رفت متوجه مردى شد كه در كنار ديوارى مخفى شده بود. دخترك به گمان اينكه مرد منتظر كسى است از كنار او عبور كرد ناگهان دستان نيرومند مرد او را در پناه ديوار كشاند. دخترك پس از تقلاى بسيار در حالى كه موفق شده بود دست مرد را كه روى دهانش قرار گرفته بود، گاز بگيرد، شروع به جيغ و فرياد كرد. با شنيده شدن صداى جيغ اين دختر چند نفر از همسايه ها و ساكنان آن محل بيرون ريختند و مردى را ديدندكه در حال فرار بود.
<۴۸ ساعت بعد
در حالى كه مأموران مركز اجرايى امر به معروف و نهى از منكر موفق شده بودند اطلاعاتى از مرد فرارى به دست آورند، او را ۴۸ ساعت بعد دستگير كردند. متهم بعد از دستگيرى در حالى كه منكر هر گونه خلافى بود، با دختر نوجوانى رو در رو و شناسايى شد.همچنين ده زنى كه از اين مرد شكايت كرده بودند، با وى مواجه شدند. متهم زمانى كه متوجه شد شناسايى شده است لب به اعتراف گشود.

احمد نوروزيان _ ۲۲ ساله و ساكن يكى از روستاهاى شهرستان سارى در مورد علت تجاوز به زنان و دختران گفت: به دخترى علاقه مند شده بودم به خواستگارى اش كه رفتم اميدوار بودم كه با او ازدواج كنم ولى خانواده اش بعد از تحقيق به من گفتند به هيچ وجه به ازدواج ما رضايت نمى دهند.من از اين كه نمى توانستم با دختر مورد علاقه ام ازدواج كنم سرخورده و دل شكسته شدم بنابراين چون فكر مى كردم خانواده هاى مذهبى در تحقيقاتى كه از من شده بود، در مورد من بدگويى كرده اند تصميم گرفتم تا از آن ها انتقام بگيرم.

پس از دستگيرى وى، پرونده اش در شعبه ۳ دادسراى عمومى انقلاب سارى مورد رسيدگى قرار گرفت و پرونده به دادگاه كيفرى استان ارسال شد. با توجه به اينكه متهم بيش از چهار بار اقدام به اعتراف به اعمال خلاف خود كرده بود از سوى هر ۵ قاضى به اتهام دو فقره زناى به عنف و اكراه به اعدام در ملأ عام و از جهت ارتكاب زناى منافى عفت به عنف، به تحمل ۷۴ و ۹۹ ضربه شلاق تعزيرى محكوم شد. اين حكم ساعت ۷ صبح روز ۱۶ آبان ماه در ميدان خزر سارى اجرا شد.



    ©2013 APG.ir