تعداد بازدید: 3444

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 29 آبان 1384-0:0

اوج دوباره نساجي مازندران؟

نساجي مازندران به ماشين‌آلات جديد براي توليد پارچه‌هاي فاستوني و روكش صندلي اتومبيل مجهز شد.


نظام الدين طباطبايي-مدير عامل شركت نساجي مازندران- با اشاره به آغاز راه اندازي و توليد آزمايشي محصولات جديد نساجي مازندران افزود: ميزان توليد اين نساجي با انجام اصلاحات ساختاري فني و توليدي از جمله نصب ماشين آلات جديد علاوه بر بهبود كيفيت و تنوع تاپايان سال جاري پنج ميليون متر افزايش مي‌يابد.

وي برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي كاركنان و پرسنل كارخانه‌هاي نساجي را از جمله برنامه‌هاي اين شركت عنوان كرد و افزود: برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي كاركنان و پرنسل علاوه بر كاهش ضايعات توليد و استهلاك ماشين آلات موجب افزايش بهره‌وري توليد و بهبهود كيفيت مي‌شود.

طباطبايي خاطر نشان كرد: در اين شركت علاوه بر برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي كاركنان نساجي مازندران توسط اساتيد و متخصصان ايراني، دوره‌هاي ويژه ادواري توسط كارشناسان آلماني و سوئيسي به منظور استفاده بهينه از ماشين آلات برگزار شده و اين روند بر حسب نياز واحدها ادامه دارد.

وي با اشاره به عملكرد نساجي مازندران در شش ماه نخست امسال گفت: در اين دوره بيش از 946 هزار متر پارچه تكميل شده به ارزش 9 هزار و 46 ميليون ريال از طريق شبكه فروش نساجي مازندران فروخته شد كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته به لحاظ متراژ 63 دردص و از نظر ريالي 39 درصد افزايش داشت.

طباطبايي مناسب بودن قيمت‌ها و تنوع محصولات رااز جمله دلايل افزايش فروش نساجي مازندران عنوان كرد و افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در زمينه تنوع و بهبود كيفيت محصولات و به لحاظ جايگاه محصولات نساجي مازندران اميد است تا پايان سال فروش نساجي مازندران از رشد بيشتري برخوردار شود.

وي با اشاره به توسعه شبكه فروش نساجي مازندران در سراسر كشور افزود: با افزايش توليد نساجي مازندران علاوه بر توسعه شبكه فروشگاهي،‌عرضه محصولات اين نساجي خارج از شبكه فروشگاهي از طريق فروش به سازمان‌ها، ارگان‌ها و واحدهاي توليدي و صنعتي صورت خواهد گرفت.

نساجي مازندران يكي از بزرگترين و با سابقه‌ترين شركت‌هاي نساجي ايران است كه در سال 1341 شروع به كار كرد و داراي چندين واحد توليدي فرعي است كه با فعاليت در زمينه منسوجات پنبه‌اي ، مصنوعي و انواع نخ و چتايي در كنار عمليات صنعتي و مالي بازرگاني علاوه بر تامين مواد اوليه مورد نياز خود، بخشي از نياز صنعت نساجي را بر آورده مي‌كند و شركت سرمايه‌گذاري بانك ملي ايران با 53.54 درصد و مديريت سرمايه‌گذاري بانك ملي ايران با 11.16 درصد، در مجموع 64.7 درصد سهام شركت نساجي مازندران را در اختيار دارد. (isna)



    ©2013 APG.ir