تعداد بازدید: 3105

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 29 آبان 1384-0:0

وقتي دانشجويان تجمع کردند

تجمع اعتراض‌آميزي از سوي تعدادي از دانشجويان مجتمع فني و مهندسي نوشيرواني بابل، روبه روي دفتر انجمن اسلامي دانشجويان اين مجتمع برگزار شد.


اين تجمع سه‌شنبه‌ي گذشته ،در اعتراض به عدم پاسخگويي مسئولان به مطالبات دانشجويي، ممانعت از فعاليت‌هاي دانشجويي و تعليق فعاليت‌هاي انجمن اسلامي دانشجويان ،‌ برگزار شد.
در اين تجمع كه با سرود «يار دبستاني» آغاز شد، اطلاعيه‌ي انجمن اسلامي خطاب به رياست دانشگاه قرائت شد و سپس چند تن از دانشجويان طي سخناني اعتراض خود را نسبت به تعليق فعاليت‌هاي انجمن مطرح كردند.
در پايان برنامه، قطع نامه‌اي خوانده شد كه مفاد آن اعتراض به عملكرد مسوولان دانشگاه و درخواست از آنها براي رفع اين مشكل بود.
در اين قطع نامه با اشاره به برخي نحوه‌ي برخورد‌ها و رفتارهاي مسوولان دانشگاه،‌خطاب به رييس دانشگاه آمده است:

 آن چه مي‌بينيد اولين گام دانشجوياني است كه حداقل ترين حقوق و خواسته‌هايش را از شما خواسته است. تنها تشكل مستقل دانشجويي نه تنها كوچك ترين امكانات لازم را براي فعاليت ندارد بلكه حتي اجازه فعاليت آن نيز لغو شده است، حتي سهميه‌ي روزنامه‌ي آن نيز قطع شده و اجازه نشستن و بحث كردن در دفتر آن نيز وجود ندارد. اين حداقل‌ترين حق ماست. داشتن تشكلي مستقل و متعلق به دانشجو كه داراي اعضاي انتخابي و برآمده از دانشجوست. خواسته‌ي ما احياي فعاليت‌هاي دانشجويي و رفع تعليق فعاليت‌هاي انجمن اسلامي است.(peykeiran)



    ©2013 APG.ir