تعداد بازدید: 4024

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 20 فروردين 1394-15:29

همایش مادرانه در ساری برگزار می شود

  همایش مادرانه به منظور کمک به مادران باردار و نوزادان و رسیدگی به معضلات آنها، در روز جمعه، 21 فروردین ساعت 16 در دانشکده فنی سمای ساری برگزار می‌شود.


مازندنومه، سرویس مهرورزان: جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی (ع)، یک سازمان مردم نهاد است که فعالیت خود را در زمینه‌ی رفع معضلات اجتماعی از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده است.

این جمعیت با نیروی داوطلب دانشجویی و مردمی به حمایت از کودکان کار و آسیب دیده و زنان در معرض آسیب می‌پردازد.

  جمعیت  امام علی(ع)علاوه بر مجوز رسمی از وزارت کشور، دارای مقام مشورتی در شورای امور اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد است.

  مریم علی محمدی -مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع) مازندران- گفت: به منظور کمک به مادران باردار و نوزادان و رسیدگی به معضلات آنها از سال 92 طرحی پایه ریزی ریزی شد و در همین راستا، این جمعیت قصد دارد با برگزاری همایش مادرانه، وضعیت مادران و نوزادان آسیب دیده در مناطق حاشیه و معضل خیز را از جنبه های اجتماعی، حقوقی، پزشکی و روانشناختی بررسی کند.

وی افزود: در این همایش افزون بر ارائه گزارش فعالیت‌های طرح مادرانه، مشکلات و آسیب های مادران و نوزادان آسیب دیده طرح می شود.

مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع) مازندران اضافه کرد: این همایش در روز جمعه، 21 فروردین ساعت 16 در ساری، بلوار امیر مازندرانی، خیابان رودکی(شهبند)، میان‌گذر جدید شمالی، میدان اصناف، دانشکده فنی سما برگزار می‌شود.

جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی(ع) از استادان، دانشجویان و عموم مردم برای پشتیبانی از مادران آسیب دیده و نیازمند دعوت کرده است.

 



    ©2013 APG.ir