تعداد بازدید: 2281

توصیه به دیگران 1

شنبه 19 آذر 1384-0:0

قريب در شيراز

نمايشگاه‌ جايزه‌ عكس‌ مطبوعاتي‌ كاوه‌ گلستان‌ با نمايش‌ آثار و بخش‌ ويژه‌ محمدحسن‌ قريب‌-هنرمند مازندراني که در سانحه هواپيما کشته شد-عصر امروز در شيراز برپا مي‌شود.


محمدحسن‌ قريب‌ با ارايه‌ چهار عكس‌، يكي‌ از شركت‌كنندگان‌ دور دوم‌ اين‌ جايزه‌ بود.
امروز با برپايي‌ نمايشگاه‌ يادشده‌، غرفه‌اي‌ نيز از عكس‌هاي‌ اين‌ عكاس‌ شهيد در سانحه‌ سقوط‌ هواپيما تدارك‌ ديده‌ شده‌ است‌ كه‌ هم‌زمان‌ با عكس‌هاي‌ وي‌ به‌ نمايش‌ در خواهد آمد.

هم چنين نمايشگاه و مسابقه‌ي عكس زنده يادحسن قريب - عكاس نکايي ايسنا - برگزار مي‌شود.

isna نوشت:سرويس عكس و گروه فرهنگي - هنري خبرگزاري دانشجويان ايران بر آن بودند تا در ايام سال‌روز تاسيس اين خبرگزاري و روز دانشجو، همه‌ساله نمايشگاه و مسابقه‌ي عكسي را از حاصل فعاليت هم‌كاران عكاس - خبري - برگزار كنند. اما باورمان نمي‌شد كه برادر عزيزمان، محمدحسن قريب، از اين جمع پر بكشد و ما را بر آن دارد كه اين برنامه را به پاسداشت فعاليت‌هاي برجسته و صادقانه‌اش، به نام او مزين كنيم.

خبرهاي تكميلي درباره‌ي نحوه‌ي برگزاري و بخش‌هاي مختلف اين رويداد، متعاقبا ازسوي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اعلام خواهد شد.

بلاگر "پابرهنه" هم در وبلاگ خود به نشاني http://www.paberehne.blogfa.com آورده است:

چقدر ساده  و بی آلایش بود.
هیچ وقت ازش بدی ندیدم.

دیشب که داشتم هماهنگ می کردم که ساعت پروازشون مشخص شه فکرکردم نه روز دیگه نمی بینمش. و نمی دونم چرا این بار فکر می کردم که باید روزای بی قریبو شمرد تا برگرده.

حالا چه جوری بشمریم روزای بی قریب رو؟

تا حالا یه بار ندیدم که یه حرف و یا کار بد بکنه. اونقد آروم و بی ادعا بود که کمتر صدایی ازش می شنیدیم. هیچ وقت ندیدم که شکایتی از کسی یا چیزی داشته باشه.

چه پرواز غریبانه ای!؟ شاید اسمش «غریب» بود و ما نمی دونستیم!!

بچه های بی نوای ایسنا چه می دونستن اینی که هنوز عرق تنش در مسیر اومدن به ایسنا خشک نشده فردا یه خبر بد به ایسنا می ده!!

امروز دلم بیشتر از هر موقع برای «غریب» تنگه.

***

دوس دارم به هر چی هواپیما و هر چی ساختمون بلنده.  بد و بیراه بگم . همه ی این ساختمونا و هواپیماها فدای سر امثال قریب. غریب ما که از دست رفت. کاش همه اینا خراب می شدن ولی «قریب» غریب به ما بر می گشت ای کاش ...



    ©2013 APG.ir