تعداد بازدید: 2278

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 22 آذر 1384-0:0

ناصري:استاندار مي خواهيم - باهنر:وارد نيست

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، مشخص شدن استاندار این استان از سوی هیات دولت را خواستار شد.


mehrnews خبر داد:علی اکبر ناصری در جلسه علنی امروز در تذکری آئین نامه ای به هیات رئیسه، با اشاره به گذشت چهار ماه از روی کارآمدن دولت جدید، روشن شدن وضعیت این استان را خواستار شد.

وی خطاب به هیات ريیسه افزود: اکنون که دولت به طور کامل توانسته است در بدنه اجرای کشور قرار بگیرد بهتر است استاندار استان مازندران را نیز مشخص کند.

محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس که در نبود حداد عادل ريیس مجلس ریاست مجلس را بر عهده داشت تذکر ناصری را وارد ندانست.

 isna  هم نوشت:حجت‌الاسلام علي‌اكبر ناصري اظهار داشت: ما نمايندگان مازندران به شدت مورد نقد و نظر و اعتراض وارد مردم شريف مازندران هستيم، چرا كه اين استان بيش از چهار ماه است كه استاندار ندارد.

نماينده بابل افزود: در اين شرايط بسياري از مسايل قانوني از جمله تنظيم پيشنهادي بودجه، شوراي برنامه استان و مصوبات مختلف به علت فاقد نماينده عالي دولت در استان، معطل مانده است.

باهنر در عين حال خطاب به ناصري اظهار داشت: تذكر به مجلس يك فرآيند و تذكر به دولت فرآيندي ديگر دارد، اگر استاندار شما را منصوب نكردند شما مي‌توانيد به رييس جمهور و يا وزير كشور تذكر دهيد و بنده هم مكلف به قرائت هستم.

ناصري نيز اظهار داشت: ما به كرات به رييس جمهور و وزير كشور تذكر داديم اما انجام نشد؛ لذا خواستيم تا هيات رييسه در تسريع آن اقدام كنند.


  • سه شنبه 22 آذر 1384-0:0

    اين آقا هنوز فرق ميان تذكر به مجلس و دولت را نمي داند وقتي احمدي نژاد در بابل راي بالايي مي آورد نماينده شهر آنان هم بايد اين جوري توي اوت بزند


    ©2013 APG.ir