تعداد بازدید: 3275

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 30 آذر 1384-0:0

مو قشنگه!

مهرداد اولادي-فوتباليست قائم شهري پرسپوليس- گفت:نتيجه نگرفتن پرسپوليس را به موهاي بلند من ارتباط مي دهند.


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر مشكل فني تيم با كوتاه كردن موهاي من برطرف مي‌شود، موهايم را كوتاه مي كنم تا تيم نتيجه بگيرد.
     مهرداد اولادي اظهار داشت: نمي‌دانم به زندگي خصوصي من چه كار دارند؟! مدت هاست كه با روحيه‌ام بازي شده و اگر مي‌بينيد بازيكن سابق نيستم، به اين دليل است كه مربيان، بازيكنان و رسانه‌ها روي من زوم كرده‌اند. يك روز به بند كفشم ايراد مي‌گيرند و روز ديگر موهايم را بهانه قرار مي‌دهند.
    وي افزود: نتيجه نگرفتن پرسپوليس را به موهاي بلند من ارتباط مي دهند. اگر مشكل پرسپوليس با اين موضوع برطرف مي‌شود، موهايم را كوتاه كردم تا پرسپوليس در آينده موفق باشد.
    اولادي با اشاره به اين نكته كه چنين شرايطي در رقابت هاي غرب آسيا نيز وجود داشت، تصريح كرد: در كشور قطر روزي سه جلسه آقاي ياوري و آقاي پهلوان با من جلسه مي‌گذاشتند و مي‌خواستند موهايم را كوتاه كنم. نمي‌دانم چه ارتباطي بين اين موضوع و كيفيت بازيم وجود دارد. با اين حال به آنها گفتم به محض بازگشت به ايران اين كار را انجام خواهم داد چرا كه هيچ گاه حرف مسئولان تيم اميد، فدراسيون فوتبال و مربيان پرسپوليس را زمين نزده‌ام.
    مهاجم پرسپوليس ادامه داد: در تورنمت غرب آسيا هم با اين حرف ها با روحيه من بازي شد. اين در حالي بود كه بازيكناني مانند رودباريان، نكونام، شجاعي و ... نيز موهاي بلندي داشتند، اما هيچ كس به آنها كاري نداشت. دليل اينكه همه روي من زوم كرده‌اند را نمي‌دانم.
    اولادي تصريح كرد: عده‌اي مي‌گويند افت كرده‌ام، در حالي كه اصلا چنين چيزي نيست. سال گذشته در تمرينات بدنسازي پرسپوليس حضور نداشتم، اما عملكردم قابل توجه بود. امسال در تمرينات آغاز فصل اين تيم حاضر بودم و كاملا هم آماده هستم. اگر با روحيه‌ام بازي نشود، مي‌توانم مانند گذشته به بازيكن مؤثري تبديل شوم.
    وي افزود: در هشت مسابقه به عنوان هافبك راست براي پرسپوليس به ميدان رفتم. وقتي مربيان از من در اين پست استفاده مي‌كنند، نبايد انتظار گلزني داشته باشند. در سه ديدار هم به عنوان مهاجم بازي كردم، اما هيچ گاه به درستي از سوي هافبك‌هاي پرسپوليس تغذيه نشدم. اگر هافبك‌ها مرا تغذيه مي‌كردند، مطمئن باشيد هم اكنون در صدر جدول گلزنان قرار داشتم.
    وي افزود: هميشه براي پرسپوليس زحمت مي‌كشم، اما مرا متهم به كم كاري مي‌كنند. اين در حالي است كه افرادي در پرسپوليس هستند كه اصلا زحمت نمي‌كشند و هميشه تركيب ثابت قرار دارند. اگر مشكل پرسپوليس من هستم از اين تيم مي‌روم تا همه چيز به شرايط ايده آل باز گردد.
    اولادي در خصوص اين نكته كه بيش از اندازه تكروي مي‌كند، اظهار داشت: براي راحتي بازيكنان تيم دريبل مي‌كنم. فكر مي‌كنيد بلد نيستم پاس بدهم؟ بازيكني كه دريبل مي‌زند از شهامت بالايي برخوردار است و به خودش اطمينان دارد كه تمام حرف ‌ها را به جان بخرد. در بازي با راه آهن 2 بار توپ را از دست دادم، اما اين موضوع بيش از اندازه بزرگ جلو داده شد. سال هاي گذشته بارها اقدام به دريبل زني كردم، اما هيچ كس آن موقع مرا تشويق نكرد. حال كه در يك مسابقه موفق نبوده‌ام بايد ناسزا بشنوم و اگر اين شرايط ادامه پيدا كند از پرسپوليس مي‌روم.
    اولادي خاطر نشان كرد: قصد مقايسه خودم را با علي كريمي ندارم. او بازيكن بسيار بزرگي است، اما مگر تمامي دريبل‌هاي كريمي به نتيجه مثبت ختم مي‌شود؟ به خاطر لو دادن 2 توپ حيثيت مرا زير سؤال مي‌برند. قصد دارم از بازي بعد فقط پاس بدهم و ديگر دريبل نكنم. كاري ندارد چند پاس مي‌دهم و ديگر دريبل نمي‌زنم.
    وي در خصوص آينده‌اش گفت: در روزهاي آينده با مدير عامل باشگاه جلسه‌اي برگزار خواهم كرد تا تكليفم روشن شود. من از دو تيم قطري النصر و الريان و چند تيم ديگر پيشنهاد دارم و اگر شرايط در پرسپوليس و فوتبال ايران همين طور ادامه پيدا كند، به تيمي خارجي ملحق خواهم شد. تا پيش از ديدار برابر سپاهان همه چيز مشخص خواهد شد.
    اولادي خاطر نشان كرد: جاي پيشرفت دارم و مي‌توانم پله‌ي ترقي را طي كنم، اما به شرط آن كه روحيه‌ام بازي نكنند. كاري نكرده‌ام كه با من اينطور برخورد مي‌كنند. (ksabz)


    ©2013 APG.ir