تعداد بازدید: 5191

توصیه به دیگران 0

شنبه 26 ارديبهشت 1394-18:48

تذکر مهدی عبوری به تاریکخانه استان

بعضی از مدیران رسوا شده اند/ امیدواریم صدای مردم ساری را بشنوند

شهردار ساری: 20 سال قبل قرار بود در این مکان پلی احداث شود/کدام مرکز استان را سراغ دارید که ساخت کمربندی آن 40 سال طول بکشد/بعضی از مدیران در این استان و در این شهر فکر می کنند که با کارهای زیادی که شورا و شهرداری انجام داده، رسوا شده اند/ از این مردم خجالت بکشید و در برابر مردم سر تعظیم فرود آورید/به تاریکخانه ای که در استان شکل گرفته است، از طرف این مردم تذکر می دهم.


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، محمداسماعیل بخشی سورکی: عصر امروز افتتاح پل روگذر ذغال چال ساری، با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، معاون هماهنگی امورعمرانی، فرماندار، شهردار و جمعی از مردم شهر ساری برگزار شد.

* 12 سال قبل قرار بود در این مکان پلی احداث شود!

در این مراسم علیجان شمشیربند-رئیس شورای شهر ساری- با بیان اینکه احساس می کنیم کار بزرگی انجام نشده است، اظهار داشت: اگر هم کاری انجام شد وظیفه ما بوده است.

وی گفت: 12 سال قبل قرار بود این پل در این مکان احداث شود اما به دلیل نبود پیگیری جدی مدیران، این کار انجام نشد اما ما آنچه که دولتمردان به مردم قول داده بودند را پیگیری کردیم و کار را به اینجا رساندیم.

این مسئول با بیان اینکه هدف ما این است که ساری را در حد ساری به مردم جهان معرفی کنیم، افزود: پارک ملل ساری زبانزد خاص و عام شده است که این پروژه اگر قرار بود به صورت معمولی با ماده و تبصره های اداری انجام شود دو یا سه سال طول می کشید، اما ما ظرف 100 روز این پروژه را تحویل دادیم.

شمشیربند ابراز داشت: قبلا شاید اگر می گفتیم مرکزنشین استان هستیم به ما می خندیدند و می گفتند شما چه چیزی جز چند ساختمان اداری و استانداری بیشتر از ما دارید، اما امروز همه مازندرانی ها افتخار می کنند که ساری به جایگاه مرکز استانی خود می رسد.

وی همچنین خطاب به مدیران استانی گفت: این پروژه درون شهری نیست، بلکه ملی است اما ما از منابع مردم شهر آن را ساختیم، اگز گذشتگان همراه نبودند، شما همراه باشید.

رئیس شورای شهر ساری گفت: هزینه احداث این پل 200 میلیارد تومان برآورد شده است که توقع ما این است حداقل 100 میلیارد از منابع استانی به حساب شهرداری واریز شود.

وی همچنین به مردم گفت: مطالبات خود را از مدیران شهرستانی و استانی بالا ببرید چرا که وظیفه ما است بسیار بیشتر از این کار کنیم.

* 20 سال قبل قرار بود در این مکان پلی احداث شود!

مهدی عبوری-شهردار ساری– با بیان اینکه از سال 1374 یعنی 20 سال قبل قرار بود در این منطقه پلی ساخته شود، اظهار داشت: قریب به 40 نفر از اهالی این منطقه به واسطه ساخته نشدن این پل جان خود را از دست دادند.

وی گفت: بنده از طرف همه مدیرانی که در گذشته مسئولیت داشتند، از طرف همه کسانی که به شما قول داده بودند اما متاسفانه عمل نکردند، از شما عذرخواهی می کنم.

شهردار مرکز استان مازندران ادامه داد: بنده از حضور پرشور شما مردم که برای چنین پروژه های ساده ای به میدان می آیید، ابراز شرمندگی دارم و این حضور به این علت است که در ساری چنین پروژه های بزرگی نداشتیم.

وی با بیان اینکه در قیاس ساری با مراکز سایر استان ها به عقب ماندگی های این شهر پی می بریم، گفت: اگر می خواهید استان به رشد و بالندگی برسد و حرفی برای گفتن داشته باشد، موظف هستید به مرکز استان توجه کنید.

عبوری گفت: در دولت قبل احداث این پل مانند بسیاری از مصوبات خلق الساعه با بی مهری روبرو شد و دولتمردان به تعهدات خود عمل نکردند.

وی با تاکید بر اینکه آقایان به قول هایی که دادند وفا نکردند، گفت: امید با آمدن دولت جدید جان گرفت و با تدبیر دولت جدید بنا شد وعده هایی که به مردم داده شده است، برای انجام پروژه های بزرگ در دستور کار قرار گیرد.

شهردار ساری با قدردانی از تیم دولت دکتر روحانی اظهار داشت: روی سخن بنده با مدیران استانی نیست، من سخنم با شما بزرگترها و وزیر نفت است، آقای وزیر در ذیل نامه بنده و نماینده ساری آقای شجاعی دستور دادید که 70 درصد هزینه اجرای دو پل و زیرگذر ذغالچال را شرکت نفت پرداخت کند. ما به تدبیر این دولت ایمان داریم، نگذارید شما را با دیگران مقایسه کنیم، منتظریم که این دستور به سرانجام برسد.

عبوری با بیان اینکه خادمان مردم در مجموعه شهرداری و شورای شهر منتظر نماندند که پول بیاید و بعد کار را شروع کنند، افزود: ما با پول مردم پل اول را در دهه فجر سال 92 و پل دوم را امروز با حضور پرشکوه مردم افتتاح کردیم.

وی ادامه داد: منتظریم که مدیران استان تعهدات دولت را پیگیری کنند و رشد و توسعه مرکز استان برای شان مهم باشد، برای مرکز استان دغدغه داشته باشند و حداقل پیگیری مکاتبات اداری را انجام دهند.

این مسئول با تاکید مجدد بر اینکه ما منتظر پول نمی نشینیم که بعد از آن کار را شروع کنیم گفت: با حمایت و پشتیبانی مردم بودجه 70 میلیاردی ساری در سال 91 را به 400 میلیارد تومان در سال 94 افزایش دادیم.

شهرداری ساری ابراز داشت: امروز هم با حضور شما مردم آغاز عملیات اجرایی زیرگذر مخصوص روستاهای پایین دست و زیرگذر مخصوص شرکت نفت آغاز می شود.

وی گفت:35 میلیارد تومان هزینه تملک، طراحی و اجرای این پروژه برآورد شده است که تنها 10 درصد آن را شرکت نفت تاکنون پرداخت کرده است، اما ما هنوز امیدواریم که صدای مردم ساری را بشنوند.

عبوری در ادامه به برخی اقدامات عمرانی در منطقه بین پل تجن تا پل سردار نوری اشاره کرد و گفت: بعید می دانم در گذشته خدمات فرهنگی، اجتماعی و خدماتی به این منطقه رسیده باشد.

وی با اشاره به اینکه در بدو ورودم به شهرداری با نامه سازمان بازرسی در خصوص همین پروژه روبرو شدم که چه اتفاقاتی در زمان انعقاد قرارداد و اجرای پروژه افتاده است، افزود: شما مردم حق دارید که بدانید به این دلیل که منِ مدیر حق ندارم بیهوده برای پول شما تصمیم بگیرم، حق ندارم اعتباراتی که شما با سختی تامین می کنید را به هدر دهم.

این مسئول به فسخ قرارداد قبلی و عقد قرارداد جدید اشاره کرد و گفت: امروز هم با حضور شما مردم این پروژه به بهره برداری رسیده است.

عبوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال ابلاغی توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: شهرداری و شورا تنها این شعار را بنر نکرد و در سربرگ کاغذ نیاورد، بلکه شهرداری و شورا تمام منویات رهبری را با کار عملی عینیت می بخشد.

وی به آغاز عملیات احداث و کلنگ زنی فاز دوم پل تجن با حضور نماینده ولی فقیه در مرکز استان اشاره کرد و اظهار داشت: ساری صنعت ندارد، کشاورزی ساری هم رو به نابودی است ، بیشترین فارغ التحصیل بیکار را دارد و ما تلاش کردیم تا پروژه ها را بر مبنای توسعه گردشگری رقم بزنیم.

شهردار مرکز استان مازندران مساحت فاز دوم پروژه تجن را هزار هکتار عنوان کرد و گفت: در ضلع غربی پارک قائم هم پارکینگ، سرویس بهداشتی و فضای مناسب احداث شد.

وی همچنین از آغاز عملیات تعریض خیابان منتهی به امامزاده عباس طی سال جاری خبر داد و گفت: تلاش ما این است که ساری را متحول کنیم تا بتوان آن را در زمره شهرهای بزرگ دید.

شهردار ساری از معلق ماندن و بهره برداری نکردن از پروژه کمربندی ساری انتقاد کرد و گفت: سد شهید رجایی و کارخانه چوب و کاغذ در زمان ریاست سردار سازندگی حضرت آیت الله هاشمی به سرانجام رسید که امیدواریم کمربندی 40 ساله و قدیمی ساری نیز در این دولت به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه کدام مرکز استان را سراغ دارید که ساخت کمربندی آن 40 سال طول بکشد، گفت: این نشانه مظلومیت ما ساروی ها است که امیدواریم دستور ریاست جمهوری مبنی بر رونق و آبادانی مازندران به ویژه مرکز آن تا پایان تابستان امسال با افتتاح کمربندی شمالی محقق شود.

عبوری با اشاره به نیازمندی خود به حمایت مردم اظهار داشت: بعضی از مدیران در این استان و در این شهر فکر می کنند که با کارهای زیادی که شورا و شهرداری انجام داده، رسوا شده اند.

وی ادامه داد: به ما حسادت می کنند، به حضور شما مردم حسادت می کنند، به کف زدن های شما مردم حسادت می کنند و به شادی شما مردم حسادت می کنند.

شهردار ساری با اشاره به انتخابات آینده خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ضمن احترام به همه کسانی که در این شهر نماینده بودند و خدمت کردند و این دو عزیزی که در حال حاضر نمایندگی مردم را به عهده دارند، فکر نکنند شعار بنده تخریب گذشتگان است.

وی افزود: به نظر بنده مردم بهترین قاضی هستند و بهترین قضاوت را در مورد گذشتگان خواهند داشت، از شما می خواهیم در این مدت باقی مانده از خدمت مدیریتی تان در استان و یا در مجلس به خودتان بیایید و در کنار مردم ساری باشید.

عبوری گفت: گوش به حرف دور و بری ها و کسانی که نمی خواهند ساری را ببینند ندهید، در شورا و شهرداری به روی شما باز است، بیایید در کنار شورا و مجموعه مدیران شهری قرار گیرید و اگر بتوانید گوشه ای از این بار را بر دوش کشید، ما، هم به شما کمک می کنیم و هم نام شما را در این گونه مراسم می آوریم.

وی همچنین با اشاره به تصمیم نادرست در گذشته و تبدیل یکی از بهترین مکان های ساری به قبرستان اظهار داشت: امروز با توجه به پروژه های بزرگی که از اعضای شورا به شهرداری ابلاغ شد، احداث بزرگترین مرکز بازی شمال کشور در دستور کار است.

عبوری گفت: کارهای ابنیه ای و ساخت آن در حال انجام است و تجهیزات مورد نیاز نیز سفارش داده شده است که امیدواریم امسال فاز اول این پروژه بزرگ به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که پروژه های بزرگ یکی پس از دیگری با حمایت مدیران دولتی و استانی به سرانجام برسد، افزود: زیاد هم نیازمند توجه شما نیستیم، به تاریکخانه ای که در استان شکل گرفته است، از طرف این مردم تذکر می دهم اگر نمی توانید در اجرای پروژه های بزرگ با مردم همراه و همگام با مدیریت شهری باشید حداقل چوب لای چرخ ما نگذارید.

شهردار ساری ادامه داد: برای بنده عبوری این تحرکات قابل درک و لمس نیست، اصلا به شما فکر نمی کنم، به این مردم دل بسته ام و به واسطه حمایت مردم تک تک پروژه ها را افتتاح خواهم کرد.

وی گفت: از این مردم خجالت بکشید و در برابر مردم سر تعظیم فرود آورید.

 


  • دوشنبه 28 ارديبهشت 1394-22:31

    من فکر میکنم عبوری حداقل 10 سال بایست شهردار بمونه!

    • دوشنبه 28 ارديبهشت 1394-13:20

      آقای عبوری عزیز باقدردانی ازحمات شما وتیم عملیاتی شما.این روبدونیدشما وامثال شما ومن وامثال من جز خدمت به مردم عزیزوخوب این مرزوبوم وظیفه دیگری نداریم.یکی از دلایل انقلاب وایثارگری امثال برادران شهید شما هم همین خدمت رسانی به اقشارضعیف جامعه است.بی منت کارکن . به شما تریبون ندادن که دیگران رازیرسوال ببری .اززحمات گذشتگان وافرادحاضرقدردانی کن نه اینکه مردم رابرعلیه آن ها تحریک کنی.مردم ما فهمیده ترازاین حرفان.فرق خدمت وخیانت رامی دانند. .این راهی که تومی روی خودت هم می دانی راه خوبی نیست.

      • دوشنبه 28 ارديبهشت 1394-12:8

        جناب عبوری
        شما که حتی راننده لودرتان بمردم توهین میکند و واحد حقوقی تان با دسیسه 2 کارمند شهرداری شکایت دروغ بر علیه مردم میکند و آرامش مردم را بهم میزنند و هر روز تهدید و تحقیر و توهین میکنند و که فلان میکنیم و بهمان لطفا از جانب مردم نمایندگی نکنید . لااقل بگویید نماینده بخشی از مردم !
        جبران توهین بمردم را بکنید تا سعادتمند شوید .
        ...

        • دوشنبه 28 ارديبهشت 1394-9:9

          با نظر كبل آقا موافقم
          تمام مردم ساري مدتي است كه به جهت خدمت صادقانه شهردار عبوري خوشحالندواز شهردار بخوبي يادميكنند هرچند عبوري گفت ماداميكه شوراي شهر بخواهند نوكري مردم ساري رابه هيچ چيزي برتري نميدهم اما وقتي ميبينم عبوري بعنوان شهردار اينهمه كار انجام داده خصوصا درمقايسه با استاندار (جذب اعتبارات شهرداري ساري بيست وسه ميلياردو شهرداريهاي كل استان هشت ميليارد !) اينهمه عبوري جلوست چه اشكال داره اگر درقواره يه استاندار يانماينده مجلس چه ها كه نميكنه اميدوارم بياد بالاي 150هزار راي مياره صددرصد ه اما عبوري ميدانه كه راي بالايي داره اما نمياد اين يك هنره عشقه

          • يکشنبه 27 ارديبهشت 1394-23:4

            رفتار شهردار ساری مثل رفتار احمدی نژاد در زمان شهرداری هست. ادبیات سخنرانی مشابه - سکوت پارسال مثل قهر خانگی - بزرگ نشان دادن خود با درگیر شدن با بزرگترها - با پول مردم تبلیغات شخصی بی حساب و کتاب کردن و ...

            اما آخرش اینکه مردم تجربه تلخ گذشته را دوباره تجربه نمیکنند مخصوصا با کسی که فقط پشت تریبون بلد است دم از مردم بزند اما در رفتارهای بیرونش هیچ کدام از مردم ساری را و حتی اعضای شورای شهر را و حتی دلخوشهائی که اینجا کامنت میگذارند را آدم حساب نمیکند . بیچاره هائی که اینقدر خود را به او میچسبانند

            • يکشنبه 27 ارديبهشت 1394-22:46

              حاج مهدی عزیز صندلی سبز بهارستان تو را میخواهد تا از حق ساری و فرزندانش دفاع کنی. نه مثل نماینده امروز شهرم که غریب نوازی میکنه..از خیانت دولت سازندگی نامی نبر...یا علی مدد

              • دوشنبه 28 ارديبهشت 1394-16:29

                آقای عبوری مدیر شهری است و در همان شهرداری مثمر ثمر هست برای نمایندگی مجلس مدیر کشوری یا استانی نیاز هست که ترفند سیاسیون را نخورد.

                • دوشنبه 28 ارديبهشت 1394-9:49

                  به نظر من بهترین جا برای عبوری شهرداری یا استانداریه مجلس عملیاتی نیست بدردش نمیخوره

                • يکشنبه 27 ارديبهشت 1394-22:7

                  تا امروز فکر می کردم عبوری داره واسه ساری کار می کنه اما امروز با قبض جریمه ای که علتش را همه مامورای راهنمایی رانندگی اعتراف کردن خودشون هم نمیدونن با این قضیه چه کار کنن فهمیدم با آماده نکردن زیر ساختهای شهر و آموزش ندادن مردم و با وضع نابسامان و اسف بار تاکسیها تاکسی کارت فلسفه آوردنش چی بود
                  هزینهاضافی بر گردنمردم گزاشتن
                  آقای شهردار اول زیر ساختهای شهرتو آماده کن بعد پروزه پیاده کن اول به مردم اطلاع رسانی وآموزش بده بعد مردم را گرفتار کن و به بهانه های مختلف سر کیسشون کن اقای شهر دار من امروز به خاطر سوار نشون به تاکسی که توی گرما پنجرش رو پایین نمیآورد و صندلیهاش پاره بود و به حقوق مشتری و همشهریهاش احترام نمی زاشت ماشین شخصی اوردم و به خاطر این که یک کارت که فلسفشو نمیدونم و قیمتش 5 تومن بود و نمیدونستم که باید بخرم نخریدم مامور پارک بانبا همدستی مامور راهنمایی رانندگی بدون این که صبر کنند من برگردم و کارت پارک بانو بگیرم 20 هزارتومن جریمه کردن .من از این پول نمیگذرم .شهردار محترم مراقب پولهایی که داری از مردم بی دلیل و به ناحق می گیری باش من میخوام طبق گفته خودت مطالباتم رو بالا ببرم

                  • جواب قاطعپاسخ به این دیدگاه 7 0
                    دوشنبه 28 ارديبهشت 1394-9:2

                    پارك ممنوع جريمه داره داداش، اتفاقا درهمان محل كارت ميدهند شما هيچ كس را آدم حساب نكردي رفتي بايد ياد بگيري اينجا شهر هست

                  • يکشنبه 27 ارديبهشت 1394-19:24

                    بابا این بنده خدا توهم توطئه داره یکی نجاتش بده

                    • استاد دانشگاهپاسخ به این دیدگاه 5 12
                      يکشنبه 27 ارديبهشت 1394-18:49

                      در زمان احمدی نژاد عوام به حرف عقلا توجه نکردند چه خسارت سنگینی بر کشور تحمیل شد شما حساب کنید در زمان حجازی دو پل در میدان خزر دو پل در جنوب ساری وپل کابلی در شرق ساری(که عبوری از تکمیل آن خودداری می کند)فقط در بخش پل سازی راگفتم یک در صد رفتار پوپولیستی عبوری را به نمایش نگذاشت (اگر چه به حجازی هم انتقادات هست که افتضا کرد) مردم گول نخورید بعد نادم نشویم البته اکثر مردم می فهمند و عده قلیلی هورا می کشند بخدا دلم برای افرا ساده دل میسوزد.اما تا کی خسارت دهیم

                      • ساکنین راهبند به بالای ساریپاسخ به این دیدگاه 14 1
                        يکشنبه 27 ارديبهشت 1394-15:54

                        علی آقای صادقی عزیز همین که ایشان بین فرهنگ و پیوندی و راهبند و محله های کمتر دیده نشده فرق میگذاره یک دنیا می ارزه

                        • دکتر محمدرضا عبدالله زادهپاسخ به این دیدگاه 15 1
                          يکشنبه 27 ارديبهشت 1394-15:49

                          از زحمات شبانه روزی شهردار، فرماندار، دکتر حسین اسلامی و همه عزیزانی که دارند برای آبادانی شهرعزیزمان ساری زحمت میکشند تقدیر و تشکر میکنم

                          • يکشنبه 27 ارديبهشت 1394-14:35

                            سلام ابتدا از مدیریت این سایت به خاطر به روز رسانی و پوشش خوب مطالب در استان تشکر می کنم .
                            بنده شهردار ساری رو خیلی نمیشناسم البته شنیدم کارهای خوبی انجام داده و قابل تقدیره قصد توهین و غیبت رو ندارم منتها از نوع صحبتهای ایشون میشه این طور استنباط کرد که هدفگذاری کردن برای تصدی مسئولیتهای بزرگتر در استان.
                            کاش مردم استان می دیدند کشورهای دیگه چه امکاناتی رو برای مردمشون فراهم میکنن حالا ما اندر خم چیزهای بسیار کوچیک و اولیه موندیم و اگر کاری هم میکنیم به هر علتی بازتاب بسیار زیادی میدیم.ایشا... روزی برسه شهر ما پر از آرامش نظم امکانات تفریحی خوب اقتصاد خوب باشه و مردم و خصوصا مسئولینی که بزرگ بیاندیشن.

                            • یک دلسوز پاسخ به این دیدگاه 13 1
                              يکشنبه 27 ارديبهشت 1394-13:59

                              به هیچ کس نمی توان ایراد گرفت که تو فکر نکن و عقیده و مرام نداشته باش . این از اصولی ترین داشته های انسانی است . حالا اگر عده ای می آیند و از این داشته های انسانی محرومت می کنند ، این نشانه بدبختی است . نشانه همان تاریک خانه هایی است که شهردار صحبتش را کرده اند . منتهی ما در این شهر بد عادتی کرده ایم . مثل این که سیاست بازی توی خون ما رفته است . نمی توانیم آرام باشیم . به این عادت نکرده ایم که هر بخش در یک معادله صحیح کار خودش را انجام بدهد . این بنده خدا که آمد و آستین را بالا زد و می بینید که کار می شود . کار شهرداری یعنی همین . کار شهرداری یعنی ساختن ، نو کردن ، هموار کردن ، اسفالت کردن و پل ساختن . مبلمان خوب برای شهر ساختن . شهرداری ابزار نیست که سیاست بازان از آن پله درست کنند ، یعنی پا روی بستر زندگی مردم بگذارند و بالا بروند . کار شهردار تعهد به سازندگی شهر است . کار شهرداری رفاه عمومی شهری است . امروز همین سازندگی ها ، فارغ از هیجان های سیاست زده ، عامل وحدت است . اهالی تاریک خانه ها ، مرض بی درمان اختلاف افکنی دارند . یعنی چه احمدی نژاد ثانی . این چه مرضی است که می خواهیم همه را تخریب کنیم ؟ نقد سالم می شود کرد اما طعنه های تخریبی خلاف اخلاق است . این شعار تاریک خانه ای است . مردم باید به هوش باشند . امروز با شعار احمدی نژاد ثانی ، فردا با تخریب دیگر حفره ای ایجاد می کنند که عبوری که سهل است صد تا مانند این جوا ن در آن می افتند .

                              • از ساری پایتخت بهار نارنجپاسخ به این دیدگاه 15 0
                                يکشنبه 27 ارديبهشت 1394-13:47

                                جناب عبوری دوست داشتنی مردم ساری قدر شناس خدمات ارزنده و تلاش خستگی ناپذیر شما و شورای شهر هستند از حسادت و کینه اونایی که منافعشون به خطر افتاده نترسین مردم حواسشون هست و دوست و دشمن رو خوب تشخیص میدن به امید آبادی و موفقیت بیشتر ساری عزیز

                                • حسین اسلامی سارویپاسخ به این دیدگاه 13 0
                                  يکشنبه 27 ارديبهشت 1394-12:53

                                  در28مرداد1332
                                  وقتی خانه مصدق را غارت کردند، بغض کرد رفت پیش مادرش نجمه خانم گفت ببین با من چه می‌کنند؟ مادر گفت برو- برو، نق نزن ، همه بزرگی تو با این سنگ زدنها معلوم میشه، بزرگی خرج داره از جان و مال و آبرو هم باید مایه گذاشت، برای خدمت به مردم التماس هم باید کرد .
                                  سلام برحسین

                                  • يکشنبه 27 ارديبهشت 1394-11:42

                                    عبوری یک احمدی نژاد ثانی در سطح ساری است. مثل او توهم توطئه دارد، دشمن فرضی دارد، پول خرج می کند، ریخت وپاش دارد، حرفهای پوپولیستی می زند، فقط کاپشن نمی پوشد و کت دارد!

                                    • يکشنبه 27 ارديبهشت 1394-19:12

                                      چه توهم توطئه داشته باشند و چه نداشته باشند، چه کاپشن احمدی نژادی بپوشند و چه نپوشند ، چه اصولگرا باشد و چه اصلاح طلب و چه هیچکدام ویا هردو ، چه از وجهه شهدا استفاده بکنند وچه نکنند باید دست کسانی را بوسید که کمر همت برای ساختن شهر و استان خود زده اند ، کمتر شعار می دهند و بیشتر عمل می کنند

                                    • يکشنبه 27 ارديبهشت 1394-15:51

                                      کسی که فقط به فکر کار باشد هیچ ادعایی ندارد ولی ایشان برای بیان ادعای خود و بزرگنمایی آن دست به اینگونه کارها میزند

                                    • يکشنبه 27 ارديبهشت 1394-11:13

                                      وجدانا حاج مهدی عبوری بهترین گزینه برای استانداریه

                                      • يکشنبه 27 ارديبهشت 1394-9:50

                                        مهدی عبوری... مرد تکرار نشدنی استان... دوست داریم و مطمئنیم هر روز شاهد پیشرفت ساری خواهیم بود همانطور که تا الان بودیم...


                                        ©2013 APG.ir