تعداد بازدید: 2016

توصیه به دیگران 1

شنبه 1 بهمن 1384-0:0

با من غرض دارند-بابايي

ناگفته هایی از برکناری موسی بابایی در مازندران، رییس سابق کمیته داوران استان مازندران.


موسی بابایی رییس سابق کمیته داوران استان مازندران و عضو کمیته داوران کشتی کشور گفت:
انتظار داشتم بعد از 10 سال که در سمت رییس کمیته داوران استان بودم، حداقل جزو 5 نفر کمیته داوران استان باشم، ولی متأسفانه عدم انتخاب بنده به عنوان یکی از اعضا دال بر غرض ورزی آقای نهاوندیان رییس کمیته داوران استان می باشد. هیأت کشتی استان به صرف این که بنده از آقای یوسف نژاد در انتخابات حمایت کردم حاضر نشدند از تجربه 10 ساله بنده استفاده کنند.
عدم حمایت من از آقای مهدی پور نشانه قبول نداشتن ایشان نیست. امروز غرض ورزی در کشتی استان باعث شده کشتی این استان روز به روز روند نزولی داشته باشد. کسی دلسوز کشتی هست که از همه توانمندی های کشتی استان از جناح های مختلف استفاده کند.

موسی بابایی در ادامه گفت:
بنده از کابینه آقای مهدی پور قبل از این که ایشان انتخاب بشود خبردار بودم چون تمامی کارهای هیأت جناحی انجام می شد! تصمیم گیرنده نهایی در هیأت مهدی پور نیست بلکه سه نفر از اهالی کشتی و مسئولین تربیت بدنی هستند.
آیا من در مسابقات جام جهانی هیچ نقشی نمی توانستم داشته باشم؟ من از سال 1991 تا الان داور درجه یک بین المللی هستم. اصرار ندارم همچنان رییس کمیته داوران باشم ولی دوست داشتم تجربیاتم را عرضه کنم. در آخر فقط می گویم صداقت در کشتی مازندران هیچ نقش و جایگاهی ندارد.(koshti)


    ©2013 APG.ir