تعداد بازدید: 7422

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 2 بهمن 1384-0:0

طراحى‌ آرم‌ مسابقات‌ جام‌ جهانى‌

آرم‌ و لوگوى‌ مسابقات‌ کشتى‌ آزاد جام‌جهانى‌ سال‌ -2006 سارى‌ به‌ همت‌ مسئولين‌ واحد انفورماتيک‌ اداره‌ کل‌ تربيت‌بدنى‌ استان‌ مازندران‌ طراحى‌ شد.


 اين‌ آرم‌ تا پايان‌ مسابقات‌ جام‌جهانى‌ بر روى‌ صفحه‌ اصلى‌ سايت‌ فدراسيون‌ کشتى‌ قرار دارد.قرار است تمهيداتي اتخاذ شودکه علاقه مندان‌ با يک‌ کليک‌ بر روى‌ آن، مستقيماً‌ به‌ سايت‌ اختصاصى‌ جام‌جهانى‌ بروند.براي ديدن آرم به اين نشاني برويد:http://www.iwnagency.com/

هم چنين خبررسيد که وب سایت اینترنتی هیات کشتی مازندران (http://www.mazandbw.ir/)تعطیل شده است. به هر حال نمی شود که دائما با تحولات روز جهان همگام بود! یک کمی هم باید استراحت کرد.
مهران طالبی -مسئول برکنار شده سایت هیات کشتی مازندران- در این باره می گوید:
این سایت به دلیل بدهی به تعطیلی کشیده شده است!

امروزkoshti نوشت:حدود 3 سال است یکی از مسئولین تازه وارد در کشتی مازندران با هماهنگی اولیه و لازمه با مسئولین مربوطه، سر از پیمانکاری سالن های ورزشی استان مازندران در آورده که صد البته از شغل قبلی نان و آب دارتر نیست! چرا که اگرچه حرفه قبلی دردسر داشت و می بایست از مرزها عبور می کرد، ولی زحمت نداشت!
حال که در انجام وظایف و مسئولیت های مختلف در کشتی مازندران به نحو شایسته ای توانسته همگان را تحت تاثیر قرار دهد، معلوم نیست چند درصد این سودها را صرف هزینه های مرتبط با سفرهای خارجی می کند.



©2013 APG.ir