تعداد بازدید: 2383

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 2 بهمن 1384-0:0

تجمع خزري ها

صبح امروز تعداد زيادي از كارگران شركت بافندگي "خزر" ، مقابل فرمانداري قائم شهر تجمع كردند.


در اين تجمع اعتراض‌‏آميز ، كارگران اين شركت به تعطيلي بدون دليل كارخانه خود طي 5 ماه گذشته اعتراض کردند.

 با وجودي كه كارگران در محل كار خود حضور مي‌‏يابند ، بدون هيچ دليلي توليد اين كارخانه متوقف شده و كارگران بيش از 5 ماه است حقوق دريافت نكرده‌‏اند.

kayhannews هم نوشت:در اعتراض به تعطيلي كارخانه بافت خزر قائم شهر و پرداخت نكردن حقوق معوقه، جمعي از كارگران اين واحد توليدي مقابل فرمانداري اين شهرستان اجتماع كردند.
حدود 80 كارگر اين واحد صنعتي كه حدود چهارماه بيكارند و حقوق دريافت نكردند روز يكشنبه با اجتماع در مقابل فرمانداري قائم شهر خواهان رسيدگي به مشكلات و استيفاي مطالبات معوقه از سوي كارفرما شدند. شركت نساجي بافت خزر با دو دهه سابقه توليد يك شركت كاملا خصوصي است و با متوقف شدن فعاليت هاي توليدي آن، كارگران بلاتكليف رها شده اند.
جمعي از كارگران با اعتراض به بي توجهي مسئولان به خواسته هاي آنها، عدم هماهنگي و نبود تعامل بين سهامداران در تأمين بار مالي و سرمايه گذاري و مشكل نقدينگي را عمده مشكلات اين شركت دانستند. اين گزارش حاكي است در صورت تأمين سرمايه و نقدينگي از سوي سهامداران، اين شركت به دليل برخورداري از ماشين آلات مناسب قادر خواهد بود علاوه بر پرداخت حق و حقوق كارگران، درآمدزا باشد.
كارگران با قول مساعد يكي از مسئولان فرمانداري شهرستان براي پيگيري مشكلاتشان محل فرمانداري را ترك كردند.
شايان ذكر است اين دومين بار در يك ماهه اخير است كه كارگران اين شركت براي احقاق حق شان مقابل فرمانداري قائم شهر تجمع كرده اند.



    ©2013 APG.ir