تعداد بازدید: 2122

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 5 بهمن 1384-0:0

شفاف سازي

رییس هیات کشتی کردستان سخت در پي عزل اسدالله رضايي-رييس مازندراني سازمان ليگ کشتي- است.


koshti آورده:ظاهرا رییس فدراسیون در مصاحبه ای بر رد این درخواست و ادامه همکاری فدراسیون با رضایی تاکید کرده. این در حالی است که روسای هیات ها به خصوص تنی چند از آن ها از جمله عبدالله عزیزی سخت در پی برکناری رضایی هستند.

رییس هیات کشتی کردستان می گوید:
تصمیم گرفته شده با آرای 90 درصد اعضای مجمع فدراسیون و روسای هیات هاست. بحث مالی که آقای رضایی در زمان دبیری موقت فدراسیون مطرح کرده باید شفاف سازی شود.
ما روسای هیات ها از روی اخلاص کشکول گدایی دست گرفته ایم و به در و دیوار می زنیم تا حداقل امکانات را برای هیات های خود فراهم کنیم، از این رو نمی توانیم چنین اتهامی را قبول کنیم.
تا قبل از این که این آقا چنین اتهاماتی را مطرح کند، می توانستیم حداقل با گفتگو کارمان را پیش ببریم اما از وقتی که چنین بحث هایی مطرح شده، دیگر حتی چک امضا شده خودمان را هم قبول نمی کنند. مردم جامعه کشتی را که به همان چند نفر حاضر در فدراسیون نمی شناسند و خلاصه نمی کند.
رضایی یک بحث ماهوی را مطرح کرده است. حالا اگر طالقانی می خواهد گذشت کند یک بحث شخصی است اما بقیه اعضای فدراسیون نمی خواهند حق شان پایمال شود.


عزیزی اشاره می کند که طالقانی دارای دو شخصیت حقیقی و حقوقی است. او در قالب شخصیت حقوقی اجازه ندارد که به جای همه تصمیم بگیرد.


وی ادامه می دهد:
در جلسه ای که در تاریخ 3/11/84 با حضور دبیر، اکثریت اعضای مجمع فدراسیون و روسای هیات ها تشکیل شد، بر مشخص شدن وضعیت رضایی تا بعد از مسابقات جام جهانی تاکید گردید.
ما روسا چندین تخلف از رضایی را به صورت گزارش وار تهیه کرده ایم و هر یک از روسا مشغول تحقیق در چند مورد است. با بررسی همه جوانب و واحد کردن نظرات، بعد از جام جهانی تکلیف او مشخص می شود.
 آقای رضایی باید بداند که دبیری فدراسیون یعنی انجام دادن وظایف اجرایی نه این که در غیاب رییس فدراسیون سراغ اسناد محرمانه رفتن و خیلی راحت افراد زحمتکش را زیر سوال بردن.


تصمیمات و نظراتی که روسای هیات ها در سر می پرورانند در صورتی به نتیجه می رسد که محمدرضا طالقانی نخواهد این بار هم با کدخدامنشی این مسئله را حل کند.


عزیزی در این خصوص می گوید:
این جا بحث شخصی مطرح نیست بلکه تصمیم جمعی است. طالقانی هم یکی از اعضای مجموعه است و در راس آن قرار دارد. او هم نمی خواهد ننگ کشتی را ببیند و ان شاء الله که از این به بعد تصمیمات با قاطعیت گرفته می شود و نه کدخدامنشی.

اما khabars خبرداده:پس‌ از آن که‌ جمعى‌ از رؤ‌ساى‌ هيئت‌هاى‌ کشتى‌ استانهاى‌ مختلف‌ ايران‌ در مجمع‌ عمومى‌ فدراسيون‌ کشتى‌ با تهيه‌ نامه‌ و جمع‌آورى‌ امضا به‌ مخالفت‌ با اسدا... رضايى‌ (رئيس‌ سازمان‌ ليگ) پرداخته‌ و از فدراسيون‌ درخواست‌ برکنارى‌ او را کردند، محمدرضا طالقانى‌ به‌شدت‌ با اين‌ خواسته‌ آنها مخالفت‌ کرده‌ و آن‌ را مردود دانست.

به‌دنبال‌ بازگشت‌ رضايى‌ به‌ سازمان‌ ليگ، جمعى‌ از مخالفان‌ او بانفوذ به‌ميان‌ رؤ‌ساى‌ هيئت‌ها مقدمات‌ تهيه‌ اين‌ نامه‌ را فراهم‌ و از رئيس‌ فدراسيون‌ خواستند تا با توجه‌ به‌ اظهارنظرها و سخنان‌ رضايى‌ در زمان‌ دبيرى‌ موقت‌ فدراسيون‌ و زير سئوال‌ بردن‌ حيثيت‌ برخى‌ از مسئولين‌ ناکارآمد، اين‌ مدير کار کشته‌ و با سابقه‌ برکنار شود اما طالقانى‌ بارها اعلام‌ کرده‌ تا وقتى‌ او رئيس‌ کشتى‌ هست‌ از وجود رضايى‌ استفاده‌ مى‌کند. طالقانى‌ و مرتضى‌ فرجى‌ طى‌ هفته‌ گذشته، جلسات‌ متعددى‌ را با نمايندگان‌ رؤ‌ساى‌ هيئت‌هاى‌ کشتى‌ استانها تشکيل‌ دادند و به‌ حمايت‌ فدراسيون‌ از رضايى‌ تأکيد کردند.


    ©2013 APG.ir