تعداد بازدید: 5193

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 28 ارديبهشت 1394-9:17

تولد دوباره حزب کارگزاران سازندگی در مازندران

هیات رئیسه شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در استان مازندران انتخاب شدند/اسفندیار عشوری، دبیر اول شاخه مازندران حزب کارگزاران شد.


مازندنومه، سرویس سیاسی: در پی آغاز دور جدید فعالیت های حزب کارگزاران سازندگی، شب گذشته هیات رییسه شورای مرکزی این حزب در استان مازندران انتخاب شدند.

بنا بر گزارش مازندنومه طی نشست شورای مرکزی استان، اعضای این شورا به اتفاق آرا اعضای هیات رییسه را به شرح زیر انتخاب کردند:

اسفندیار عشوری، دبیر اول
محمدرضا صیدانلو، قائم مقام دبیر اول
مهدی محمدی، رئیس شورای مرکزی
نرگس حشمتی، نایب رییس شورای مرکزی
مجید نظام زاده، منشی هیات رئیسه

لازم به توضیح است شورای مرکزی کارگزاران سازندگی در استان مازندران متشکل از 17 نفر از چهره های خوشنام است که پیش از این از سوی شورای مرکزی حزب انتخاب شدند.

گفتنی است به زودی یکی از مسئولان شورای مرکزی این حزب که به احتمال غلامحسین کرباسچی یا حسین مرعشی است، به مازندران سفر خواهد کرد.

با توجه به چند دستگی در تشکیلات اصلاح طلبان استان و نفوذ برخی اصلاح طلب نماها، آگاهان سیاسی نسبت به فعالیت دوباره حزب کارگزاران سازندگی در مازندران که ترکیبی از چهره های باتجربه و امتحان پس داده در کنار نیروهای جوان است، خوش بین هستند.


  • رهرو تشیع علوی پاسخ به این دیدگاه 2 0
    سه شنبه 16 تير 1394-19:47

    اصلاح طلبی شعار نیست و میز مقام نمیخواهد تفکر تشیع از اساس بر مبنای اصلاح طلبی بنا شده است . وما پیرو چنین تفکری هستیم . . . شروع فعا لیت دوباره این حزب مبارک باد .

    • چهارشنبه 30 ارديبهشت 1394-17:46

      حزبی که از رانت دولت سازندگی برآمد

      • دوشنبه 28 ارديبهشت 1394-23:58

        ما منتظر مردانفصال از خدمات دولتی و کسی که تا روز انتخابات ریس ستاد کروبی بود و در روز انتخابات به میر حسین موسوی رای داده هستیم .ما همه اصلاح طلبان اعتدالیون و کارگزاران منتظر مرد انفصالی هستیم.درود بر کرباسچی

        • دوشنبه 28 ارديبهشت 1394-21:42

          آقای عشوری و دوستان کارگزار بیایند ما را از دست این چند تا جوان اصلاح طلب نما نجات دهند که فکر می کنند عقل کل هستند و برای همه خط و نشان می کشند! تبریک انتصاب شما اسفندیار عزیز


          ©2013 APG.ir