تعداد بازدید: 2468

توصیه به دیگران 1

شنبه 8 بهمن 1384-0:0

بيا با هم بريم سفر،دبي دبي!

نمايشگاه بين المللي مازندران در دبي از امروز با حضور بخش كشاورزي استان برپا شد.



عادل صفايي -معاون مديريت باغباني سازمان جهادكشاورزي مازندران- گفت: نمايشگاه بين المللي مازندران در دبي با حضور بخش هاي مختلف كشاورزي، صنعتي، توريسم، ساختمان و ساير بخش ها از امروز تا دوازدهم بهمن ماه به مدت پنج روز برگزار مي شود.
وي در ادامه افزود: سازمان جهادكشاورزي استان مازندران نيز پنج شركت بهره بردار در زمينه مركبات، كيوي، گل و گياهان، صنايع بسته بندي و صنايع تبديلي و جانبي باغباني را به منظور شركت در نمايشگاه مذكور معرفي كرد كه اين شركت ها هم اكنون در نمايشگاه بين المللي مازندران در دبي حضور دارند.

 صفايي تصريح كرد: پنج شركت بهره بردار فعال باغباني با هدف فروش و عرضه محصولات خود و در معرض نمايش قرار دادن صنعت سورتينگ و صنايع تبديلي محصولات باغي در اين نمايشگاه مشاركت كرده اند.
وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به برگزاري اولين همايش و جشنواره ملي مركبات در استان مازندران گفت: در بخش جانبي اين همايش و جشنواره، نمايشگاه محصولات و فرآورده هاي صنعت مركبات نيز به مدت سه روز از سوي باغداران، بهره برداران و توليدكنندگان برگزار شد.
مهندس صفايي اظهار داشت: اين نمايشگاه با حضور تشكل هاي توانمند و تعاوني هاي توليد شهرهاي مختلف استانهاي مازندران، گلستان و گيلان در قالب 35 غرفه برگزار شد كه در طول برپايي نمايشگاه بيش از 3 هزار و 500 نفر از آن بازديد كردند.(iana)



    ©2013 APG.ir