تعداد بازدید: 4139

توصیه به دیگران 1

شنبه 15 بهمن 1384-0:0

مسابقه عکس با موضوع تجلي عاشورا و فجر برگزار مي شود

چند خبر از حوزه هنري مازندران.


 خانه عکس حوزه هنری مازندران و واحدفرهنگی پرورشی منطقه مقاومت بسیج سپاه مازندران مسابقه عکس با موضوع تجلی عاشورا و فجر را برگزار می کند . شرکت برای تمامی علاقه مندان آزاد است .

- موضوع : عزاداری محرم و نمادها نماز ظهر عاشورا جلوه های دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن

- مهلت ارسال : 20/12/84

-نشاني1: ساری – میدان امام – بلوار دانشگاه – حوزه هنری مازندران – خانه عکس

- تلفن 1: 2265871 داخلی 11

نشاني2 : ساری – میدان خزر منطقه مقاومت بسیج مازندران – واحد فرهنگی پژوهشی

*تلفن2 :3254100 داخلی 427

نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات عکاسی دیجیتال و کنفرانس آموزشی خانه عکس حوزه هنری مازندران ، با همکاری اتحادیه عکاسان و شرکت نورنگار نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات عکاسی دیجیتال و کنفرانس آموزشی عکاسی دیجیتال را در سالن آمفی تئاتر و گالری سوره حوزه هنری ساری برگزار می شود.

-زمان : پنج شنبه 27/11/84

اطلاعيه سوم حاکيست که به مناسبت هشتم محرم الحرام روز علی اکبر (ع) با عنوان انقلاب اسلامی ، مکتب حسینی، جوانان و خودباوری ، برنامه ای متشکل از سرود ، قصه گویی ، شعر ، مسابقه و سرگرمی ، پرده خوانی و اجرای تئاتر مذهبی آيینی در قالب تعزیه به زبان کودک ، برپایی ایستگاه نقاشی و با موضوع محرم و انقلاب اسلامی در حوزه هنری استان مازندران برگزار می شود.

این برنامه کار مشترک کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر 84 و کمیته امداد امام خمینی (ره) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، صدا و سیمای استان،بهزیستی،آموزش و پرورش،بسیج دانش آموزی و حوزه هنری استان مازندران می باشد .

اما به منظور ارج نهادن به هنر اسلامی تعداد 117 اثر در قالب خوشنویسی ، خط در گرافیک ، خط در نقاشی و گرافیک رایانه ای بمدت یک هفته از تاریخ 15/11/84 در سالن اجتماعات حوزه هنری مازندران برگزار می شود . از علاقه مندان جهت بازدید دعوت به عمل می آید .

حوزه هنری مازندران  - (hozeh_artsari@yahoo.com)



©2013 APG.ir