تعداد بازدید: 2186

توصیه به دیگران 1

شنبه 15 بهمن 1384-0:0

اعتراض دوباره صدرايي ها

تعدادي ازكارگران بخش‌هاي مختلف كارخانه كشتي‌سازي "ايران صدرا" دراعتراض به اجرا نشدن طرح طبقه‌بندي و دريافت نكردن بن كارگري امروز در محوطه اين كارخانه تجمع كردند.


يكي از كارگران به irna گفت: تجمع كارگران به علت پرداخت نشدن بن كارگري و اجرا نشدن طرح طبقه‌بندي است.

وي كه خواست، نامش فاش نشود ،افزود: حدود ‪ ۸۰۰‬نفر از كارگران روز مزد هستند و به رغم كسر پنج درصد از حقوقشان براي حق بيمه، از مزاياي بيمه كارگري محروم هستند.

وي اضافه كرد: حدود ‪ ۹۰۰‬نفر از كارگران نيز نسبت به طرح طبقه‌بندي مشاغل و دريافت نكردن بن كارگري و پاداش اعتراض دارند.

وي ادامه داد: كارگران پيش از اين نيز چندين نوبت مكاتباتي با مسوولان داشته‌اند و به رغم قول مساعد آنان ، تاكنون مشكلاتشان حل نشده است.

در جلسه‌اي با حضور مديران اين واحد صنعتي و اداره كار بهشهر مقرر شد مشكلات كارگران در اسرع وقت برطرف شود و مطالبات آنها پرداخت شود.

ilna هم خبر داد:اعتراض و تحصن قريب به 1700 كارگر كارخانه كشتي سازي "ايران صدرا" بهشهر كه از هفته قبل آغاز شده بود ، همچنان ادامه دارد .
 به دنبال اعتراض و تحصن هفته گذشته قريب به 1700 كارگر كارخانه كشتي سازي "ايران صدرا" در بهشهر و عدم دريافت مطالبات معوقه در طول هفته گذشته ، برخي از مسوولين منطقه اي سعي در متقاعد كردن كارگران بر ادامه فعاليت در محل كارشان داشتند ، اما كارگران معترض به دليل عدم تضمين لزوم ، به اين دعوت پاسخ مثبت ندادند و پس از دو روز تعطيلي آخر هفته ، دوباره از امروز در محل اين واحد صنعتي تجمع نمودند . 
در طول هفته گذشته ، "اصغري" رئيس اداره كار بهشهر و "دريابيگي" مسوول خانه كارگر استان با كارگران گفتگو كرده و از آنها خواسته بودند كه در محل كارشان حاضر شوند .
همچنين جلسه‌‏اي با حضور مديران اين واحد ، رئيس اداره كار بهشهر و پايگاه مستقر در منطقه تشكيل شد كه در پايان به كارگران قول مساعد دادند كه در اسرع وقت مشكلات آنها بر طرف و مطالبات پرداخت مي گردد ، اما با وجود اعلام اين تصميم به كارگران معترض ، آنها از رفتن به سر كارها خودداري نمودند.



    ©2013 APG.ir