تعداد بازدید: 2086

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 16 بهمن 1384-0:0

بزن چنار!

چندی است که از سوی یکی از نهادهای دولتی درختان چناري که در دوطرف جاده نوشهر به چالوس سالیان سال قد برافراشته بودند از بیخ وبن قطع می شوند.


 این درختان تنومند که علاوه بر ایجاد زیبایی در ایام بهار و تابستان موجب خنک ماندن مسیر نوشهر به چالوس هستند، از هفته قبل تاکنون یکی پس از دیگری با تیغ های اره های برقی بر زمین افتاده ، مرگی غم انگیز را به نمایش می گذارند.

هنوز کسی از علت این قلع و قمع خبری ندارد. یکی از رانندگان که سالیان زیادی است درمسیر نوشهر به چالوس و برعکس مسافران را جابه جا می کند، گفت: ما رانندگان با این درختان که زیبایی و طراوت خاصی به این مسیر بخشیده اند خو گرفته و به نوعی با این درختان رابطه عاطفی برقرار نموده ایم، ولی نمي دانيم  چرا آنها را که کاملا شاداب و سرحال هستند، قطع می کنند.

 یکی دیگر از رانندگان خط بابل به چالوس نیز چنین اظهار داشت:من خودم بابلی هستم اما این مسیر نوشهر به چالوس با وجود درختان، جلوه خاصی دارد و آن قدر زیبا و دوست داشتنی است که گاهی آدم فکر می کند درون یک تابلو نقاشی در حال رانندگی است.

 وی گفت: برای من و سایر دوستانم که در این مسیر هستند قطع این درختان بسیارناراحت کننده است.

 در همین راستا به سراغ شهر دار نوشهر رفتیم تا علت این امر را از ایشان بپرسیم ولی متاسفانه طبق معمول جمله همیشگی "ایشان جلسه دارند" و در روز دیگر " آقای شهردار به مرکز استان رفته" نثارمان شد! حال باید به این جمله اکتفا کنیم: "کی بود کی بود من نبودم"

محمدحسین ملایی کندلوسی - (kandelous_village@yahoo.com)



    ©2013 APG.ir