تعداد بازدید: 2129

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 16 بهمن 1384-0:0

گرجستان پر!

محمدرضا طالقاني در اين خصوص عنوان كرد: در پي رسيدن نامه اي از سوي فدراسيون كشتي گرجستان مبني بر كناره گيري از جام جهاني ساري ، سعي داريم تا امروز با فدراسيون جهاني (فيلا) تماس گرفته و كناره گيري گرجي ها را به اطلاع مارتيني برسانيم.



farsnews خبرداد:ظاهراً آنها علت كناره گيري خود را وجود مشكلات داخلي و كمبود گاز بيان كرده اند.
اين در حاليست كه گرجستان تركيب تيم خود را هم اعلام كرده بود و چهره هايي چون ديويد بوغوسيان، گيلا ساگيراشويلي، ريواز ميندوراشويلي، الدار كورتانيدزه، آلكس مدبادزه و ... در فهرست اين تيم حضور داشتند.
گرجستان قرار بود در گروه دوم با تيم هاي كوبا و اوكراين رقابت كند. به اين ترتيب، وضعيت گروه بندي ها نيز با ابهام روبرو مي شود.
رئيس فدراسيون كشتي تاكيد كرد: در صورتي كه فيلا تيمي را جايگزين نكند، به احتمال زياد ايران با دو تيم در جام جهاني شركت مي كند.

درهمين زمينه koshti نوشت:جامی که قرار بود با بالاترین کیفیت به میزبانی ایران در ساری برگزار شود و نمایانگر قدرت کشتی کشورمان باشد یکی از تیم های شرکت کننده را به دلیل سرمای شدید و عدم امکان تشکیل اردوی تدارکاتی در کشور گرجستان از دست داد.


در این رابطه محمد توکل نماینده فیلا در مسابقات جام جهانی توضیح می دهد:
به غیر از گرجستان سایر تیم ها در جام جهانی حضور خواهند داشت. این مسابقات حساسیت زیادی برای ما دارد چون اگر از عهده میزبانی جام جهانی به خوبی بربیاییم آن وقت فیلا در خصوص میزبانی رقابت های جهانی در سال های آینده تصمیمی به نفع ما اتخاذ خواهد کرد.
من هر شب خواب جام جهانی را می بینم چون از حساسیت فوق العاده این رقابت در آینده کشتی ایران آگاه هستم. البته فکر نمی کنم که اشکالی در حین مسابقات به وجود آید و مازندرانی ها میزبان بدی برای جام جهانی باشند.


 

عضو هیات رییسه فیلا در خصوص احتمال جایگزین کردن یک تیم خارجی و یا داخلی می گوید:
در خصوص اضافه کردن یک تیم داخلی و یا خارجی فیلا باید تصمیم گیرنده باشد.
قبلا فدراسیون کشتی آمریکا خواهان شرکت در جام جهانی بود اما ظاهرا تشکیلات 11 نفره کشتی آمریکا تشکیل جلسه دادند و اکثریت آن ها بر عدم حضور در جام جهانی ایران تاکید داشتند. به هر حال در روزهای آینده همه چیز مشخص خواهد شد.


 

دکتر توکل که در هفته جاری برای نظارت بر آخرین وضعیت ساری به استان مازندران سفر خواهد کرد پیرامون قیمت پنج هزار تومانی بلیت مسابقات که مازنی ها برای جام جهانی در نظر گرفته اند اضافه می کند:
برگزار کننده مسابقات، می تواند قیمت بلیت ها را تعیین کند. فدراسیون در کار اجرایی میزبان مسابقات دخالتی ندارد و فقط بر کارها نظارت می کند.
 به هر حال مازنی ها برای میزبانی جام جهانی متحمل هزینه گزافی شده اند و حالا تشخیص داده اند که این قیمت را برای بلیت کشتی ها در نظر بگیرند. این مسئله به خود آن ها مربوط می شود.


 

در همین راستا رضا غلامی مسئول دبیرخانه فدراسیون کشتی تاکید می کند:
به احتمال قوی مسابقات با حضور همین پنج تیم برگزار خواهد شد. گرجی ها باید به ما خسارت بدهند. با غیبت آن ها برنامه های ما تغییرات زیادی خواهد داشت.
پیش از این شش تیم را به دو گروه تقسیم کرده بودیم و قرار بود مسابقات 10 تا 12 صبح و 17 تا 19 بعد از ظهر روی دو تشک در سالن سیدرسول حسینی برگزار شود ولی با این وضعیت احتمالا رقابت ها را در یک گروه و با تغییرات دوباره برگزار خواهیم کرد.


 

ناگفته نماند جام جهانی کشتی آزاد طی دو روز 29 و 30 بهمن با حضور تیم های ایران، روسیه، کوبا، اوکراین و ترکیه در سالن سیدرسول حسینی ساری برگزار خواهد شد.



    ©2013 APG.ir