تعداد بازدید: 3389

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 25 بهمن 1384-0:0

اشارات

حاشيه هايي از جلسه توديع و معارفه ديروز در استانداري مازندران.


 خبر ساعت8:45 ديشب تلويزيون استاني،حاشيه هايي از مراسم ديروز را پخش کرد که جاي خالي صحبت هاي محمد جواد قناعت مشهود بود.اين موضوع اعتراض وي و نزديکانش را باعث شد.

قناعت در بخشي ازسخنان خود گفته بود،گمشده ملت مايعني عدالت،آرزوي به زمين مانده امام اولين است.وي افزود:تمام عربده هاي ديوان و ددان از درد تير عدالتي است که از دست ملت ما بر سينه فاسد طمع پيشه آنان هدف گرفته شده است.

وي درپايان سخنانش گفت:دست همه کساني را که کمکم کنند،به گرمي مي فشارم.

دراين جلسه " محمدحسن جمشيدي " -نماينده مردم بهشهر و نكا درمجلس- با انتقاد از عملكرد برخي از مسوولان گذشته استان مازندران گفت :
مازندران با مشكلات زيادي مواجه است و اين موضوع سبب شده تا برخي از نمايندگان بحث استعفا را مطرح كنند.

وي که با صداي بلند صحبت مي کرد،افزود : ضريب تخصيص بودجه استان بسيار پايين است و كمبود بودجه سبب شده تا استان مازندران با معضلات بزرگي روبه‌رو باشد.

وي از استاندار مازندران خواست عدالت را محور كار وبرنامه خود قرار دهد و از باند بازي و جناح بازي ها پرهيز كند.

دكتر"قربانعلي نعمت زاده"-نماينده مردم قائم شهر و جويبار در مجلس -نيز دراين جلسه از مجموعه‌استانداري مازندران خواست با كمك نخبگان استان طرح‌هاي مهم را تعريف كنند تا نمايندگان از آن در سطوح ملي حمايت كنند.

وي بااشاره به اين كه مردم بامشكلات زيادي مواجه‌اند از همه مسوولان خواست براي حل اين مشكلات تلاش كنند.

"محمدرضا صالحي " معاون سياسي و امنيتي" سابق استاندار مازندران دراين نشست موانع توسعه استان را بومي گرايي، افراطي‌گري و روزمرگي دانست و گفت:
تلاش براي تغيير نگاه مديريت كلان كشور به استان ، توجه به استقرار صنعت پاك دراستان ، توجه به صنعت گردشگري و برنامه چهارم توسعه و برنامه چشم انداز بيست ساله مي‌تواند به توسعه مازندران كمك كند.

"علي اصغر احمدي " معاون وزير كشور در امور بين‌الملل وهماهنگي اقتصادي دراين مراسم گفت : دشمنان اتهاماتي بسيار نابه جايي را به انقلاب ما وارد مي‌كنند كه در همه موارد مردم ما پاسخ گويي اين اتهامات بوده‌اند.

وي خاطرنشان كرد : ما راهي جز توجه به خواست مردم و خدمت كردن به اين مردم نداريم.

گفتني است در ميان مراسم احمدي،معاون وزير کشور،به دليل شرکت در مجلس ختم يکي از نزديکانش،جلسه را ترک کرد که با اعتراض شديد نعمت زاده -نماينده قائم شهر-روبه رو شد.وي اين کار جناب معاون را بي معنا و توهين آميز قلمداد کرد.



    ©2013 APG.ir