تعداد بازدید: 3278

توصیه به دیگران 1

شنبه 29 بهمن 1384-0:0

مديران جديد بايد ظرف 6 ماه تحول ايجاد کنند-استاندار

شفقت گفت:مديريت ارشد استان با نگاه منطقي به حوزه هاي اجرايي و با دوري از فضاي پرتنش سياسي به سوي آرمان هاي عدالت خواهانه دولت گام برمي دارد.


مديران براي پيشبرد اهداف دولت بايد به انتقادهاي سازنده و راهگشاي رسانه ها توجه كنند.
«مهندس ابوطالب شفقت» استاندار مازندران عزم دولت را در خدمت رساني به مردم و تأمين مطالبات حقيقي آنها جدي خواند و افزود: مديراني لايق همراهي با دولت نهم هستند كه اعتقاد راسخ به برنامه هاي رئيس جمهور داشته باشند و خود را وقف تحقق شعارهاي دولت كنند.
استاندار مازندران افزود كانون هاي ديني و روحانيت آگاه و هوشيار مازندران در اجراي سياست هاي فرهنگي دولت جديد نقش بارزي ايفا خواهند كرد.
«شفقت» ارتباط گيري مديريت ارشد استان با ائمه جمعه و جماعات و كانون هاي ديني مازندران را در راستاي تأمين مطالبات مردم ارزيابي كرد و افزود: خدمتگزاري صادقانه به مردم در فضاي آرام و دور از تنش هاي سياسي كاذب محقق خواهد شد.
 وي گفت: مديران جديد بايد ظرف 6 ماه ايجاد تحول و تغيير رويكرد در جهت گيري برنامه هاي دولت در استان را به نمايش بگذارند در غير اين صورت و پس از احراز ناكامي آنها در ارزيابي هاي حاصله، بايد سنگر خدمت رساني را به افراد توانمند واگذار كنند.
استاندار مازندران با اشاره به محروميت هاي مضاعف اين استان در عرصه هاي گوناگون، بي توجهي مسئولان برنامه ريزي كشور به استعدادهاي مازندران را از دلايل عقب ماندگي هاي استاني بيان كرد و افزود: فقر و محروميت هاي مازندران در لاي برگ درختان سبز اين استان نهفته است و مسئولان ارشد دولت به ويژه سازمان مديريت و برنامه ريزي بايد با درك اين واقعيت ضريب اعتباري مازندران را در لايحه بودجه افزايش دهند.
وي با اشاره به دستور ويژه رئيس جمهور به سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور براي پشتيباني اعتباري از مازندران در بودجه سال آينده افزود: با پيگيري هاي حاصله مقرر شد سازمان مديريت و برنامه ريزي با تشكيل كميته ويژه اي در مورد تنظيم جداول بودجه اي جديد براي مازندران نظر دهد.
رئيس شوراي برنامه ريزي و توسعه مازندران افزود: به علت وضعيت جغرافيايي، هزينه تملك و اجراي طرح هاي عمراني در مازندران بالاست و با توجه به اين كه مازندران سرويس دهي ملي دارد، مي طلبد وزارتخانه هاي مسئول در اختصاص اعتبارات، وضعيت مازندران را لحاظ كنند.
وي صنعت گردشگري و كشاورزي را از قابليت هاي مهم توسعه مازندران برشمرد و افزود: در برنامه ريزي هاي توسعه، مجموعه استان بايد به صورت يك پارچه لحاظ شود و از قابليت هاي هر منطقه اي از غرب تا شرق آن به تناسب ظرفيت ها و عادلانه بهره گيري شود.
«شفقت» ضرورت پرهيز از رويه هاي تنگ نظرانه و احساسي و مبتني بر تعصب قوم گرايانه را در روند فعاليت هاي اجرايي در مازندران خاطرنشان كرد و افزود: رشد و بالندگي مازندران در گرو حفظ وحدت و يكپارچگي تمامي اثرگذاران، دلسوزان و شخصيت هاي محلي و استاني است و دامن زدن به برخي اختلاف سلايق، هيچ نتيجه اي جز اتلاف وقت و سرمايه هاي ملي و عقب ماندگي بيشتر مازندران را در برندارد.(kayhannews)


    ©2013 APG.ir