تعداد بازدید: 3163

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 30 بهمن 1384-0:0

به دنبال رييس جديد

علي اكبر ناطق نوري از استعفاي خود از شوراي هماهنگي و رياست آن خبر داد.


 در همين رابطه محسن كوهكن عضو هيات رئيسه مجلس و سخنگوي ستاد لاريجاني در زمان انتخابات رياست جمهوري گفت: شوراي هماهنگي از همان ابتدا مجموعه چند ده نفره‌اي بود كه بر اساس نظرات اعضا، آقاي ناطق نوري رياست آن را بر عهده گرفته بودند اما ايشان اعلام كرده‌اند كه به علت مشغله كاري نمي‌توانند به رياست اين شورا ادامه دهند.

 وي با بيان اين كه آقاي ناطق نوري روي بحث ادامه هماهنگي در بين اصولگرايان تاكيد دارند گفت: شوراي هماهنگي يك حزب نبوده كه با كنار رفتن دبير آن كنگره مجمع عمومي تشكيل و رئيس جديد انتخاب شود. بلكه متشكل از احزاب و تشكل‌هاي حقيقي و موثر اصولگرا بوده است و طبيعي است كه همين جمع چند ده نفره براساس دموكراسي و راي‌گيري مديريت جديد شورا را انتخاب كنند.

وي افزود: بنده با توجه به شناختي كه از آقاي ناطق نوري دارم ايشان را فردي به شدت پايبند به دموكراسي مي‌دانم و در همان موقع رياست ايشان نيز اكثر كارهاي شورا با راي اكثريت انجام مي‌شد و ايشان اساساً مديريت مي‌كردند. درحال حاضر نيز از شورا انتظار مي‌رود تا براساس راي‌گيري و نظر اكثريت رياست جديدي را انتخاب كنند.

وي با تاكيد بر اين كه كار شورا هماهنگي است نه حزبي، افزود: كار هماهنگي مسيري است كه بايد رو به جلو ادامه پيدا كند و در آن نيز نبايد به روي احزاب اصولگراي ديگر بسته باشد.(iranews)


    ©2013 APG.ir