تعداد بازدید: 3111

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 23 اسفند 1384-0:0

نامه به دبير کل

دانشجويان، اساتيد و كاركنان موسسه آموزشي عالي صنعت آب و برق واحد مازندران در نامه‌اي به دبيركل سازمان ملل، خواستار موضع‌گيري وي در مقابل زورگويي و برخورد تبعيض آميز غرب با پرونده هسته‌اي ايران شدند.


در اين نامه آمده: در حالي كه كشورهاي غربي در صدد توسعه سلاح‌هاي هسته‌اي خود هستند و هر روز و هر زمان به بهانه مبارزه با تروريسم كشورها را تهديد به حمله هسته‌اي مي‌كنند، اما همين كشور‌ها تاب تحمل تحقيقات هسته‌اي دانشمندان ايراني را نياورده و در برابر فعاليتهاي صلح‌آميز ايران از زبان زور استفاده كرده و تهديد به ارجاع پرونده ايران به شوراي امنيت مي‌كنند. مگر شوراي امنيت كجاست آيا شوراي امنيت مي‌تواند غرور و اقتدار ايران و ايراني را بشكند؟ صريح بگوييم خير آقاي كوفي عنان كشورهاي غربي در حالي خود را باني صلح و امنيت در دنيا و دايه مهربانتر از مادر براي كشورها مي‌دانند كه افكار عمومي جهان شاهد جنايتهاي آنان در طول تاريخ بوده و هست بمباران اتمي هيروشيما و ناكازاكي، جنگ ويتنام، جنگ افغانستان و جنگ عراق و دهها نمونه ديگر شاهدي بر شعارهاي پوشالي و دروغين است.


اين نامه مي‌افزايد: آقاي كوفي عنان ما دانشجويان، اساتيد و كاركنان ايراين ضمن آگاه نمودن شما نسبت به وظايف قانونيتان صراحتا از شما به عنوان عالي ترين مقام سازمان ملل و نماينده جامعه جهاني مي‌خواهيم كه نسبت به زورگويي و برخورد تبعيض آميز غرب موض‌گيري نموده چرا كه براساس منشور سازمان ملل، اساس‌نامه آژانس بين‌المللي شوراي اتمي و معاهده منع گسترش سلاح‌هاي هسته‌اي NPT استفاده صلح‌آميز از انرژي هسته‌اي حق غيرقابل انكار كليه كشورها از جمله جمهوري اسلامي ايران است.


در خاتمه نامه آمده است: در پايان ضمن هشدار به كشورهاي غربي در برخورد دوگانه با فعاليتهاي هسته‌اي صلح‌آميز جمهوري اسلامي ايران و پرهيز از اقدامات نسنجيده و غير منطقي، حمايت كامل خود را از نظام جمهوري اسلامي ايران در استفاده صلح‌آميز از فن‌آوري هسته‌اي كه همانا خواست و اراده بزرگ ملت ايران است اعلام مي‌كنيم و با صداي رسا به سردمداران جنگ طلبي غربي مي‌گوييم كه ايران، افغانستان و عراق نيست. خود را در باتلاق ايران گرفتار نكنيد چرا كه بازگشتي براي شما نخواهد بود.(farsnews)



    ©2013 APG.ir