تعداد بازدید: 6093

توصیه به دیگران 2

جمعه 22 خرداد 1394-0:25

اخلال در جلسه تبلیغاتی نماینده مردم قائم شهر در مجلس

علی پور: جلوی مطهری ایستادم/انتظار این برخورد را نداشتم

کمال علی پور: مطهری انسان بدی نیست اما شاید گمراه شده است/نماینده ای که برنامه پنجم توسعه را نداند پخمه است و چیزی نمی داند/شما کل جلسه را به هم زدید که من انتظار این برخورد را نداشتم.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضاشریعتی: از ساعت 18 عصر روز پنج شنبه 21 خرداد ماه 94 جلسه گزارش عملکرد کمال علی پور -نماینده مردم قائم شهر، جویبار و سوادکوه در مجلس- در مسجد امام رضا(ع) سیفی آباد قائم شهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم کلیپ ده دقیقه ای از عملکرد کمال علی پور پخش شد و سپس یکی از اعضای شورای روستای دیوکلای سفلی به عنوان نخستین نفر به سخنرانی پرداخت.

میثم رمضانی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم و حائز اهمیت کمال علی پور حضور در روستاها بوده است، گفت: در این راستا بالغ بر 50 بازدید به همراه مسئولان کشوری و استانی از روستاها صورت گرفته است.

عضو شورای روستای دیو کلای سفلی با اشاره به اینکه بازدید عمرانی از 156 منطقه، بازدید میدانی به همراه مدیران استانی وشهرستانی و اخذ بودجه عمرانی از دیگر اقدامات این نماینده مجلس است، افزود: تنها برای منطقه دیو کلای سفلی 2 میلیارد و200 میلیون تومان بودجه عمرانی جذب شد.

* از محتویات ویدیوها آگاه نبودم

 سپس کلیپ شانزده دقیقه ای دیگری از این نماینده پخش شد. علی رغم آن که در بنر طراحی شده گزارش عملکرد او از سال 91 تا 94 نگاشته شده بود، در ویدیوها تنها به گزارش عملکرد سال 93 بسنده شد!

چند فراز از اظهارات علی پور در این ویدیو پخش شد، از جمله: آقای آخوندی جاده قائم شهر به جویبار با وجود 15 کیلومتر فاصله، ده سال به طول انجامید، آیا نباید این رکورد را در گینس ثبت کرد؟ سوادکوه با وجود فاصله یک ساعته به قائمشهر هنوز هم آب و گاز ندارد آیا این عجیب نیست؟! آقای وزیر صنعت از وضعیت شهرک های صنعتی مازندران آگاهی دارید؟ آقای وزیر راه اگر به شما یا وکلای شما دو ماه حقوق ندهند چه کار می کنید؟ آیا استعفا می دهید؟ کارگران فولاد حالا در اسفند ماه دو ماه حقوق نگرفتند و اگر تا پایان این ماه نگیرند من استعفا می دهم.

بعد از پخش این کلیپ علی پور با دعوت مجری پشت میکروفن قرار گرفت. وی با بیان اینکه هدف از این جلسه اطلاع رسانی مردم است، گفت: بنده به واسطه حمایت های مردم چشم، گوش و زبان آنان در مجلس هستم و تازه از تهران رسیده ام و از محتویات ویدیوها آگاه نبودم، اما تلفنی گفتم بهتر بود دوستان در این ویدیوها به جای این موارد، به مشکلات باقی مانده منطقه و راه حل ها اشاره کنند.

  *جلوی مطهری ایستادم

دبیر مجمع نمایندگان با اشاره به اینکه فلسفه انقلاب ما کم کردن فاصله ها بود، گفت: من سعی کردم در طول سه سال گذشته در کنار شما باشم.

علی پور با اشاره به نقش اصحاب رسانه تصریح کرد: با وجود اینکه من یا نماینده ی دیگری برای این قشر کاری نکرد، اما آنها برای آگاهی من و شما زحمت بسیاری می کشند و یاور ما بودند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نمایندگان توسط مردم انتخاب می شوند و لازم است بصیرتر باشند، اظهار کرد: در گذشته نمایندگانی در مجلس حضور داشتند که امضاهای آنها نشان می دهد چه فریب هایی خوردند و ما نمی خواهیم چنین مجالسی تکرار شود.

علی پور با بیان اینکه امام وعده الهی را حق می دانست، تصریح کرد : در کشوری که امام پایه گذاری کرد می بینیم فرهنگ ایثار، شهادت وشهامت شکل گرفته است.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه وجویبار با بیان اینکه اگر یک نماینده در مجلس جلوی مطهری ایستادگی کرد من بودم، تاکید کرد: ایشان انسان بدی نیست اما شاید گمراه شده است.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر آن که همه جناح ها امام را قبول داشتند، گفت: راه مذاکره امام خداباوری بود.

وی با بیان اینکه هرگز ملتی که به این موارد پایبند باشد کم نمی آورد، اظهار کرد: شاید ما در مقابل قدرت نظامی از آمریکا برتر نباشیم و یا در ماهواره به اروپا نرسیم، اما مشت و اراده ملت قوی تر از قدرت نظامی دشمنان واستراتژی آنان است.

علی پور با بیان اینکه امام مردم سالاری دینی را پایه گذاری کرد، اظهار کرد: اعتقادات امام اسلام ناب محمدی بود، نه اسلام سکولار و داعشی.

نماینده مردم قائم شهر با بیان اینکه افرادی قصد تحریف اندیشه و روش امام را دارند، خاطر نشان کرد: امام مبدع آمریکا شیطان بزرگ بود و در این راه از همه چیز خود گذشت اما امروز بعضی ها می گویند آمریکا فرشته بزرگ است که این صحیح نیست و به معنای تحریف در اندیشه امام است.

این نماینده مجلس با تاکید بر آنکه رمز پیروزی کشور وحدت کلمه و پیروی از ولایت فقیه است، گفت: کشور در سایه هدایت و جهت دهی امام و رهبری به جزیره امن رسیده است.

* نباید صنعت هسته ای تعطیل شود

علی پور با بیان اینکه ما غنی سازی را ازسه و نیم درصد به 5 درصد و سپس به 20 درصد رساندیم، اظهار کرد: امروز ایران جز قدرت های برتر است، قدر خودمان را بدانیم و نگوییم هرچه آنها می گویند درست است.

وی ادامه داد: در این مسیر گام های خوبی برداشته شد و نباید صنعت هسته ای تعطیل شود.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر آنکه نباید نه یک گام جلوتر و نه یک گام عقب تر از رهبری پیش رفت، خاطر نشان کرد: باید بر طبق فرمایش های رهبری توجه بیشتری به منابع داخلی کرد.

وی با بیان اینکه تنها شعار من در انتخابات گذشته توجه به برنامه پنجم توسعه بود، تصریح کرد: باید نماینده مردم برنامه کشور را بداند و بتواند برنامه محور عمل کند. اگر نماینده ای این برنامه را نداند پخمه است وچیزی نمی داند.

علی پور با تاکید بر آنکه اگر نماینده برنامه محور باشد همه را پای میز می کشاند، اظهار کرد: در این دولت و دولت قبل 20 وزیر از منطقه بازدید کردند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه در برنامه پنجم توسعه مهار 60 درصد آب های زیر زمینی برنامه ریزی شده است، افزود: این مهم تحقق نیافته است که با وزیر کشاورزی در این خصوص صحبت کردیم.

علی پور با اشاره به جلسه ای که با وزیر راه و شهر سازی برگزار شد، اظهار کرد: به ایشان گفتیم نرخ بیکاری مازندران 22 درصد و این رقم در قائمشهر 24 درصد است که مهم ترین دلیل آن نبود سرمایه گذاری به دلیل راه نامناسب است.

علی پور با انتقاد از جلوگیری از ورود کامیون ها در روزهای آخر هفته گفت: ما نمی دانیم با این کار چه بلایی سر صنعت می آوریم. چه کسی پول خود را در جایی خرج می کند که در آخر هفته نتواند از آن بهره ببرد؟

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه در برنامه 180 ماده توسعه متوازن در کل کشور در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: اینکه در برخی شهرهای مازندران یک بیمارستان نباشد و در اصفهان با وجود 8 بیمارستان یک بیمارستان دیگر ساخته شود، با توسعه متوازن هم خوانی ندارد.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار با اشاره به ملاقات با رییس جمهوری تصریح کرد: به رییس جمهوری گفتم می خواهید بندر امیر آباد را راه اندازی کنید؟! ایشان گفتند بله، من گفتم این کار را نکنید چرا پول بیت المال را در جایی حرام می کنید که ما نمی توانیم استفاده کنیم، اول باید جاده این مناطق درست شود که آقای رییس جمهوری قبول کرد.

علی پور با بیان اینکه هزار میلیارد اعتبار برای راه هفت تن به دشت ناز ساری در نظر گرفته شد، خاطر نشان کرد: قبل از ورود نمایندگان این دوره به مجلس اعتبار استان مازندران، 235 میلیارد تومان بود که رقم بسیار کمی محسوب می شد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در زمان انتخابات شعار ندادم کارخانه می آورم، اظهار کرد: ذغال شویی با 60 میلیارد اعتبار و 700 ظرفیت شغلی در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

علی پور با بیان اینکه معادن کرد آباد از دیگر مواردی است که مغفول مانده بود، خاطر نشان کرد: معادن کرد آباد یک و دو با 300 میلیارد اعتبار در صورت کار کردن سه شیفته تا سه هزار نفر اشتغال زایی می کند.

علی پور با اشاره به اینکه 10 تا 15 میلیون اعتبار برای اکتشاف معادن ذغال شویی جدید هزینه شد، گفت: حل مشکلات نساجی قائم شهر با 21 میلیارد اعتباری که تزریق شد از دیگر اقدامات در کنار راه اندازی کارخانه کک تا پایان سال 95 با 700 میلیارد اعتبار است.

*جدال لفظی مردم با نماینده

دبیر مجمع نمایندگان مازندران که در این لحظه قصد داشت درباره فولاد البرز حرف بزند، با اعتراض یک کارگر حاضر در جلسه مواجه شد. این کارگر گفت: ماه ها حقوق نگرفتیم وهمیشه دچار مشکل هستیم .مشکلات ما را حل کنید.

علی پور که قصد داشت بعد از سخنرانیش به این مورد پاسخ دهد با اعتراض کارگر دیگری مواجه شد که گفت: آقای علی پور چرا در خصوص فولاد حرف نمی زنید؟ شما دروغ می گویید!

سپس این کارگر به نشانه اعتراض جلسه را ترک کرد که این حرکت او موجب تنش و ترک جلسه از سوی دیگر افراد شد. تا جایی که به تدریج بالغ بر 100 نفر از مسجد خارج شدند.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران که قصد داشت با خونسردی به سخنرانیش ادامه دهد، گفت: کارگران فولاد از زمان خصوصی شدن با مشکل کم بودن میزان حقوق شان که با اصلاحات اخیر حل شد مواجه هستند که باید صندوق 17 هزار میلیارد سهام را بفروشد.

کارگران معترض که قانع نشده بودند با فریاد خواستند تا مهندس رضا نژاد به نمایندگی از آنان سخن بگوید. وی با اشاره به موارد قانونی مطرح وتصویب شده در سال 90 تا 91 گفت: بر اساس بندی از قانون که در مجلس تصویب شد باید صندوق بازنشستگی کارگران با کلیه تجهیزات و بدهی ها در وزارت تعاون تجمیع شود، اما در حال حاضر در صندوق تامین اجتماعی ادغام می کنند که مورد قبول ما نیست.

علی پور هم در پاسخ به این عده گفت: برای حل مشکلات فولاد گام های اساسی برخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه برای انتصاب نوربخش به عنوان سرپرست صندوق از سوی این نماینده به وزیر تذکر داده شد، اظهار کرد: این جلسه بنا شده بود تا اطلاع رسانی های لازم به مردم صورت بگیرد. من انتظار تشکر نداشتم اما وقتی می گویم برای بیمارستان شهدا دستگاه سی تی اسکن آورده شد یا مشکلات فلان جاده حل شد این ها هم برای شماست. شما کل جلسه را به هم زدید که من انتظار این برخورد را نداشتم.

 


  • قائمشهریپاسخ به این دیدگاه 2 6
    سه شنبه 26 خرداد 1394-6:20

    نمی دونم چه رازیه که دفتر علیپور دو سه نفر رو کاشته اینجا براش کامنت بنویسن. یکی میگه چرا خبر اعتراض رو زدی، یکی دیگه میگه داشتن میرفتن نمتز و قهر نکردن مردم، یکی میگه فلان! بسه دیگه بابا! دولت دروغ رفته، نماینده دروغ هم باید بره. نساجی رو دولت احیا کرد نه نماینده، وگرنه ایشون خرشون تو دولت قبل بیشتر میرفت و کاری نکرد. ایشون فقط خوب حرف میزنند. عمل صفر. تا شد دبیر مجمع فرماندار سابق شیرگاه رو کرد رییس دفتر مجمع، که طرف از اون روز تا حالا معلوم نیست کجاست! شاید داره برای سایت احمدی نژاد یادداشت قشنگ قشنگ می نویسه که خبری ازش نیست! نماینده شما فقط بلده فشار بیاره برای عزل و نصب و دوستاش رو نصب کنه. بعد اگه کارش رو هم درست انجام نداد مهم نیست

    • سه شنبه 26 خرداد 1394-0:13

      باسلام/ از سایت وزین مازندنومه بعنوان نماد روشنفکری سایت های مازندران بعید است که این تصاویر را گذاشته است...
      این تصویر رفتن مردم بعد از صحبت های آقای علیپور هست که اصلا به نشانه اعتراض نبود بلکه برای گرفتن وضو بود که خود جناب علیپور و مردم برای وضو رفتن...شما و این کارها ؟

      • دوشنبه 25 خرداد 1394-15:55

        سلام علیکم
        من از آقای مهندس علیپور دفاع می کنم فقط به خاطر حمایت از ولایت فقیه و رهبری ، به خدا قسم یادم نمیاد تو ده های گذشته نماینگان مجلس ما انقدر خوب از رهبر عزیز و فرزانه و ولایت فقیه حمایت کنن، پس همه ما باید به این موضوع افتخار کنیم اگر جلوی مطهری ایستاد بخاطر ولایت بود چون نطق اون روزشو کامل گوش دادم. خواهشا انقدر تو کامنتامون علیه همدیگه مطلب ننویسیم به خدا قسم به ضرر همه ماست امسال به فرموده آقا سال وحدت هستش پس چرا انقدر بی اخلاقی. با تشکر از سایت خوب مازندنومه.

        • دوشنبه 25 خرداد 1394-13:11

          آقای سیدهادی حسینی شما خیالت راحت نباشه وضع شما بهتر از علیپور نیست.

          • خیابان نیماپاسخ به این دیدگاه 1 6
            يکشنبه 24 خرداد 1394-18:18

            علی پور جلو حمله مطهری سکوت کرد و مطمئن باشید این اتیش دامن خودشو میگیره.دوستان هیچ کی از اقای علیپور هراس نداره چون اشخاص اصلاحات بزرگ تر از این حرفان که از علیپور... بترسند الکی واقعیت رو جور دیگه جلوه ندید من خودم بودم تو جلسه الکی به اذان و وقت گذشته ربط ندید مردم هشیار هستند

            • يکشنبه 24 خرداد 1394-13:30

              جایی بس تآسف است برای اون بهم زدگان با غرض این همایش پرشور و تآسف بیشتر برای نویسنده و عکاس این مطلب ...

              • يکشنبه 24 خرداد 1394-15:24

                یعنی نویسنده دروغ بنویسد؟ خب وقتی مردم جلسه را به نشانه اعتراض ترک کردند، نویسنده بنویسد ترک نکردند؟! برادر برو خودت رادرمان کن. علیپور تمام شد

                • يکشنبه 24 خرداد 1394-16:28

                  بله دروغ و بزرگنمایی محض
                  چون مردم جلسه رو به نشانه چند آدم نفهم ترک کردند که حرفشان ارزش شنیدن هم نداشت وگرنه که فرمایشات مهندس علیپور تمام شده بود و با آشوب آنها نمیشد جناب علیپور ادامه بدهند

              • محمدحسن. حپاسخ به این دیدگاه 10 3
                يکشنبه 24 خرداد 1394-12:41

                این نشون دهنده قدرت مهندس علیپور و هراس شما اصلاح طلبا از ایشونه که به هر بهونه ای دست به تخریبش میزنید/ به یاد ندارم مازند نومه از هیچ نماینده ای اینقدرمطلب زده باشه این یعنی علیپور هر روز تو فکر شماست و تو زمین شما داره توپ رو میچرخونه....

                • دوشنبه 25 خرداد 1394-20:50

                  نفهم امثال شما هستند که محو دروغ گویی های امثال علیپور می شوند.وگرنه چرا پاسخ مرم را نمیدهد.

                  • يکشنبه 24 خرداد 1394-15:28

                    آقای عزیز مازندنومه را بابلی ها می گویند نیاز نامه، سارویها می گویند دامادی نامه،عده ای می گویند فلاح نامه، برخی می گویند یونسی نامه...هر کس از ظن خود شد یار من.اینها یعنی اینکه خبر همه را پوشش می دهد. چه مخالف چه موافق. شما خوشحال باشید که یک رسانه مخالف علیپور گزارش کارش رازد. اینها را که من می شناسم هر چیزی را کارمی کنند.برایشان فرقی ندارد حسینی باشد یا علیپور. مشکل اینجاست که شما از یک رسانه مستقل و قوی انتظار لاپوشانی داشتید که اینها که من می شناسم اهل مماشات ولاپوشانی نیستند. هر اتفاقی در جلسه شما افتاد اینها نوشتند. کامنتهای موافقان علیپور را هم میزنند. ترسی ندارند. متشکرم مازندنومه

                  • يکشنبه 24 خرداد 1394-11:27

                    جناب علیپور دست مریزاد همین که جرات و جسارتش رو داشتید در این شرایط سخت و مشکلات مردم و همچنین اطلاع کامل از عدم پرداخت حقوق بازنشستگان مظلوم فولاد و همچنین حضور رقبای زیاد انتخاباتی و تخریب های احتمالی توسط بعضی از دوستان کاندیدا این همایش بزرگ و کار جدیدی رو برنامه ریزی کردید0ودرود سلام برمردمی که با همه مشکلات و سختیها در این همایش شرکت کردند و حضور حماسی داشتند.

                    • دفتر ارتباط مردمی مهندس کمال علیپورپاسخ به این دیدگاه 15 1
                      يکشنبه 24 خرداد 1394-8:54

                      http://www.kamalalipour.ir/images/gallery/1596.gif

                      http://www.kamalalipour.ir/images/gallery/1595.gif


                      http://www.kamalalipour.ir/images/gallery/1598.gif


                      http://www.kamalalipour.ir/images/gallery/1597.gif

                      http://www.kamalalipour.ir/images/gallery/1599.gif

                      سلام /جناب آقای صادقی ضمن تقدیر وتشکر از جنابعلی به خاطر تلاش در اطلاع رسانی و انعکاس خبرهای مازندران بویژه انعکاس خبر این همایش لطفا در صورت امکان عکسهای ارسالی همایش را هم در سایتتان کار بشه قضاوت رو واگذار کنید به مردم .با تشکر

                      • يکشنبه 24 خرداد 1394-8:46

                        خدا قوت مهنس علیپور خیلی کار کردی دستتون درد نکنه مرسی که مشکل نساجی رو حل کردی

                        • يکشنبه 24 خرداد 1394-3:11

                          کلا شلوغ کردن در هر مراسمی بده. ما که از شلوغ کردن توی سخنرانی رییس جمهور توی حرم امام ناراحت شدیم نباید از شلوغ بازی توی هیچ مراسمی دفاع کنیم.

                          • يکشنبه 24 خرداد 1394-3:8

                            از گزارش بی طرفانه تان ممنونم

                            • يکشنبه 24 خرداد 1394-2:26

                              راستی یه سوال؟ چرا بعضی هنرمندان پیش کسوت از این که شما این همه از دولت دفاع می کنید از شما گلایه دارند؟ ...

                              • يکشنبه 24 خرداد 1394-2:12

                                با سلام
                                من حضور داشتم
                                كاملا طبيعي بوده
                                مسائل خيلي شفاف بيان و ارزيابي شده بود
                                ممنونم از جناب علي پور
                                ب شخصه أولين بار بود ايشون زيارت ميكردم
                                بسيار حاذق بودن
                                و اينكه راجع ب اون كارگر محترم
                                و تفسير دوستان ب رفتن مردم ب نشان اعتراض
                                بنظرم نقد وارده
                                چون خيلي ها مراسم دعوت بودن شب جمعه بوده
                                و بِنَا بوده تا ٨ خاتمه پيدا كنه
                                چند دقيقه ب اذان بوده مردم كم كم داشتن ميرفتن
                                و اكثرا بخاطر همون موضوع گزارش عملكرد اومده بودن
                                و ج كرفتن
                                يكيش خود من
                                و البته مردم ما متاسفانه براشون جا نيوفتاده نماينده مجلس قوه مقننه
                                قانونگذار
                                ن قوه مجريه و بعضا وزير كار
                                توقعات نازي جاست
                                سپاس جناب مهندس علي پور
                                پيروز و پايدار باشيد
                                تو هر عرصه ايي
                                ما ب وجود شما افتخار ميكنيم

                                • شنبه 23 خرداد 1394-23:29

                                  احسنت به این نماینده کارآمد
                                  من خودم تو جلسه حاضر بودم،در تمام این همه مدت جمعیتی به این پرشوری ندیده بودم،این یعنی محبوبیت و کارآمدی این نماینده پرکار
                                  اما صحنه ی بد وجالب این همایش این بود که اون آقایی که به طرفداری از بازنشستگان فولاد بلند شد و جلسه را بهم ریخت راخوب میشتاختم
                                  این آقا اصلآ جز کارگران فولاد نبود و طرفدار سرسخت کاندیدای دیگر بود که با قصد تخریب حضور پیدا کرد
                                  به فرمایش امام حسین(ع):اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید

                                  • سه شنبه 26 خرداد 1394-2:31

                                    بايد قبول كنيم زمان فضيلت سالاريه
                                    هر كي بايد خودشو ثابت كنه
                                    پدر ايشون برا همه ما قابل احترامند
                                    اما دليل بر اين نميشه ك نقد به فرزند ايشون حرام أبدي باشه
                                    خير چنين چيزي ني
                                    از هر انساني خطا بر مياد
                                    ادم مخصوصا اونايي ك مسوليت دارن حق الناس گردنشونه بايد انتقاد پذير باشن و همه جوانب در نظر بگيرن
                                    مخصوصا با توجه ب اوضاع و احوال جامعه امروزي ما
                                    نبايد دشمن شاد شيم
                                    اداب سياسي بايد رعايت شه
                                    تو عمل كلام و روابط

                                  • شنبه 23 خرداد 1394-22:7

                                    همه چیش خوب بود .ولی خداییش مضخص بود اون 2 نفری که اخر سر شلوغ بازی در اوردن از قبل هماهنگ شده بود.تو حیاط مسجد دیدمشون که با هم هماهنگ میشدن که کی شروع کنن. اینها نشون میده یه نماینده کارش خوب بوده و یک سری دارن موش می دونن.به نظرم ادم بزرگ با این جو سازی کوچک توسط ادم کوچک خراب نمیشه :)

                                    • شنبه 23 خرداد 1394-21:58

                                      من که خودم تو این جلسه بودم استقبال خوبی شده بود.از همه حوزه های مربوط اومده بودن عموی خودم از جویبار اومده بود.

                                      • جها نتابپاسخ به این دیدگاه 6 19
                                        شنبه 23 خرداد 1394-17:34

                                        من برای اقای علیپور متاسفم که افتخارمیکند جلوی نما ینده ملی چون علی مطهری ایستاد . سقوط تا کجا ؟؟؟... همشهریان در انتخابات دقت بیشتر کنید . تا . . .

                                        • شنبه 23 خرداد 1394-15:3

                                          همین گزارش شما رو ...هم کار کرده. لطف کنید هفته ای یکروز تحریریه این سایت رو بیارین پیش خودتون بهشون گزارش نویسی یاد بدین ، شاید از دست گزارش های بی سر و ته شون خلاص بشیم! خدا عمرتون بده!

                                          • موسوي سوادكوهپاسخ به این دیدگاه 8 18
                                            شنبه 23 خرداد 1394-14:5

                                            اقاي عليپور واقعاً خجالت اور هستش بجاي اينكه به داد مردم برسيد خودتون رو جزو نماينده هاي پايداري كردين و در مقابل دولت تدبير و نمايندگان ازادي خواه و حق طلب همچون دكتر مطهري ايستادگي ميكنيد .شما كه ايستادگي كردن تون خوبه در زمان دولت قبل كه با اختلاس ها شون مملكت رو نابود كردن كجا بودين ؟!؟!؟!؟

                                            • سوادکوهی پاسخ به این دیدگاه 6 16
                                              شنبه 23 خرداد 1394-12:31

                                              یک روز زیراب کتابخانه عمومی رفته بودم هنگام برگشت پیرمردی عصا بدست را دیدم که زمین و زمان را ناسزامی گوید ابتدا خیال کردم که مشکل ذهنی دارد کم گوش ایستادم گفتم حاج آقا با کی هستید گفت پسر سن و سال شما نمی رسد
                                              من حسابدار بودم تو البرز مرکزی 8000نیرو داشت بدون پرسنل ستادی اینجا ( زیراب ) این همه مردم مشغول بودند این خانه ها همه پول ذوب آهن هست صدها دستگاه اتوبوس شامگاه اینجا پارک بود الغان اتوبوسها رفته اند آدمها رفته اند معدن تعطیل شد اقتصاد شهر شکسته است
                                              تازه فهمیدمر که او راست می گوید مشکل ندارد بلکه از مشکلات گلایه دارد

                                              • فیس بوک مازندنومه2پاسخ به این دیدگاه
                                                شنبه 23 خرداد 1394-12:24

                                                داستان چیه؟

                                                • فیس بوک مازندنومه1پاسخ به این دیدگاه 8 17
                                                  شنبه 23 خرداد 1394-12:23

                                                  نماینده ای که تمام افتخارش، ایستادگی دربرابر انسان حق طلبی مثل دکتر علی مطهری است؛ به درد نمی خورد! حرف حق را همان کارگر شجاع زد که به کمال علی پور گفت: « شما دروغ می گویید!»

                                                  • شنبه 23 خرداد 1394-8:6

                                                    نماینده ای که برنامه پنجم توسعه را نداند پخمه است!!!!!
                                                    پَ نَ پَ آقاي عليپور، پس نماينده چه چيزي را بايد بداندسوراخ دعا را؟؟ نكنه فكر مي كنيد دانستن قانون خيلي مهمه؟!! حتما اجرا مهم نيست دانستن مهمه نه؟

                                                    • شنبه 23 خرداد 1394-5:57

                                                      نماینده ایی که از افتخاراتش درگیر شدن با فرزند شهید مطهری و جنجالآفرینی و ادعاست نماینده مردم نیست...

                                                      • شنبه 23 خرداد 1394-0:0

                                                        جناب آقای کمال علی پور نماینده محنرم مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار! شما در مورد مسائل استانی از حق منطقه ای که نمایندگی اش را دارید دفاع کنید. بندر امیرآباد به شما هیچ ربطی ندارد. مگر نماینده شهرستان بهشهر مرده است که شما وکیل و وصی مردم این منطقه شده اید؟ وقتی شما از بیکاری و فلاکت فارغ التحصیلان شرق مازندران اطلاع ندارید چرا دخالت می کنید؟ اگر بندرامیراباد منطقه ویژه اقتصادی می شد نفعش به منطقه شما هم می رسید. همین کارها را کردید که اینچه برون کوچک منطقه ویژه شد و بندر امیراباد با اینهمه ظرفیت واردات و پتانسیل اقتصادی همچنان ضعیف مانده است. آقای مقیمی نماینده محترم نکا، بهشهر و گلوگاه شما کیل ما هستید. نکند به آقای علی پور وکالت داده اید تا بجای شما با رئیس جمهور صحبت کند و اظهار نظر نماید.


                                                        ©2013 APG.ir