تعداد بازدید: 2264

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 16 فروردين 1385-0:0

رنسانس آقاي رييس جمهور!

عزت الله يوسفيان عضو مازندراني فراكسيون اصولگرايان مجلس هفتم گفت: احمدي‌‏نژاد عنوان كرده است دولت نهم يك رنسانس و تجديد حيات مجدد در كشور را به وجود آورده است.


نماينده آمل در خصوص ديدار شب گذشته جمعي از نمايندگان با احمدي‌‏نژ‌‏اد گفت: پس از اظهار تبريك سال نو از سوي موسي قرباني عضو هيات رييسه به نمايندگي از طرف مجلس آقاي احمدي‌‏نژاد در مورد مسايل مهم مملكت اظهاراتي را مطرح كردند.
يوسفيان با بيان اين كه احمد‌‏ي نژاد آغاز دولت نهم را يك رنسانس و انقلاب مجدد تعبير كرد ادامه داد: آقاي احمدي نژاد از اين رنسانس تعبير به مرجع دوم انقلاب كردند كه موج اول را امام (ره) ايجاد كرد.
وي سپس افزود: رييس جمهوري معتقد است در اين موج دوم فرد يا افراد مطرح نيستند بلكه فلشي است كه مسير مردم را تعيين مي كند و آن حركت به سمت مطالبات چند ده ساله مردم مخصوصا در بخش گرايش به اعتقادات اصيل اسلامي است.
نماينده آمل به نقل از احمدي‌‏نژاد گفت:‌‏اين موج به نحوي است كه ما چاره‌‏اي جز حركت در مسير خواست مردم و آرمان انقلاب نداريم.
يوسفيان با بيان اين كه احمدي‌‏نژاد معتقد بود در اين 5-6 ماه از رياست دولت توانسته به اين خواست‌‏هاي مردم پاسخ دهد گفت: رييس جمهور به سفرخود به نيويورك اشاره كرد و گفت: سفر به نيويورك را با تمام تهديداتي كه عليه شخص بنده و هواپيما و جود داشت توانستيم انجام دهيم و آن نتيجه همان موج دوم است.
يوسفيان تصريح كرد: احمدي‌‏نژاد در جلسه شب گذشته گفت: در جريان هستيم كه هدايت اين جريان يك امداد غيبي است و اين حركت در 7- 8 سال آينده ادامه مي‌‏يابد.
عضو فراكسيون اصولگرايان در خصوص اظهارات احمدي‌‏نژاد در مورد بحث هسته‌‏اي گفت: رييس جمهور عنوان كرد اين مانورهاي قدرت نمايي كه اعضاي شوراي امنيت در مجامع عمومي دارند غير از آن چيزي است كه در تماس‌‏هاي فردي خود مطرح مي‌‏كنند.
يوسفيان ادامه داد: احمدي نژاد گفت: تمام اعضاي شوراي امنيت سازمان ملل بدون استثنا وقتي از جمع خارج مي شوند نظر به تعامل دارند و به حدي در چانه زني قيمت را پايين گرفتند كه پيشنهاد يك روز توقف غني سازي را مي‌‏دهند اين سروصداي جمعي آنها ناشي از جوي است كه بر جريان جلسات مجمع عمومي شوراي امنيت و آژانس سايه افكنده است.
وي گفت: احمدي‌‏نژاد اظهار اميدواري كرد بتوانيم اين جو حاكم بر جلسات عمومي شوراي امنيت را بشكنيم، آنها كه مي گفتند كشور ايران متوقف است و نمي تواند با دنيا پيش برود مي گوييم بسم الله اين ايران هسته اي.
يوسفيان در ادامه در خصوص اظهارات احمدي نژاد در مورد سفرهاي استاني اش گفت: برخوردهاي كه در سفرهاي استاني از سوي مردم صورت مي گيرد يادآور صحنه هاي اوايل انقلاب است.
نماينده آمل تصريح كرد: آقاي احمدي نژاد به نقل از ولي فقيه در استان كهكيلويه نقل كردند كه درياسوج تاكنون چنين موج مردمي را در جاي ديگر تجربه نكرده بوديم در سفرهاي استاني ديگر نيز مردم در تجمعات بي‌‏هوش مي شوند كه آنها را با آمبولانس خارج مي كردند.
يوسفيان گفت احمدي نژاد اين نحوه اظهار علاقه مردم را نشانه عواطف و احساسات مردم به موج جديد مي‌‏داند.(ilna)


    ©2013 APG.ir