تعداد بازدید: 2197

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 3 ارديبهشت 1385-0:0

دژخیم در اراک می گرید

نمایش "دژخیم باید بگرید"نوشته و کار افشین رشیدی برای شرکت در جشنواره سراسری تئاتر ماه که در شهرستان اراک برگزار می شود ،پذیرفته شد.


 این نمایش که شرح حال اندوهبار دو طفلان مسلم (ع)است ،شهادت آنها را به دست "حارث"به تصویر می کشد .در این نمایش بازیگرانی همچون احمد رجبی ،سعید سلیمی ،سید ابراهیم اطهری ،قاسم رجبی ،زینت شیر زاد ،علی عظیمی ،سیده فاطمه سجادی ،عباس فردوسی و... بازی می کنند. ضمن آن که ایفای نقش دو طفلان مسلم (ع)بر عهده دو نوجوان هنرمند حسین عظیمی و امین نیکزاد است .

 این نمایش که تلفیقی از تئاتر و تعزیه ،است در نخستین جشنواره تئاتر استانی ماه که توسط حوزه هنری مازندران برگزار شد موفق به کسب چندین جایزه بازیگری ،کارگردانی و نویسندگی شد .

خبر ديگر حوزه هنري مازندران حاکيست که به منظورآشنایی هر چه بیشتر علاقه مندان به ادبیات شعر و داستانی نشست هفتگی انجمن شعر این مرکز روزهای پنج شنبه ساعت 15 و نشست هفتگی انجمن ادبیات داستانی نیز روز های چهارشنبه ساعت 30/15 در محل حوزه هنری مازندران برگزار می شود .

 سید رحیم موسوی مسئول واحد آفرینش های ادبی این مرکز ضمن دعوت از عموم علاقه مندان جهت حضور در برنامه های فوق افزود : آموزش مکاتبه ای نیز در زمینه های شعر و داستان نویسی برای علاقه مندانی که امکان حضور در نشست های فوق را ندارند بر پاست .

 کسانی که تمایل دارند دراین زمینه هافعالیت کنندمی توانند آثار خود را جهت تحلیل و بررسی به آدرس ساری – میدان امام- بلوار دانشگاه – حوزه هنری مازندران – واحد آفرینش های ادبی ارسال کنند.

 حوزه هنری مازندران  - (hozeh_artsari@yahoo.com)



    ©2013 APG.ir