تعداد بازدید: 3041

توصیه به دیگران 0

جمعه 12 تير 1394-0:15

محمد دامادی در یادواره شهدای هفتم تیر:

به بعضی از روستاها که می رویم، خجالت می کشیم

دامادی: شهرستان به این عظمت حتی یک بیمارستان ندارد/ابوترابی فرد: اگر به این نتیجه برسیم که وزارت نفت باید پول داشته باشد تا کشور اداره شود بدانید که در حال نزول هستیم.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، محمداسماعیل بخشی سورکی: عصر امروز مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید عبدالحسین اکبری از شهدای هفتم تیر با حضور نائب ریئس مجلس شورای اسلامی در روستای لالیم برگزار شد.

در این مراسم که جمع زیادی از مردم و مدیران محلی و استانی حضور داشتند، محمد دامادی-نماینده مردم ساری و میاندورود- با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر اظهار داشت: مردم ایران همواره در برابر دشمنان مقاومت کردند.

وی خطاب به نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهرستان میاندورود بعد از چند سالی که شکل گرفته است، امکانات خوبی ندارد.

نماینده مردم ساری و میاندورود با بیان اینکه روستای لالیم و بسیاری از روستاهای این شهرستان از داشتن آب آشامیدنی نیز محروم هستند، ادامه داد: شهرستان به این عظمت حتی یک بیمارستان ندارد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به تجلیل مردم از شهدای غواص ابراز داشت: پیام حضور مردم سلامت مدیران و رسیدگی به وضعیت و مشکلات شان است.

وی گفت: خجالت می کشیم وقتی به بعضی از روستاها می رویم، به این دلیل که در این روستاها مردم در ایام کشاورزی حتی از داشتن آب زراعی برای معیشت و گذران امور اقتصادی خود محروم هستند.

*در دو راهی ها خدا را انتخاب کنیم

حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد –نائب رئیس مجلس شورای اسلامی- در این مراسم استقامت تا مرز شهادت را عامل پیروزی شهدا دانست و ابراز داشت: شهید بهشتی و یارانش انسان های برگزیده ای بودند، چرا که در راه خداوند ایستادند تا به شهادت رسیدند.

وی با تجلیل از شهید اکبری و با بیان اینکه مظهر استقامت مردم مازندران امثال مرحوم آیت الله کوهستانی ها هستند، افزود: این شهید هم در محضر این انسان مقاوم درس بندگی و طلبگی آموخته بود.

نایب ریئس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تصمیم بگیریم که در ماه رمضان بنده خداوند باشیم و در دوراهی ها خدا را به جای خود و هوای نفس خود انتخاب کنیم.

وی تصریح کرد: انسانی که بنده خدا و اهل استقامت است در بهشت زندگی می کند حتی اگر در زندان های صدام باشد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با بیان اینکه باید قران در مجالس ما حضور داشته باشد و در هیات دولت، استانداری و فرمانداری ها نیز قرآن حاکم باشد، افزود: حکومت قران یعنی حکومت اخلاق و فرد، بنا بر این باید بین همه ما قران حاکم باشد.

وی ادامه داد: اگر درست تصمیم بگیریم می توانیم اقتصاد صحیحی را پایه گذاری کنیم در صورتی که زندگی ما بر مبنای مصرف بدون ضابطه نباشد بلکه مبتنی بر عقل، علم و تولید مبتنی بر دانش باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی اقتصاد کشور اقتصاد صحیحی است که وزرات اقتصاد و دارایی مملکت ثروتمندترین وزارتخانه کشور باشد که در این صورت کشور پیشرفت خواهد کرد.

ابوترابی فرد ادامه داد: اگر به این نتیجه برسیم که وزارت نفت باید پول داشته باشد تا کشور اداره شود بدانید که در حال نزول هستیم.


  • دوشنبه 15 تير 1394-7:7

    يه سوال ....................
    چرا دامادي هميشه سر از روستاهها درمياورد اكثر خبرهايش از روستاههاست !!؟؟
    سوالي پيش مياد چون ايشان باعبوري نيست نميخواهد براي شهر ساري كاركنه ؟؟!!
    اين درسته ....

    • شنبه 13 تير 1394-15:14

      آقای ابوترابی نماینده تهران هست برادر. دقت بیشتر بفرمایید


      ©2013 APG.ir